Mooie hakken Friemel Zou ze zelf niet zo snel kopen/aantrekken maar vind het bij anderen altijd heel chique staan.
Mijn laatste toevoegingen op hak-gebied: http://www.monki.com/Content/ProductCon ... 01_0_0.jpg Ze lopen echt heerlijk en ik vind ze prachtig, maar ik ben al zo lang Moet echt nog even gaan bedenken wanneer ik ze ga aantrekken, ze staan ondertussen alweer een paar maanden te verstoffen namelijk...
Ik ga woensdag shoppen in Amsterdam, iemand nog tips voor leuke vintage winkeltjes? Ik ben een beetje uitgekeken op de standaard mode zaken.
Oh die moet je gewoon aantrekken!!! Vind ze echt prachtig. Loop tegenwoordig ook gewoon op m'n hakken van 8cm, dat maakt me dan 1.91
Drunksheep
Geplaatst: 24-08-15 14:24
Thanks nog ladies
En ik heb Birkenstock Arizona's besteld, in het kader van 'goede sandalen/slippers' haha.
Tof Emma! Ik wil ook nog steeds zoiets, maar for some reason durf ik het niet gauw aan te trekken?
_Friemel
Geplaatst: 24-08-15 14:24
Ik ben heel zakelijk gekleed altijd maar wel jong, dus altijd (veel te) hoge haken, blazers etc Als ik genoeg ben afgevallen wil ik over naar de kokerrokken maar niet die saaie grijze, wel met printjes enzo
Het kan altijd erger dames, je kan namelijk ook 1.49 zijn en nergens bij kunnen ook niet mét hakken.
Ik ben er ook echt dol op, vooral omdat ze zo lekker lopen.. Maar hoge hak + plateau maakt ze al snel een centimetertje of 12, en dan ben ik letterlijk bijna 2 meter. 12 cm hoger dan ik al ben maakt me 1.98. Das wel erg lang
Op smalle hakken lijkt het net alsof ik worstenpootjes heb Heb hele smalle voeten en smalle enkels, maar omdat ik vanaf mijn kuiten en vooral rondom mijn bovenbenen wat voller ben ziet het er heel vreemd uit. Ik draag alleen maar blokhakken eigenlijk. Ook voor m'n eigen veiligheid, ik ben al niet zo goed in lopen op blokhakken.. Laat staan op naalden
Ah, die Steve Maddens . Ik heb zelf zo'n paar van Zara, ik lééf in die dingen. Die van Monki vind ik super tof, maar die passen weer totaal niet bij mij Mooi jurkje Saar, is die niet heel kort? Zara valt bij mij altijd ziepoesnetnie.
Heb laatst een broek gehaald bij Lola en Liza en verder loop ik al jaren in een broek van de only!
Hij is inderdaad kort, maar ondanks dat ik lange benen heb valt hij toch nog halverwege mijn bovenbeen! Is sowieso bedoeld om in de winter met panty aan te doen.
Hoi! Stille meelezer hier.. Even een vraagje; gebruiken jullie weleens een maattabel van Internet? Volgens de maattabel zou ik qua borstomvang 54-56 moeten dragen en qua taille&heup maat 50. Nou is de gemiddelde maat die ik draag qua broeken 42/44 & qua shirt tussen de 42 & de 46. Ik vraag dit ivm een jurkje die ik wil bestellen, maar volgens de tabel nooit in zou passen.. Oja, tot deze maat gaat het jurkje natuurlijk ook niet!
LauraSaskia
Geplaatst: 24-08-15 20:45
Aah wat een toffe dingen Friemel!
Em, ik zag laatst in een video van DisforDazzle de kiloshop in amsterdam langskomen, misschien is dat wat?
Ik ben voor het eerst sinds tijden weer aan het internetshoppen, bevind me nu in de diepste krochten van de online h&m. Ben benieuwd of ik aan bestellen toekom
Haha, ik zag die dingen hangen van de week. Die doe je in je staart, om je haar volumineuzer te krijgen. Maar ik neem aan dat de meeste mensen die het gebruiken, iets dunner haar hebben. Hoe wil je met dun haar het voor mekaar krijgen om dat ding niet onder je haar tevoorschijn te laten komen??
Anoniem
Geplaatst: 25-08-15 00:42
Precies, met heel dun haar zijn zulk soort dingen toch echt waardeloos.
Ik heb net stiekem bij h&m een kleine bestemming geplaatst.
Ik heb officieel ieder artikel gezien op de H&M site en ik ben nu officieel braindead. Vind ik een bestelling van 127 euro toch nog best bescheiden Ben benieuwd wat je hebt besteld Rebec!
_Friemel
Geplaatst: 25-08-15 09:34
Rebeccaa schreef:
Precies, met heel dun haar zijn zulk soort dingen toch echt waardeloos.
Ik heb net stiekem bij h&m een kleine bestemming geplaatst.
En met dik haar heb je hem weer niet nodig, zo krom altijd dat soort dingen
Ik slip met mijn rechter voet uit mijn madden, bloedirritant.. iemand idee? Heb ze nu aan op kantoor.