CalipsoLover schreef:Ik zet hem totaal niet verkeerd neer, als dat zo was had ik er al lang een punt achter gezet. Ik geef ook aan dat dit in zijn karakter zit, net zoals het afsluiten een beetje in mijn karakter zit. Op dit moment is het gewoon niet fijn, maar ik weet niet wat ik kan doen om het beter te maken. Het is niet zo dat ik totaal geen behoefte aan hem had hoor, we zagen elkaar de afgelopen weken nog regelmatig, maar wel minder. (Van 3-4x per week naar 2x). Om een voorbeeldje te geven van een “conflict” tussen ons; We gaan samen iets gaan drinken. Daarna vraagt hij of ik bij hem blijf slapen, waarop ik zeg dat in liever in mijn eigen bed slaap die avond want ik ben heel moe, en had mijn moeder ook belooft om thuis te slapen. Zeg wel dat hij mee mag komen. Hij blijft aandringen om bij hem te slapen. Ik begin te huilen omdat ik overweldigd ben door emotie, waarop hij zijn excuses aanbied en zegt dat hij mee wil gaan naar mij thuis. Bij mij thuis val ik al snel in slaap. Hij is de volgende ochtend boos dat ik zo vroeg in slaap was gevallen op een vrijdagavond en zo niets aan me heeft...
En dat snap je?? Duidelijk dat dit geen kans van slagen heeft, meneer heeft zijn pleziertje niet gehad en gaat je verwijten maken?? En hoezo was je voor hem gewaarschuwd ?? Door ex vriendinnen?? Een vriend hoort er voor je te zijn en je niet alleen als een stuk plezierverschaffing te beschouwen, naar karakter en hij heeft nog veel te leren, wil jij dat op je nemen, prima. Dan heeft de volgende vriendin er misschien meer plezier van.