Eleeke schreef:@Blacky als ik dat zo lees kan ik me ook voorstellen dat jij en je collega's ook gewoon wel even rust willen. Even bijkomen, uitrusten, opladen en verwerken. Niet nog maanden zo door ( en als het geen Covid is dan wel het wegwerken van de ontstane wachtlijst.
Ik hoop echt dat dit niet leidt tot veel meer besmettingen.
Ik blijf in ieder geval conservatief, maar heb wel erg medelijden met mijn zoon van 12 :
- net brugklas, en wat jong voor zijn leeftijd, dus eenzaam en echt geen contact met leeftijdsgenoten , behavle soms wat video bellen en appen
- Hij speelt in een musical ( door heel Nederland ), die dus al maanden stilligt en dat blijft nog wel even
- Zijn sport is dansen, danswedstrijden ( en zingen en theater) normaal een uur of 8 per week, nu al maanden niets en lijkt erop tot September niets.
Hij klaagt amper, maar hij heeft het zo moeilijk en is zo ontzettend somber, dat kan geen gamen, lol maken met zijn ouders goedmaken.
Voor deze groep kinderen vind ik het ook erg. Zij vallen overal net buiten. Mijn bovenbouw leerlingen zijn vooral heel hard aan het werk in de supermarkt. Vind ik ook wat van maar betekend voor hen wel meer social contact met leeftijdsgenoten.