Shaggy09 schreef:Nou meid, onder de 18 kom je vrijwel nergens binnen en kom je al helemaal niet aan alcohol tegenwoordig dus waar je dat vandaan haalt, vertel het me.
De jeugd wilt überhaupt graag alcohol drinken of het nou wel of geen carnaval is. En ik vind het alleen maar gezellig, even een weekje lekker niks en gewoon losgaan. Heerlijk toch.
En jij denkt dat die jeugd niet ziet hoe hun ouders dronken worden? Of hun net niet meer 18 jarige vrienden omdat die al van de rest van de carnavalsvierders heeft gezien dat het wel okee is om dronken te worden?
Als je denkt dat tieners op dat soort feestjes niet aan drank kan komen...
Kom op meid kijk om je heen. Je hebt echte feestjes en zuipfeestjes en die laatste zou niet moeten bestaan. Niet in een tijd waarin we beter weten.
MarcoBorsato schreef:Ben je dan ook tegen koningsdag/bevrijdingsfeest/kermis?
Ik ben niet tegen alle aspecten van zulke feestjes. Zolang het echt een feestje is en niet gaat om hoeveel meter bier je kan zuipen. Niet in alle regio's en gebieden is dat het zelfde. Hoewel kermis inderdaad zuigt op dat gebied. Maar ook daar wordt steeds vaker ingegrepen.
Cowboy55 schreef:[
De dag dat iemand uit ‘t Gooi de wereld vertelde wat Carnaval is en hoe het gevierd wordt......briljant.

Joh, dit is een schokkende ervaring voor je... Mensen komen soms wel eens buiten het gebied waar ze wonen