Oh gewoon omdat ik het raar vind. Nou als je een eigen bedrijf hebt lijkt me wel dat je internet hebt. en juist toch tegenwoordig heeft iedereen internet
Nee ik vind het ergens wel makkelijk anders ga je toch steeds kijken....het is wel makkelijk dat hij weinig appt want heb ook wel ooit dat ik dan denk: pffff heb je hem weer (in het algemeen) Je kan beter irl elkaar wat te vertellen hebben zoals vroeger voordat app bestond!
Haha, het is wat met de vinkjes.. Ik begin steeds meer mensen te krijgen die smsen. Dus via iMessage, dan zie je helemaal niks. Eigenlijk ook wel lekker rustig.
Nou mijn drummerman wordt steeds vager. Had m van de week uitgenodigd om hier vanavond te komen chillen, hij antwoorde met o klinkt goed! Dus ik ging er vanuit dat ie wel zou komen. Ik was in slaap gevallen dus wordt net wakker en appte m ik dacht dat je op visite zou komen? Niks van gezegd app hij net terug. Hmm tja. Ik weet t niet meer met 'm. Krijg nu niet echt t idee dat hij me zo graag wil leren kennen dus ik ga m maar met rust laten.
Buurjongen klinkt leuk! Kenyada lekker laten zitten joh die gast .. Niet leuk als ie je zo ineens laat zitten
Hier na 3 weken gister eindelijk tindervriendje weer gezien .. Fijn een nachtje hotel gehad maar jeetje wat is 24 uur samen snel voorbij als je elkaar 3 weken niet hebt gezien... Nu maar weer afwachten of het 1 week wachten wordt of 2.. Voel me vrij rot nu die weg is maargoed wel een glitterdagje gehad !
Buurjongen heeft nu al 3 dagen dat hij met vrienden iets is gaan doen. Apart, mijn vriendinnen hebben allemaal kids/gezin of wonen ver weg of hebben geen behoefte om vaak af te spreken. Ik zit al een heel weekend mezelf te vermaken. Voelt maar maf ik wist niet dat kerels zo actief zijn hahaha. Ik zou wel nieuwe vriendinnen willen maar die liggen niet voor het oprapen of komen aanwaaien!
Anoniem
Geplaatst: 17-04-16 20:20
Herkenbaar. Ik ben recent mijn halve vriendengroep verloren (aan mijn ex-verloofde die besloot dat een vriendin van me toch leuker was ).
Dus misschien moeten we maar eens samen een dagje matches vergelijken zonnetje
Zonnetje81
Geplaatst: 17-04-16 20:34
Hahaha ja, ik probeer er namelijk niet teveel over na te denken en mezelf maar te vermaken met facebook/tinder/istagram en mn katjes en zo kom ik de weekenden door als niemand tijd heeft. En ik vraag mensen zelden iets want steeds NEE krijgen daar word ik eerder een beetje teleurgesteld van. Dusse dat kunnen we wel doen, je woont toch nu in Eindhoven? Ik ben er zo! Een vriendin die ik vroeger 2x pw zag zie ik nu al met moeite 1x per maand omdat ze naast haar werk in de weekenden niks wil afspreken....wil ze op stal hangen en uitslapen en geen tijd vrij maken. Voor de rest hebben ze allemaal kids of stiefkinderen of wonen in provincie Zeeland met een eigen zaak. En met het mooie weer wil ik ook wel eens een middagje terrassen zonder tijdsdruk en spontaan nog naar de bios gaan of blijven hangen en een hapje eten!
Hier is regio Den Bosch - Eindhoven ook altijd in voor terras. Eventueel ook omgeving Utrecht/Hilversum/Amsterdam want dan bivakkeer ik gewoon bij mijn Tinderman
De trein stopt tussen Rotterdam en Utrecht in Gouda schijnt.
Lougino
Geplaatst: 18-04-16 11:55
Sjee ontwikkelingen allemaal!
Nancy geen vldb man meer (of heb je hem inmiddels nog weer gesproken)
Berdien wat een bizar verhaal van de motorman heeft hij je daarna ook weer gecontact of is t nu echt klaar? Kan me voorstellen dat het je wel even in de war brengt..
Kenyada wat jammer dat het ineens zo vaag is met de drummer :-( nog contact gehad na zaterdagavond?
Verder gelukkig ook leuke glitterverhalen!!
Ik had afgelopen zaterdag eigenlijk een date gepland, contact verliep vorige week al een beetje stroef/saai dus donderdag voor het laatst geappt en daarna dacht ik nou ik wacht wel even af of hij nu nog appt...nou NIET dus tsja ik wil best ergens moeite voor doen maar dit voelde niet als een gemiste kans. Ik ga eerst maar is op vakantie deze week voor we ons weer op nieuw datemateriaal storten pfff ik ben er ook echt niet goed in he haha.
Colien
Geplaatst: 18-04-16 12:07
Mag ik me hier ook melden? Ik zit sinds iets minder dan maandje op tinder, niet op zoek naar een relatie maar wel naar gezelligheid. Dit vertel ik overigens ook vrijwel direct tegen al mijn tindermatches die praten.
Gisteren bij toeval mijn tindermatch ontmoet. Het was trucktour voor verstandelijk beperkten. Ik moest mijn cliënten begeleiden en hij was één van de 270 vrachtwagenchauffeurs die meereed. Ik had dus amper/geen tijd om met hem te kletsen. Wel kort woordje gewisseld en af en toe blikken gewisseld maar meer niet, hij leek me wel aardig. Hij weet dat ik geen relatie hoef, dat is heel duidelijk bij hem want heb ik al aantal keer benadrukt. Echter toen ik thuis was heeft hij een enorm rare wending genomen. Ineens mij via facetime gaan bellen, over zijn mannenprobleem beginnen omdat hij me wel knap vond, en daarna beginnen of ik kwam gymmen (om maar in jullie termen te blijven). Erg rare wending ineens, zeker gezien we het hier voorheen nooit over hebben gehad. Hij lijkt nu meer op iemand die iets zwaar te kort komt zegmaar. Het was erg gezellig maar denk dat ik bij deze toch afscheid van hem ga nemen.