Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolien87 schreef:Flying_Angel schreef:Pff zonet zag ik weer iets opmerkelijks. Meisje zat in de trein en hield de stoel bezet voor vriendinnetje dat instapte. Voor haar liep een vrouw die zei: 'Ik wil hier zitten.'
Meisje zei: 'Deze is bezet voor mijn vriendin.'
Vrouw: 'Helemaal boos, je kunt je tas toch weghalen, ik wil hier zitten.'
Die vrouw was waarschijnlijk allang blij dat ze überhaupt een vrij plekje had gevonden. In de spits mag je, je rijk rekenen met een zitplaats, ongeacht naast wie dat is. Vrijhouden van plekken vind ik dan ook not done.
watchthesky schreef:De boerenkinkel en -trien die geen enkel fatsoen kennen en zo ongeveer schreeuwen i.p.v. praten, terwijl ze naast elkaar zitten.
De vrouw tegenover me en ik hebben geen woord gewisseld, maar ik weet alleen al door haar blik te zien 100% zeker dat zij ook hoopt dat ze op het volgende boerendurp uitstappen.
Nayomie schreef:Ergernis waar je eigenlijk niks aan kunt doen...Maar stoplichten. Jemig... halverwege de rit zaten we op +8, kon ingehaald worden tot we bij het stoplicht stonden en we daar met +11 vertrokken. 3 minuten voor dat kreng gestaan
Destination schreef:Nayomie schreef:Ergernis waar je eigenlijk niks aan kunt doen...Maar stoplichten. Jemig... halverwege de rit zaten we op +8, kon ingehaald worden tot we bij het stoplicht stonden en we daar met +11 vertrokken. 3 minuten voor dat kreng gestaan
In Groningen toevallig? Het is daar echt drama nu met al die wegwerkzaamheden.