Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
hagelslag schreef:@soepblik.
In duitsland moet er nog voor elke transactie een paar cent betaald worden. Vandaar dat duitsers niet veel pinnen maar liever een x bedrag contant pinnen.
Dit is op jaarbasis vele malen goedkoper
Dioxide schreef:Ik heb gisteren een groot incident voorkomen op het werk en heb echt staan janken en trillen als een rietje toen alles opgelost was… Had me bijna “unfit to fly” gemeld omdat ik het mentaal even niet meer verwerkt kreeg.
Dioxide schreef:Ik heb gisteren een groot incident voorkomen op het werk en heb echt staan janken en trillen als een rietje toen alles opgelost was… Had me bijna “unfit to fly” gemeld omdat ik het mentaal even niet meer verwerkt kreeg.
Mkango schreef:Klopt, alleen in de UK heb ik vrouwen letterlijk uit de pubs zien kruipenIk vind Nederlanders vooral brutaler doordat het een vrij egalitaire maatschappij is. Dat valt met name op als je kijkt naar hoe er gecommuniceerd wordt met oudere mensen en leidinggevenden tov van andere culturen. Tel daarbij op dat Nederlanders vrij direct communiceren en ook snel hun mening ventileren, dan komt dat in andere culturen vaak als bot of onvriendelijk over.
Overigens moet ik wel altijd gniffelen om dat beeld van al die keurige Britten. Dat deel ik helemaal niet namelijk.Ja, de upper class, maar dat is maar een minimaal deel van de maatschappij.
oomens schreef:Dat beeld van die keurige Britten komt natuurlijk uit de tijd dat alleen de upper class de mogelijkheid had om internationaal te reizen.
Of ja, de lagere klassen reisden ook wel, maar die gingen dan diep onderin een schip enkele reis naar de VS, of als ze het echt te bont hadden gemaakt Australië.
Urbanus schreef:oomens schreef:Dat beeld van die keurige Britten komt natuurlijk uit de tijd dat alleen de upper class de mogelijkheid had om internationaal te reizen.
Of ja, de lagere klassen reisden ook wel, maar die gingen dan diep onderin een schip enkele reis naar de VS, of als ze het echt te bont hadden gemaakt Australië.
Oh no you didnt...
verootjoo schreef:Dioxide schreef:Ik heb gisteren een groot incident voorkomen op het werk en heb echt staan janken en trillen als een rietje toen alles opgelost was… Had me bijna “unfit to fly” gemeld omdat ik het mentaal even niet meer verwerkt kreeg.
Jeetje, klinkt heftig![]()
Wil je er meer over vertellen of kan dat niet?
Suzanne F. schreef:Hoe gaat een vliegtuig steigeren?
Urbanus schreef:In Londen werden bewusteloze meiden per 5 in een ambu gegooid, zo bizar!