Ik kan je verzekeren dat dat beest de vliegles van zijn leven heeft gehad en mijn vriend nét geen hartaanval. Die zat op toilet toen ik het dorp bij elkaar heb gegild
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Amandavd schreef:Confession: Ik heb absoluut geen idee hoe je jezelf moet opmaken, wat voor dingen je allemaal hebt etc. Ik gebruik alleen wel eens wat oogpotlood.
) maken er opmerkingen over dat het zo leuk staat en blablabla word ik er echt chagrijnig van
Ik draag alleen make up omdat ik het leuk vind om zo af en toe te tutten, niet om me mooi te maken voor die ouwe bezopen kwallen. Ik zorgde er over het algemeen juist voor dat ik in een aftandse trui stond. Dat dronken gesjans had ik helemaal geen behoefte aan als barvrouw
. Oyeru schreef:Ik heb dus een vriendinnetje dat niet zo vaak/veel make up gebruikt. Ze heeft er ook niet zo veel ervaring mee.
Ik bied dus vaak aan om haar op te maken voor we de stad in gaan. Ik vind het zó leuk om te doen (ze is er ook altijd blij mee), maar op de tweede plaats doe ik het ook omdat ze het zelf niet zo mooi kan, en ik wil niet dat ze voor schut loopt.
Ik kan het dan niet over mijn hart verkrijgen om het te zeggen.. Gebruik vaak ook smoesjes als; "oh je eyeliner is uitgelopen, laat ik het even voor je bijwerken"

Oyeru schreef:Ik heb dus een vriendinnetje dat niet zo vaak/veel make up gebruikt. Ze heeft er ook niet zo veel ervaring mee.
Ik bied dus vaak aan om haar op te maken voor we de stad in gaan. Ik vind het zó leuk om te doen (ze is er ook altijd blij mee), maar op de tweede plaats doe ik het ook omdat ze het zelf niet zo mooi kan, en ik wil niet dat ze voor schut loopt.
Ik kan het dan niet over mijn hart verkrijgen om het te zeggen.. Gebruik vaak ook smoesjes als; "oh je eyeliner is uitgelopen, laat ik het even voor je bijwerken"

). Toen deed ik dat en het stond wel leuk, voor zover dat gaat bij een 12-jarige. Toen we bij haar ouders de woonkamer binnenstapten en zij de (redelijk goed gelukte) oogpotloodlijnen zagen, keken ze me beschuldigend aan, alsof ik hun dochter had verpest ofzo
Sindsdien durfde ik nooit meer dingen te bespreken met die vriendin waarvan ik niet zeker wist of het bij haar leeftijd pastte. 
Ik geef er ook bovengemiddeld veel geld aan uit denk ik, goedkope makeup (en kwasten!) vind ik prut dus die koop ik per definitie niet.
Dat mag hij dan natuurlijk niet weten dus ik zeg het nooit als ik iets nieuws koop en verstop het
Slecht hé?
Vooral als vriendinnen die niet of niet veel make-up dragen dan lacherig doen over mijn routine, moet ik me echt inhouden om niet te zeggen "ja zou jij ook eens moeten proberen"
Daarnaast heb ik 1 oog dat altijd wat meer dicht zit en dat valt dan nog meer op. Krijg na een tijdje ook jeuk en korstjes tussen mijn wimpers.
Helaas is dat amper te vinden met -8 en -9, dus steeds of te grote bril of dikke glazen. Maar nooit niks te vinden wat mij stond en te combineren was. Tenzij ik me blauw ging betalen. Lenzen waren ook niet altijd een succes (zie allergische/gevoelige ogen hierboven) en dus in 2012 ogen laten laseren.Yvankaxx schreef:Ik kan er zo van genieten dat cambuur verloren heeft vandaag (ondanks dat ik zelf leeuwarder ben). Ik vind die supporters zwaar overdreven met hun anti-fries en achterlijke, overdreven gedoe. En ik heb echt een schijthekel aan voetbal, dus dat zegt wat
Al vond ik lenzen handiger ivm de sterkte. Een gewone bril + zonnebril op sterkte die me ook nog eens leuk stond, dat was ten eerste zoeken naar een speld in een hooiberg en ten tweede immens duur. Nu zet ik eender wat ik wil op mijn neus in de zomer, geen glazen meer die aandampen als je ergens binnen gaat in de winter, geen gedoe meer met paardrijden/fietsen in de regen...
Eulogy schreef:Confession 2: ik vind het altijd zo zonde als meisjes geen make-up dragen, het maakt ze meestal zoveel mooier
maar misschien komt dat omdat ik heel vaak meiden tegenkom die zich echt veel te zwaar hebben opgemaakt [jeweetwel, zo'n dikke laag foundation dat er een soort craquelé-effect optreedt
]
als ik het netjes wil doen zou ik dagelijks een halfuur eerder moeten opstaan, dat heb ik er echt niet voor over... Ik draag alleen makeup naar feestjes, en dan gebruik ik ook alleen maar oogpotlood en mascara. En dan zie ik mensen ineens twee keer naar me kijken, echt heel stom, want ik zie er zonder ook prima uit.. 
Varekaj schreef:Als ik een bril had gehad die bij me paste had ik dat waarschijnlijk ook bedachtAl vond ik lenzen handiger ivm de sterkte. Een gewone bril + zonnebril op sterkte die me ook nog eens leuk stond, dat was ten eerste zoeken naar een speld in een hooiberg en ten tweede immens duur. Nu zet ik eender wat ik wil op mijn neus in de zomer, geen glazen meer die aandampen als je ergens binnen gaat in de winter, geen gedoe meer met paardrijden/fietsen in de regen...
Maar ik wil dus wel graag nog eens een nepbril vinden die wel bij me past. Al was het maar omdat vriendje een vrouw met (goed passende) bril verdomd sexy kan vinden
Britta31 schreef:Ik heb mijn dochter na dat ze zeurde over het beleg op brood voor school brood meegegeven zonder boter en beleg.
vanspeijk schreef:Eulogy schreef:Confession 2: ik vind het altijd zo zonde als meisjes geen make-up dragen, het maakt ze meestal zoveel mooier
Ik vind de meeste meisjes juist au naturelle een stuk mooiermaar misschien komt dat omdat ik heel vaak meiden tegenkom die zich echt veel te zwaar hebben opgemaakt [jeweetwel, zo'n dikke laag foundation dat er een soort craquelé-effect optreedt
![]()
Maar gewoon te dikke lagen. Van die aan elkaar geplakte wimpers soms. Echt brrrrr... Zo jammer...
Damned schreef:ik doe elke dag make up aan omdat ik mezelf zonder niet zo mooi vind, maar heb werkelijk geen idee of ik het nu een beetje kan of niet en of het er goed uitziet of too much![]()
in daglicht ziet het er zo anders uit dan bij kunstlicht!

Ik kan het overigens wel goed, contouren en highlighten inbegrepen. Ik heb ook vrij dure make-up, maar ik slaap liever dat halfuurtje langer. Voor presentaties, belangrijke afspraken en business gerelateerde dingen ivm school doe ik dat overigens wel altijd, dan kom ik altijd netjes verzorgd voor de dag ookal moet ik daarvoor om 5 uur opstaan, maar in het dagelijks leven hou ik te veel van mijn (zeer gewaardeerde paar uurtjes) slaap!