Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 10:32

xU_Blinghx schreef:
Ik heb tinder en bumle weer verwijderd. Geen zin meer in. Zit alleen nog op Breeze en heb een beetje enthousiast gepland. Dus vandaag, morgen en zaterdag 3 verschillende dates :+

:)) It's a numbers game! Succes haha.

xsensibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 14:43

Ik had een leuke match maar we verschilde toch echt te erg. Ik ga t liefste 6x per week naar de mac lol. (Neem dit met een korreltje zout) en meneer stond 6x per week in de sportschool.. Miste mij ook al nadat we elkaar 2 maanden kende en elkaar dan 2 dagen niet gezien hadden… Ik kreeg een beetje kortsluiting :=

Praat nu met een leuke jongen maar hij is wat kleiner dan ik. Normaal vind ik dat een meeega afknapper, maar hij is best leuk :o

Peelie

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 15:34

Ik ben 2 weken op vakantie en zie mijn date zaterdag weer. Ik kan niet wachten!

Enne. Alleen voor de seks afspreken, dan alsnog op neutraal terrein eerst een dankje doen ergens en dan mee naar huis, of niet.

Maar dat zei de rest ook al. :)

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 15:38

Peelie schreef:
Ik ben 2 weken op vakantie en zie mijn date zaterdag weer. Ik kan niet wachten!

Enne. Alleen voor de seks afspreken, dan alsnog op neutraal terrein eerst een dankje doen ergens en dan mee naar huis, of niet.

Maar dat zei de rest ook al. :)

*\o/* Nog leuk dus? Joepie!

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 15:39

BaileyMix schreef:
xU_Blinghx schreef:
Ik heb tinder en bumle weer verwijderd. Geen zin meer in. Zit alleen nog op Breeze en heb een beetje enthousiast gepland. Dus vandaag, morgen en zaterdag 3 verschillende dates :+

:)) It's a numbers game! Succes haha.

Wat is breeze nou weer :')

Mag ik vragen wat iedereen voor apps doet en waarom die? Ik vind dit allemaal zooo interessant :+ (hier vanaf puber af aan al samen tot kort terug dan, dus hele dating world is compleet nieuw en heel vermakelijk, interessant)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 15:43

Ja! We hebben tijdens mijn vakantie meerdere keren ook gevideobelt. Voor mijn vakantie hebben we elkaar 5x gezien.

Hij is lief en geduldig. Hij neemt me mee op ongelooflijk leuke dates. Hij is bedachtzaam. Luisterd. We raken niet uitgepraat naar elkaar. Hij is ambitieus, we hebben best wel heel veel de zelfde normen en waarden, de zelfde smaak in veel dingen.

Het is verrassend, gezellig, leuk.

En als ik heeeeeel erg eerlijk ben, dan kan ik echt niet wachten om hem zaterdag weer te zien, omdat ik hem eigenlijk best wel een beetje gemist heb. :=
Laatst bijgewerkt door Peelie op 29-06-23 15:44, in het totaal 1 keer bewerkt

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 15:44

Peelie schreef:
Ja! We hebben tijdens mijn vakantie meerdere keren ook gevideobelt. Voor mijn vakantie hebben we elkaar 5x gezien.

Hij is lief en geduldig. Hij neemt me mee op ongelooflijk leuke dates. Hij is bedachtzaam. Luisterd. We raken niet uitgepraat naar elkaar. Hij is ambitieus, we hebben best wel heel veel de zelfde normen en waarden, de zelfde smaak in veel dingen.

Het is verrassend, gezellig, leuk.

En als ik heeeeeel erg eerlijk ben, dan kan ik echt niet wachten om hem zatersag weer te zien, omdat ik hem eigenlijk best wel een beetje gemist heb. :=

Cuuuuute <3 Zo fijn!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 15:45

Het is allemaal een beetje puberaal wel. :r

Maar stiekem zooo leuk :))

xsensibel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 15:46

Peelie schreef:

Is toch mega leuk!! Zo moet het zijn ook. <3

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 15:46

Elin_ schreef:
Wat is breeze nou weer :')

Mag ik vragen wat iedereen voor apps doet en waarom die? Ik vind dit allemaal zooo interessant :+ (hier vanaf puber af aan al samen tot kort terug dan, dus hele dating world is compleet nieuw en heel vermakelijk, interessant)

Breeze is dat je van tevoren niet kan chatten, en de app een horecagelegenheid voor jullie uitzoekt.

Ikzelf gebruik af en aan Bumble, Happn en Hinge.

Bumble vind ik de leukste types zitten, maar nadelig dat je als vrouw binnen 24 uur het gesprek moet beginnen anders verdwijnt de match weer.

Happn is voor mensen die je kruist in het echt (zeggen ze, haha) dus is in dat opzicht leuk. Maar werkt dan niet zo top als je op stomme locaties woont of bent.

Hinge is vooral veel expats in mijn ervaring, wel leuke types. Zitten iets minder mensen op dan op de rest misschien.

Tinder is niet meer leuk *D

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 15:48

Peelie schreef:

Och heerlijk toch? :D

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 15:49

Peelie schreef:

Haha nee is schattig!

Ik was laatst met iemand aan het daten (misschien heb ik dit verhaal hier al wel verteld eigenlijk, geen idee haha). En ik ben nou eenmaal iemand die veel bevestiging nodig heeft, ik voelde wat afstand (paniek, paniek) dus ik vroeg, misschien een beetje wanhopig, iets in de trant van: goh, heb je me dan wel een beetje gemist |( ?

En toen zei hij: zit niet zo te vissen naar een compliment, dat vind ik echt heel onaantrekkelijk.

Ik, met het stemmetje van mijn psych in mijn hoofd (stel je kwetsbaar op!!): Nee, geen compliment, ik heb even behoefte aan bevestiging van je.

Hij: Dat vind ik nog erger!!

-O-

Dan dus liever schattig en zoetsappig en puberaal hoor, haha!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 16:04

Van ons twee ben ik gelukkig niet de enige die puberaal doet. Hij is net zo erg of misschien zelfs nog wel erger. Hahaha

BaileyMix, als iemand al zo doet next. Die heeft ook de mededogenheid van een natte krant. Dan ben je toch een banketstaaf van een vent... :')

Complimentjes zijn leuk. Bevestiging vragen heel normaal. En als de ander ook echt in too you is, dan is dat ook helemaal geen probleem.

Courses

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 17:50

Ik heb van de week toch wijselijk even m'n mond moeten houden. Meneer was begin 30 en vond het doodnormaal om te vragen of ik een uur wou gaan rijden om voor een eerste keer te ontmoeten, voor hem was het 10 minuten verderop. "Ik had toch wel verwacht dat je wat meer moeite voor mij wou doen zonder het te vragen" ..... :') Thank you, next

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 17:53

Hahaha. Daar ga ik ook niet in mee nee. Een 2e ontmoeting. Ja hoor prima. Ik kom jou kant op. Maar voor de eerste echt niet.

AmyJamess

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 20:29

In mijn laatste bericht vroeg ik nog advies over een date, nou die date was er niet meer van gekomen :')
Toen kwam ik in gesprek met een andere jongen, en toen ik hem vroeg of hij heeft leuk leek een keer wat af te spreken werd ik in een keer geghost.. zo ver mijn tinder succes :')
Onder tussen ben ik wat meer over gestapt naar happn.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 21:52

BaileyMix schreef:
Ik was laatst met iemand aan het daten (misschien heb ik dit verhaal hier al wel verteld eigenlijk, geen idee haha). En ik ben nou eenmaal iemand die veel bevestiging nodig heeft, ik voelde wat afstand (paniek, paniek) dus ik vroeg, misschien een beetje wanhopig, iets in de trant van: goh, heb je me dan wel een beetje gemist |( ?

En toen zei hij: zit niet zo te vissen naar een compliment, dat vind ik echt heel onaantrekkelijk.

Ik, met het stemmetje van mijn psych in mijn hoofd (stel je kwetsbaar op!!): Nee, geen compliment, ik heb even behoefte aan bevestiging van je.

Hij: Dat vind ik nog erger!!

Uh wat? Ik had geantwoord: een eikel die niet aan een boom hangt, dat is pas onaantrekkelijk.
Jeetje, kom op zeg. Kwetsbaar opstellen? Pfffff, echt hoor.

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-23 07:24

Oh bailey wat een hark zeg!

Bedankt voor de uitleg van de verschillende apps.

Ik kan Elin de hand schudden, ook weer single na lange tijd. Nog in de fase dat ik er enorm aan moet wennen. Na 3 maand weer thuis te hebben gewoond krijg ik volgende week de sleutel van m’n eigen plekje en daar kijk ik wel zo enorm naar uit.

Momenteel is het nog zo dat ik een allergische reactie krijg als een man toenadering zoekt en laat merken dat ze interesse hebben. Al is het ook goed voor je ego.

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-23 09:35

Nimber schreef:
Oh bailey wat een hark zeg!

Bedankt voor de uitleg van de verschillende apps.

Ik kan Elin de hand schudden, ook weer single na lange tijd. Nog in de fase dat ik er enorm aan moet wennen. Na 3 maand weer thuis te hebben gewoond krijg ik volgende week de sleutel van m’n eigen plekje en daar kijk ik wel zo enorm naar uit.

Momenteel is het nog zo dat ik een allergische reactie krijg als een man toenadering zoekt en laat merken dat ze interesse hebben. Al is het ook goed voor je ego.

Oh heel erg fijn!! Ik heb mijn eigen plek al. Voor ons was het de 2e keer (we hebben het nog 1 keer geprobeerd, dus ik had de fase terug bij je ouders en nieuwe eigen woning alleen al gehad), maar wel 7 jaar samen.

Heel pijnlijk, dus mijn pb deur staat voor je open als je je hart wil luchten :knuffel: (Hier inmiddels door alle fases heen, date apps zijn meer ego en vermaak op dit moment.)

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-23 09:53

Oh Bailey daar zou ik ook gelijk klaar mee zijn.

Mijn dates zijn tot dusver gecancelled. Staat er nog een voor morgen op de planning maar ik ben benieuwd of die doorgaat. Ik hoop het wel want van de 3 vond ik deze het interessanste.

Nimber en Elin, ik snap ook waar jullie doorheen gaan. Ik ben na 8 jaar ook vrijgezel geworden, dit is nu bijna een jaar geleden. Over de heartbreak ben ik heen, maar soms nog steeds heel erg zoekende naar mijzelf.

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-23 17:54

xU_Blinghx schreef:
Oh Bailey daar zou ik ook gelijk klaar mee zijn.

Mijn dates zijn tot dusver gecancelled. Staat er nog een voor morgen op de planning maar ik ben benieuwd of die doorgaat. Ik hoop het wel want van de 3 vond ik deze het interessanste.

Nimber en Elin, ik snap ook waar jullie doorheen gaan. Ik ben na 8 jaar ook vrijgezel geworden, dit is nu bijna een jaar geleden. Over de heartbreak ben ik heen, maar soms nog steeds heel erg zoekende naar mijzelf.

Herkenbaar. Ik zou daarom nu ook echt geen relatie het komende jaar willen, maar wel lol hebben en wellicht af en toe een vlam.

Wat hebben jullie in je Tinder bio staan? Dat vind ik ook weer zoiets :')

En ik vind het spannend om mijn eigen woonplaats erin te zetten, gezien het een klein dorp is ..

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-23 18:09

Wow Bailey wat een hork zeg. Ik snap dat je daar klaar mee bent.

Courses: oh jee, echt? Beter dat het meteen duidelijk is dan. Doei :evaw:

Nimber, dikke knuffel. Eerst maar weee even settelen en minder allergisch worden.

AmyJames: bevalt happn een beetje?

Blingh ben benieuwd hoeveel van de 3 dates je over houdt. Veel plezier op die ene iig. Hopelijk is het leuk.

Oh die bio, wat een gedoe om iets te verzinnen _-:( . Ik heb bedacht dat ik het positief wil houden, dus niet mijn afknappers erin, maar wat ik juist wel leuk vind. Bijvoorbeeld samen boomklimmen ofzo. En dat mijn lievelingschocolade die met nootjes is _O- .
En omdat mijn woonplaats ongeveer 45 inwoners heeft, heb ik die er dus niet in staan maar een wat groter dorp in de buurt. Ze hoeven ook niet direct allemaal precies te weten war mijn huis woont.

Mijn dates dit weekend zijn met 2 blonde knapperds. Het zijn wel dames en ze zijn vrij harig. Maar ze hoeven dan ook alleen maar hard te lopen en voor de kar te staan O:) (Ik leen 2 shetten voor een minimarathon)

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-23 18:27

assie schreef:
Wow Bailey wat een hork zeg. Ik snap dat je daar klaar mee bent.

Courses: oh jee, echt? Beter dat het meteen duidelijk is dan. Doei :evaw:

Nimber, dikke knuffel. Eerst maar weee even settelen en minder allergisch worden.

AmyJames: bevalt happn een beetje?

Blingh ben benieuwd hoeveel van de 3 dates je over houdt. Veel plezier op die ene iig. Hopelijk is het leuk.

Oh die bio, wat een gedoe om iets te verzinnen _-:( . Ik heb bedacht dat ik het positief wil houden, dus niet mijn afknappers erin, maar wat ik juist wel leuk vind. Bijvoorbeeld samen boomklimmen ofzo. En dat mijn lievelingschocolade die met nootjes is _O- .
En omdat mijn woonplaats ongeveer 45 inwoners heeft, heb ik die er dus niet in staan maar een wat groter dorp in de buurt. Ze hoeven ook niet direct allemaal precies te weten war mijn huis woont.

Mijn dates dit weekend zijn met 2 blonde knapperds. Het zijn wel dames en ze zijn vrij harig. Maar ze hoeven dan ook alleen maar hard te lopen en voor de kar te staan O:) (Ik leen 2 shetten voor een minimarathon
)

Dit klinkt als ware liefde. Heel veel plezier <3

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-23 09:17

Wauw Assie dat klinkt als een droom date.

Nou precies Elin dat,

_Mir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-23 18:02

MyWishMax schreef:
Nou ja, het daten zelf is toch ook gewoon leuke dingen doen met mensen? Met de meeste komt die relatie er nooit van of die 2e date zelfs al niet. Ze zoekt toch ook niet perse een vriendschap? Dat lees ik er niet uit.

Mir, dat heb ik ook. Kan iemand in eerste instantie niet aantrekkelijk vinden of niet mijn type maar door innerlijk kan het compleet veranderen. Hoewel ik het nu weiger :') heel kinderachtig maar laat mijn hart maar breken door mijn type ipv iemand die gesmeekt heeft om een kans _O-

Smeken is ook niet bepaald aantrekkelijk hahah! Ben je momenteel aan het daten?

Hij vroeg me vanavond om ergens te gaan eten. Totaal geen honger dus maken er denk ik maar drankje van. Iemand trouwens nog leuke uitjes voor avond? Ik hou wel van actief. Alleen bowlen is geen goed idee haha vorige keer lag ik aangeschoten en gestrekt op de bowlingbaan, heb die kerel daarna ook niet meer gesproken.. :')