Rennie89 schreef:Vind dat je dan gewoon met mondkapje en handschoenen evt naar buiten moet kunnen hoor, begreep dat als je als je Corona hebt en zelfstandig bent en bijv iets echt buiten deurs moet doen wat nood heeft, dat je gewoon mag gaan. Zou wat zijn zeg… en dan hebben we het over iemand met Corona
Ondertussen een vriendin geregeld die met hem heen gaat, want de wond is nog groter geworden

Uiteraard heeft de dierenarts die het verst weg zit dit weekend dienst
vanwege mijn voedselallergie maakt mijn vader regelmatig gevulde koeken. Die vries ik in en heb ik dan een tijdje iets zoets dat ik mag eten. Nu heeft hij ze dit keer meegegeven aan iemand zodat ze bij mij terecht komen. Maar
even de koeken onbewaakt achtergelaten bij zijn ouders met de mededeling deze niet opeten want die moeten door. 
Maar ik moet 's ochtends naar stal en mijn föhn is kapot... Dus ik moet het nu gaan doen want dan kan het normaal opdrogen.
Die rottige voedselallergie is al beperkend genoeg en door de gezondheidshype en alles moet goedkoper blijft er steeds minder over wat ik wel mag hebben.