Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Debbie schreef:Goh.. ik zou er eigenlijk wel om kunnen lachenTuurlijk was het niet de bedoeling, maar je hebt er iemand blij mee gemaakt, je hebt een goed verhaal, je lootje is druk bezig geweest een mysterie op te lossen, er is wat commotie in het topic.. Dikke prima toch?
SpeechLess schreef:. En helaas wist ik het dus ook te laat om het nog te kunnen redden uit de papierbak. Maar snap het vanuit mijn Santa ook dat als je het zelf door de brievenbus hebt gedaan, je verwacht dat het gewoon goed aangekomen is.
Chantaliiejj schreef:Wat een mooie kerstbomen komen er voorbij, ik hou er vansorry dat ik de laatste dagen niet zo actief was. Zal vanaf nu weer actief mee praten.
snoopydogy, hoop dat er een goede uitslag is gekomen uit de echo.
Fem, wat onwijs leuk dat je al iets hebt gehad van jou sss. Heb je de koekjes inmiddels al gemaakt? Sorry als ik hier overheen gelezen heb.
Gowlan en Neonlight heel veel sterkte.
capopjekop, hé collega! Ook post bezorger?
hahahatsjoe schreef:Ik lees hier dat er al een pakket verzonden is, maar je mag toch pas na 9 december verzenden of heb ik dat verkeerd begrepen. Mijn lootje krijgt een mooi pakket waarvan een ander kan denken dat het buiten budget is, maar ik heb er nieuwe dingen uit mijn eigen kasten bij gedaan en wat ik gekocht heb is binnen budget...
hahahatsjoe schreef:Ik lees hier dat er al een pakket verzonden is, maar je mag toch pas na 9 december verzenden of heb ik dat verkeerd begrepen. Mijn lootje krijgt een mooi pakket waarvan een ander kan denken dat het buiten budget is, maar ik heb er nieuwe dingen uit mijn eigen kasten bij gedaan en wat ik gekocht heb is binnen budget...
Ashleytjuhh schreef:Blinnii schreef:Je kunt Ashleys uitspraken beter met een korrel zout nemen
![]()
![]()