Gister: dat ik met pony helemaal alleen een buitenritten heb gemaakt! Wou eigelijk in de bak rijden maar paarden werd net binnengehaald, en ik had best weinig tijd. Dus dat werd een rondje bos! Ons eerste rondje zónder eerst te rijden of longeren oid, en hij was super relaxt!
Daarna ook nog heel fijn met pony van stalgenoot aan de slag gegaan, die mag ik nu 2 dagen per week doen
Ik zag net een super schattige video van een eland. Ik ben helemaal onder de indruk, had geen flauw idee dat ze zo groot waren! Video heeft mijn dag gemaakt
Gimme_Joy
Geplaatst: 23-04-20 15:16
Anoniem schreef:
Mijn vader is thuis na 3 maanden revalidatiecentrum 2 maanden eerder dan gepland!
Yasss!!
Ik heb over 15 minuten een quarantainebingo met mijn collega's!
Ik heb ontzettend slecht geslapen en nu last van mijn nek. Als troost mocht ik van mezelf ontbijten met een klein zakje Bolognese chips. Living on the edge. Brutalen hebben de halve wereld.
Anoniem
Geplaatst: 24-04-20 08:20
Castilja schreef:
Ik heb ontzettend slecht geslapen en nu last van mijn nek. Als troost mocht ik van mezelf ontbijten met een klein zakje Bolognese chips. Living on the edge. Brutalen hebben de halve wereld.
Wel die van Croky dan toch?
Castilja
Geplaatst: 24-04-20 09:22
Anoniem schreef:
Castilja schreef:
Heel gaaf jurkje gescoord in de stad. Hopen op een dagje mooi weer dan kan ik hem aan.
Castilja
Geplaatst: 24-04-20 17:40
MarlindeRooz schreef:
Heel gaaf jurkje gescoord in de stad. Hopen op een dagje mooi weer dan kan ik hem aan.
FOTO
DiscoDipp
Geplaatst: 24-04-20 17:44
Super blij met mijn paard!
7 maanden terug kon hij alleen nog maar dit doen:
En nu, heeeel veel geduld later loopt hij zo zijn rondjes weer!!!
MarlindeRooz
Geplaatst: 24-04-20 17:54
Castilja schreef:
MarlindeRooz schreef:
FOTO
kaatje89
Geplaatst: 24-04-20 18:26
Gisteren hierom Even een printscreen uit m’n filmpje. Eindelijk de hertjes op film die we laatst ook al een keer tegen kwamen
En vandaag een paard van een vriendin geleend voor een rondje op buitenrit. Heel veel herten onderweg tegen gekomen. Zelfs 3 die voor onze neus overstaken
Anoniem
Geplaatst: 24-04-20 19:45
Ik heb echt tranen met tuiten gelachen om mijn dochtertje die slaapt