Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Roosch schreef:Die discussie heb ik ook al eens gehad. "Ja ze moeten het toch leren/eens moet de eerste keer zijn."
Voed ze dan verdorie op voordat je ze in een restaurant steekt waar andere mensen veel geld voor moeten neertellen om eens een avond uit te gaan.prutsers.
Roosch schreef:Die discussie heb ik ook al eens gehad. "Ja ze moeten het toch leren/eens moet de eerste keer zijn."
Voed ze dan verdorie op voordat je ze in een restaurant steekt waar andere mensen veel geld voor moeten neertellen om eens een avond uit te gaan.prutsers.
Luxorvalkje schreef:Ik zou het wel bijzonder knap vinden als dat kind het voor elkaar krijgt dat ding zo hard te zetten dat het het geluid van de motoren (en mijn eigen koptelefoon) overstemt en dat geluid verder weg te horen is dan de stoelen direct naast de koter.Dat zijn de uitzonderingen die de regel bevestigen.
Dochter van mijn stiefmoeder ging een hele tijd terug met man en kind van 2 jaar vliegen naar de Kaapverdische eilanden![]()
Kwam bij mijn pa voor een portable dvd speler. Ik zei nog: doe er ook een koptelefoon bij. En haar reactie was dat je dat niet kan verwachten van hem. Ik moest me niet aanstellen toen ik aangaf dat de rest van het vliegtuig misschien geen zin had in meer dan 4 uur Bumba.
Varekaj schreef:Ik vind het vooral sneu voor de zaak, die zijn nu misschien een goed verterende klant kwijt aan een stel wat dan hooguit hoofdgerecht en drankje neemt.
Zeiden ze er wat van trouwens? En laat het smaken waar je nu zit!