[HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Roosch

Re: [HK]Geen geklier, veel plezier hier is kindervrij #4!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-22 20:13

Ik kijk het programma ook wel eens.. :j er valt veel over te zeggen maar ze voeden ze wel netjes op, wat dit soort dingen betreft.

Ceffyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-22 20:16

We zitten ergens anders hoor :D Bediening keek wel raar op toen we gelijk de rekening vroegen. Vooraan wel aangegeven waarom we weg gingen. We hadden inderdaad gereserveerd, maar het was echt niet te doen. We konden elkaar nauwelijks verstaan. Waar we nu zitten hebben ze ook nog eens lekkere cocktails, dus we zitten nu te proosten op ons kindvrije etentje *D

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-22 20:44

Nou, je kunt toch ook beginnen met een keer koffie en dan eens een keer een broodje..

Maarja ik ben blij dat ik het zelf niet hoef

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-22 20:53

Gelukkig hebben jullie iets anders gevonden

Ik vind dat het personeel ook wel een steek laat vallen. Toen ik in de horeca werkte werd er gewoon gemeld dat je kind overlast veroorzaakte en dat je daar iets aan moest doen. Soms kregen we wat protest maar de ouders deden er toch iets aan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-22 21:00

Maar wie weet zijn het ouders die vinden dat het helemaal normaal is want "maar ze kind zijn" en horen ze hier niet meer?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-22 21:01

Roosch schreef:
Die discussie heb ik ook al eens gehad. "Ja ze moeten het toch leren/eens moet de eerste keer zijn."

Voed ze dan verdorie op voordat je ze in een restaurant steekt waar andere mensen veel geld voor moeten neertellen om eens een avond uit te gaan. :7 prutsers.

Ja dat moeten leren vind ik echt wel zo'n onzin.. Als ze in de basis goed zijn opgevoed en luisteren zou het geen verschil moeten maken waar je bent toch? En als het dan echt niet gaat, dan vertrek je gewoon, maar ga je geen anderen tot last zijn :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-22 21:07

Ik vind het vooral sneu voor de zaak, die zijn nu misschien een goed verterende klant kwijt aan een stel wat dan hooguit hoofdgerecht en drankje neemt.

Zeiden ze er wat van trouwens? En laat het smaken waar je nu zit!

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-22 21:28

Roosch schreef:
Die discussie heb ik ook al eens gehad. "Ja ze moeten het toch leren/eens moet de eerste keer zijn."

Voed ze dan verdorie op voordat je ze in een restaurant steekt waar andere mensen veel geld voor moeten neertellen om eens een avond uit te gaan. :7 prutsers.

Onzin, gewoon niet meenemen als ze jonger zijn dan 6. Of ga naar een pannenkoekenhuis ofzo. Zo'n kind doe je echt geen plezier met een fancy restaurant waar die stil moet blijven zitten.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-22 21:37

Leer ze eerst eens 2 uur aan de keukentafel zitten zonder van tafel te gaan of te janken.
Lukt dat ga dan naar een restaurant.

Ik durf te wedden dat er weinig klein grut onder de 8 nog komt.

Plop1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-22 21:52

Vandaag heerlijk rustig in de sauna kunnen zitten. Ben toch echt blij dat dat een kindvrije plek is! Geen bommetjes, geen gekrijs en rustig eten.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-22 21:57

Varekaj schreef:
Maar wie weet zijn het ouders die vinden dat het helemaal normaal is want "maar ze kind zijn" en horen ze hier niet meer?

Dan moeten ze toch vertrekken. Het plezier van een gast gaat niet voor het plezier van alle andere gasten

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-22 23:06

Wij zijn ooit wezen uit eten met mijn stiefbroer, zijn vrouw en zoontje van ik schat toen 4 a 5 jaar oud.

Ze lieten hem op de tablet filmpjes kijken, met een koptelefoon op. Wij, en zeker andere gasten hadden nergens last van.

Echter na het hoofdgerecht begon hij een klein beetje moe te worden.
Toen zei ze dat we geen nagerecht meer namen, zodat we thuis (en zeker weg uit het restaurant) waren voordat hij vervelend zou worden.

Dus het kan wel.

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-22 23:19

Dat zijn de uitzonderingen die de regel bevestigen.

Dochter van mijn stiefmoeder ging een hele tijd terug met man en kind van 2 jaar vliegen naar de Kaapverdische eilanden >;)

Kwam bij mijn pa voor een portable dvd speler. Ik zei nog: doe er ook een koptelefoon bij. En haar reactie was dat je dat niet kan verwachten van hem. Ik moest me niet aanstellen toen ik aangaf dat de rest van het vliegtuig misschien geen zin had in meer dan 4 uur Bumba.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-22 23:27

Luxorvalkje schreef:
Dat zijn de uitzonderingen die de regel bevestigen.

Dochter van mijn stiefmoeder ging een hele tijd terug met man en kind van 2 jaar vliegen naar de Kaapverdische eilanden >;)

Kwam bij mijn pa voor een portable dvd speler. Ik zei nog: doe er ook een koptelefoon bij. En haar reactie was dat je dat niet kan verwachten van hem. Ik moest me niet aanstellen toen ik aangaf dat de rest van het vliegtuig misschien geen zin had in meer dan 4 uur Bumba.
Ik zou het wel bijzonder knap vinden als dat kind het voor elkaar krijgt dat ding zo hard te zetten dat het het geluid van de motoren (en mijn eigen koptelefoon) overstemt en dat geluid verder weg te horen is dan de stoelen direct naast de koter. :+

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-22 23:28

Ja, zij zelf vinden ook dat andere mensen in het restaurant er geen last van mogen hebben.

Helaas denkt niet iedereen er zo over.

Ceffyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-22 23:36

Varekaj schreef:
Ik vind het vooral sneu voor de zaak, die zijn nu misschien een goed verterende klant kwijt aan een stel wat dan hooguit hoofdgerecht en drankje neemt.

Zeiden ze er wat van trouwens? En laat het smaken waar je nu zit!

Ze zeiden dat ze het begrepen, maar dat ze er niks van durfden te zeggen omdat de moeder eerder al kattig had gedaan naar het personeel. Uiteindelijk hebben we ergens anders alsnog heerlijk kunnen eten zonder schreeuwlelijk op de achtergrond!

FrNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-22 23:46

Sneu voor het personeel, maar gelukkig hebben jullie rustig kunnen eten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-22 08:25

Dan had ik als eigenaar toch netjes maar kordaat gevraagd of ze het pand wilden verlaten. Desnoods zonder te betalen, maar de beleving en comfort van alle andere klanten heeft dan voorrang. En de naam noteren en in de toekomst geen reservaties meer laten maken.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-22 09:46

Fijn dat jullie alsnog rustig hebben kunnen eten! Die situatie lijkt me ook vreselijk en ik ben weinig subtiel dus ik zou behoorlijk bot zijn geweest en hard hebben duidelijk gemaakt geen overlast te wensen van hun koters. :+

Wij wonen vlakbij een speeltuin en slapen met raam open. Er is een jochie (gok ik) dat om half 9 de halve buurt al wakker gilt (van enthousiasme denk ik). Ik hoopte nog even om te kunnen draaien want ik kon eindelijk weer eens uitslapen, maar helaas.

Fok je ze zelf bewust niet word je wakker van andermans kinderen. :7

Felinde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-22 13:37

Kwam deze laatst tegen :D
Afbeelding

Hjartje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-22 17:14

:')

Qimm

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-22 17:34

Truth

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-22 18:42

Wij hadden laatst ook familiefeest en daar was 1 baby, een meisje van een jaar of 8 en een jongen van 5. Zo braaf, uren aan tafel en geen kik gehoord, alleen de baby toen die honger had. Was echt fijn.

Mijn ouders waren eerdere deze week gaan uiteten met een bevriend koppel en het enige verhaal waar ze mee terug kwamen was ook een schreeuwend kind dat eigenlijk het hele diner verstoord had. Mijn moeder zei al, pfff dat is maar 1 kind en kregen ze niet onder controle. Ik had als het jullie waren allang buiten gestaan om een dringend verzoek in te dienen zodat jullie je zouden gedragen.

En laatst was ik bij een vriendin even op bezoek op de camping waar ze was met haar kinderen. Het ging spek met eieren worden voor lunch. 10min voor ze begon moest er ineens eentje yoghurt hebben, toen moest de andere ook yoghurt. Daarna kwamen de eieren en moest de eerste geen eieren meer want yoghurt. De andere heeft de yoghurt laten staan en dat moest maar opgegeten worden door papa want hij wou ei.
Toen dat bijna iedereen eindelijk zat en aan het eten was wou de eerste toch ei. Staat ze gewoon op en gaat een bord halen etc. Daarna moest de andere ander drinken, staat ze weer op.
Ik heb haar tijdens het wandelen wel verteld dat het me opviel dat ze alles voor die kinderen pakt en doet en zoveel toestaat. Maar ze antwoordde dat ze ging voor de minste conflicten en als ze ze zelf een bord liet pakken ging er zoveel kapot. Kinderen zijn 7, 6, 5 en 3.
Uiteindelijk is de vakantie wel afgesloten met 2 borden en een glas minder in de inventaris van de tent.
Het is bizar hoe zij zo geleefd wordt door die kinderen

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-22 18:51

Mij niet bellen

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-22 18:57

Nou dat doet ze ook zelf hoor. Ik zou zeggen jij hebt eieren gekozen dus dat eet je op. Zo niet dan eet je niets. Klaar. Proberen ze 2x en dan weten ze dat het menens is..