xU_Blinghx schreef:Ik heb tinder en bumle weer verwijderd. Geen zin meer in. Zit alleen nog op Breeze en heb een beetje enthousiast gepland. Dus vandaag, morgen en zaterdag 3 verschillende dates

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BaileyMix schreef:xU_Blinghx schreef:Ik heb tinder en bumle weer verwijderd. Geen zin meer in. Zit alleen nog op Breeze en heb een beetje enthousiast gepland. Dus vandaag, morgen en zaterdag 3 verschillende datesIt's a numbers game! Succes haha.
Peelie schreef:Ja! We hebben tijdens mijn vakantie meerdere keren ook gevideobelt. Voor mijn vakantie hebben we elkaar 5x gezien.
Hij is lief en geduldig. Hij neemt me mee op ongelooflijk leuke dates. Hij is bedachtzaam. Luisterd. We raken niet uitgepraat naar elkaar. Hij is ambitieus, we hebben best wel heel veel de zelfde normen en waarden, de zelfde smaak in veel dingen.
Het is verrassend, gezellig, leuk.
En als ik heeeeeel erg eerlijk ben, dan kan ik echt niet wachten om hem zatersag weer te zien, omdat ik hem eigenlijk best wel een beetje gemist heb.
Elin_ schreef:Wat is breeze nou weer
Mag ik vragen wat iedereen voor apps doet en waarom die? Ik vind dit allemaal zooo interessant(hier vanaf puber af aan al samen tot kort terug dan, dus hele dating world is compleet nieuw en heel vermakelijk, interessant)
Peelie schreef:Het is allemaal een beetje puberaal wel.![]()
Maar stiekem zooo leuk
BaileyMix schreef:Ik was laatst met iemand aan het daten (misschien heb ik dit verhaal hier al wel verteld eigenlijk, geen idee haha). En ik ben nou eenmaal iemand die veel bevestiging nodig heeft, ik voelde wat afstand (paniek, paniek) dus ik vroeg, misschien een beetje wanhopig, iets in de trant van: goh, heb je me dan wel een beetje gemist?
En toen zei hij: zit niet zo te vissen naar een compliment, dat vind ik echt heel onaantrekkelijk.
Ik, met het stemmetje van mijn psych in mijn hoofd (stel je kwetsbaar op!!): Nee, geen compliment, ik heb even behoefte aan bevestiging van je.
Hij: Dat vind ik nog erger!!
Nimber schreef:Oh bailey wat een hark zeg!
Bedankt voor de uitleg van de verschillende apps.
Ik kan Elin de hand schudden, ook weer single na lange tijd. Nog in de fase dat ik er enorm aan moet wennen. Na 3 maand weer thuis te hebben gewoond krijg ik volgende week de sleutel van m’n eigen plekje en daar kijk ik wel zo enorm naar uit.
Momenteel is het nog zo dat ik een allergische reactie krijg als een man toenadering zoekt en laat merken dat ze interesse hebben. Al is het ook goed voor je ego.
xU_Blinghx schreef:Oh Bailey daar zou ik ook gelijk klaar mee zijn.
Mijn dates zijn tot dusver gecancelled. Staat er nog een voor morgen op de planning maar ik ben benieuwd of die doorgaat. Ik hoop het wel want van de 3 vond ik deze het interessanste.
Nimber en Elin, ik snap ook waar jullie doorheen gaan. Ik ben na 8 jaar ook vrijgezel geworden, dit is nu bijna een jaar geleden. Over de heartbreak ben ik heen, maar soms nog steeds heel erg zoekende naar mijzelf.
assie schreef:Wow Bailey wat een hork zeg. Ik snap dat je daar klaar mee bent.
Courses: oh jee, echt? Beter dat het meteen duidelijk is dan. Doei
Nimber, dikke knuffel. Eerst maar weee even settelen en minder allergisch worden.
AmyJames: bevalt happn een beetje?
Blingh ben benieuwd hoeveel van de 3 dates je over houdt. Veel plezier op die ene iig. Hopelijk is het leuk.
Oh die bio, wat een gedoe om iets te verzinnen. Ik heb bedacht dat ik het positief wil houden, dus niet mijn afknappers erin, maar wat ik juist wel leuk vind. Bijvoorbeeld samen boomklimmen ofzo. En dat mijn lievelingschocolade die met nootjes is
.
En omdat mijn woonplaats ongeveer 45 inwoners heeft, heb ik die er dus niet in staan maar een wat groter dorp in de buurt. Ze hoeven ook niet direct allemaal precies te weten war mijn huis woont.
Mijn dates dit weekend zijn met 2 blonde knapperds. Het zijn wel dames en ze zijn vrij harig. Maar ze hoeven dan ook alleen maar hard te lopen en voor de kar te staan(Ik leen 2 shetten voor een minimarathon)
MyWishMax schreef:Nou ja, het daten zelf is toch ook gewoon leuke dingen doen met mensen? Met de meeste komt die relatie er nooit van of die 2e date zelfs al niet. Ze zoekt toch ook niet perse een vriendschap? Dat lees ik er niet uit.
Mir, dat heb ik ook. Kan iemand in eerste instantie niet aantrekkelijk vinden of niet mijn type maar door innerlijk kan het compleet veranderen. Hoewel ik het nu weigerheel kinderachtig maar laat mijn hart maar breken door mijn type ipv iemand die gesmeekt heeft om een kans