Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nyaleti schreef:Met welk bedrijf kan ik het beste iets naar België sturen? En kan die Belg het het beste weer naar mij terug sturen?
Klein pakketje en het gaat sowieso aangetekend. Doe het denk ik pas volgende week, dan is de ergste drukte bij de Post voorbij en verkleint dat de kans op kwijt raken een beetje...![]()
Verzekeren heeft geen zin, geen geldwaarde maar wil het absolute niet kwijt raken. (Werkboek waar hij antwoorden uit wilt, ik die het later nog wil gebruiken om te studeren)
Morrie schreef:marleen_88 schreef:Die dooi mag van mij komen, heb genoeg gehad van die niet strooiende gemeente hier. Strooien alle gemeentes zo slecht binnen de bebouwde kom?
Van mij mag het warm water regenen!
Hier in de straat is niet gestrooid, de VVE heeft dit keer de stoep ook niet gestrooid, dus de parkeerplaats is onbereikbaar voor de meeste mensen (appartementencomplex voor ouderen). Mijn man moest naar de verjaardag van zijn kleinzoon en is door de tuin naar zijn auto gestrompeld. Ik durf de deur niet uit, heb 9 weken geleden mijn enkel gebroken, ik ben als de dood dat ik val en weer wat breek. Met mij veel buren die al een aantal dagen de deur niet uit durven.
Jolliegirl schreef:Scan'r app downloaden.
Die maakt één groot pdf bestandje van alles wat je scant.
Dus bladeren maar.
Zo scan ik contracten van personeel in..vaak pagina of 8 a 10, duurt hooguit 1 minuutje.
Gratis te gebruiken.
Nyaleti schreef:Jolliegirl schreef:Scan'r app downloaden.
Dus bladeren maar.
Zo scan ik contracten van personeel in..vaak pagina of 8 a 10, duurt hooguit 1 minuutje.
Gratis te gebruiken.
Oh dit klinkt handig!
Moet ik dan alsnog het echt inscannen, dus met een printer / scanner, of kan ik er fotos van maken?
Nyaleti schreef:Jolliegirl schreef:Scan'r app downloaden.
Dus bladeren maar.
Gratis te gebruiken.
Oh dit klinkt handig!
Moet ik dan alsnog het echt inscannen, dus met een printer / scanner, of kan ik er fotos van maken?
Amado7 schreef:Ik heb dat ook. Dat komt omdat de zorgtoeslag flink omhoog gaat omdat de zorgverzekering ook duurder wordt maar niet iedereen met zijn zorgverzekering daar boven zit. Je kan ook zien wat je zorgverzekering gaat kosten, bij mij stijgt hij zo'n 25 euro dit jaar. Of is de 125 euro al van volgend jaar?
Yom schreef:Hangt vooral af van welk deel van de Caraïben je wilt bezoeken. Een groot deel van de Caraïben ligt namelijk in orkaangebied en het orkaanseizoen is van juni tot ongeveer november, dus nee, er zullen niet veel aanbieders zijn die dan graag uitvaren.Kun je een cruise naar de carribbean ook in juni/juli doen of gaan die alleen maar vroeg of laat in het jaar?
Yom schreef:Hier vind je wat extra info met ook info hoe het zit met orkanen en cruises: https://www.cruisecritic.co.uk/articles.cfm?ID=146Ik loop wel een keer een reisbureau binnen om te vragen, thanks!