Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
N_B_N schreef:Marlinde je mag toch gewoon de politie bellen? Volgens mij heb jij vaker dit soort dingen, toch?
fleurtjeuh schreef:Dat ik twijfel of ik op een leuke manier een volgtopic kan bijhouden over onze waarschijnlijk drachtige poes..
Lijkt me leuk om eens te doen maar twijfel of mensen het wel leuk gaan vinden als ik het doe
Poes in kwestie
[ [url=m/fz4QBN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mkango schreef:Ik heb ook altijd zo’n hekel aan van die mensen die een slagaderlijke bloeding in mijn keuken krijgen.Geeft zoveel troep.
fleurtjeuh schreef:Dat ik twijfel of ik op een leuke manier een volgtopic kan bijhouden over onze waarschijnlijk drachtige poes..
Lijkt me leuk om eens te doen maar twijfel of mensen het wel leuk gaan vinden als ik het doe
Poes in kwestie
[ [url=m/fz4QBN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ineke2 schreef:Vannacht wéér een paar uur wakker gelegen door die werkzaamheden aan de metro baan...Heb vanmiddag examen echt top joh 2 nachten zeer weinig geslapen
fleurtjeuh schreef:Captain schreef:Beware of the Boktbrigade.
'Waarom fokken als de asielen vol zitten.' Gaat een van de eerste 5 reacties zijn, en vervolgens komen daar 3 pagina's discussies over.
Gefeliciteerd met drachtige poezel!
Hmmm goed punt...
iirrssjjee schreef:Net getest voor corona. Echt om me heen alleen maar kinderen... Wat nou kinderen zijn niet vatbaar... Ik heb me laten testen omdat mijn neefje en mijn broer (zijn vader) positief zijn. Mijn moeder was er zaterdag op visite, ook positief bevonden....
Zebrastreep schreef:iirrssjjee schreef:Net getest voor corona. Echt om me heen alleen maar kinderen... Wat nou kinderen zijn niet vatbaar... Ik heb me laten testen omdat mijn neefje en mijn broer (zijn vader) positief zijn. Mijn moeder was er zaterdag op visite, ook positief bevonden....
Ik hou ook afstand van kinderen sinds het virus er is. Geloof er zelf niet zo veel van dat kinderen niet besmettelijk zijn. Nu met die Britse variant helemaal...
Zebrastreep schreef:iirrssjjee schreef:
Ik hou ook afstand van kinderen sinds het virus er is. Geloof er zelf niet zo veel van dat kinderen niet besmettelijk zijn. Nu met die Britse variant helemaal...
Zou ik ook dolgraag willen, maar ik werk als zwemlesgever
Zebrastreep schreef:Lastig! Lijkt mij ook wel super vervelend als je vaak in contact komt met een bepaalde doelgroep voor je werk die ook overal komen.