Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Shelber

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 17:54

Heb de hele dag op PostNL thuis zitten wachten,, vriendinnen afgezegd,, blijkt dat ik hem bij nummer 112 heb laten bezorgen in plaats van 221 }:0

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 17:56

Heb me geërgerd aan een fietser die ging bumperkleven achter m'n scooter, ben op een gegeven moment op m'n rem gegaan en ben overgestoken :') _O-

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 18:15

Ja,wielrenners die achter mijn Puch Maxi hingen toen ik nog jong was.Toen was dat al.

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 19:05

Aan de kinderen van de buurvrouw die voor de zoveelste keer in mijn voortuin gaan zitten, de buurvrouw vind dit blijkbaar normaal want ze is er zelf bij... _-:( |o En waarom doen ze dat? Omdat ik een muurtje van beton heb waar je makkelijk op kan gaan zitten... >;) nu ga ik maar opzoek naar wat groen wat ik er tegen aan ga planten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-16 19:14

Boompje1985 schreef:
Aan de kinderen van de buurvrouw die voor de zoveelste keer in mijn voortuin gaan zitten, de buurvrouw vind dit blijkbaar normaal want ze is er zelf bij... _-:( |o En waarom doen ze dat? Omdat ik een muurtje van beton heb waar je makkelijk op kan gaan zitten... >;) nu ga ik maar opzoek naar wat groen wat ik er tegen aan ga planten.

Plak er een stripje met stekels op :j

Ik heb me geërgerd aan de luidruchtige buurman , gelukkig is hij al wat ouder dus is de bejaardensoos om 7 uur weer naar huis en bed gegaan

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 08:29

Eigenlijk gister mijn opa begon er weer over dat ik nog geen relatie heb en waar mijn vriend blijft
Daar kan ik me zo boos om maken ik snap heel goed dat hij het goed bedoeld ar oh man hou toch je mond is daar over ik bepaal hoe ik mijn leven lijd niet hij

even voor het beeld ik ben zeventien en word over drie weken achttien en hij begint er nu al over te zeuren zelfs mijn broer had nog geen relatie op deze leeftijd.

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 08:57

Weet je wat mijn man dan altijd zegt? "Mijn schoonmoeder kan geen kinderen krijgen."

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 12:24

Aan dat ik kei verzopen terug kwam van mijn stage solicitatie (aangenomen) en dat ik mn moeder had gevraagd of ze voor mij een trainingsbroek op de verwarming wou leggen (ik heb zelfs gezegd waar ze liggen), gaat ze mee akkoord, maar legt vervolgens geen broek klaar -:(-

dromertje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 12:54

Aan mensen met tunnelzicht!!

Sidera

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 13:18

Dorus schreef:
Weet je wat mijn man dan altijd zegt? "Mijn schoonmoeder kan geen kinderen krijgen."

Die zeg ik ook altijd :D

Behalve dat ik nu wel iemand aan het daten ben dus ik nu maar gewoon ja zeg.

Vandaag ge-ergerd aan misselijk wakker worden alweer en het rot weer idd. Tis bijna juni!

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 13:56

Aan hoe ik dingen soms kan aanpakken als ik enthousiast ben. Soms kan een beetje geduld hebben ook geen kwaad, zeker als het gaat om iemand leuk vinden -O-

Xanthippe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 15:22

Mijn hond die mij bijna een attack bezorgde:
Gisterenavond om 11u naar de dierenarts van wacht kunnen rijden omdat mijnheer opeens gans futloos werd, keihard begon te kwijlen en lag te trillen als hij op de grond ging liggen.
Uiteindelijk viel het mee, ook al vreesde ik voor vergiftiging. Spuitjes in zijn kont en antibiotica mee en we konden er weer tegen.
Vanmiddag even over huis gereden om hem te gaan checken en ik loop naar zijn hok achter in de tuin: "Noxx!" - geen reactie. "Noxx?" - geen reactie. "Noxx!!??" - nog geen reactie. Doe ik de grendel van zijn hok omhoog, heft hij zijn kop op _-:( Kon dat nu geen halve minuut eerder, nee?

Ben nog nooit zo blij geweest om mijn beest wakker te zien worden :D

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 15:49

_O- altijd fijn he, honden die je zo laten schrikken en dan ff later doen of er niets aan de hand was, maar jij bent een hartaanval verder omdat ie lag te pitten :')

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 15:57

Sidera schreef:
Dorus schreef:

Die zeg ik ook altijd :D

Behalve dat ik nu wel iemand aan het daten ben dus ik nu maar gewoon ja zeg.

Vandaag ge-ergerd aan misselijk wakker worden alweer en het rot weer idd. Tis bijna juni!

soms word ik knetter van mijn opa ik bedoel ik ben zo persoon die heel lang vrijgezel is en gewoon op de ware wacht en niet met jan en alleman aan de haal ga en dat snapt hij niet als ik dat tegen hem zeg

Sidera

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 19:33

Mn grootste ergernis was vandaag toch mn constant afzakkende joggingsbroek.

Was ziek vandaag en bleef dus in mn huis outfit, maar mn lievelings broek past dus echt totaal niet meer. Ben te veel afgevallen de laatste 2 jaar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 19:35

Sidera schreef:
Mn grootste ergernis was vandaag toch mn constant afzakkende joggingsbroek.

Was ziek vandaag en bleef dus in mn huis outfit, maar mn lievelings broek past dus echt totaal niet meer. Ben te veel afgevallen de laatste 2 jaar

Mooi excuus om te shoppen! Beterschap trouwens! Ook verkouden toevallig?

Ik ergerde me aan iemand op de snelweg, die zonder duidelijke reden op de linkerbaan boven op de rem ging staan. Gelukkig had ik genoeg afstand, maar moest alsnog vol in de ankers.... :x

Hillady

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 19:40

Dat mijn aardrijkskunde examen moeilijker was dan dat ik verwacht had.. :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 19:42

Mensen die in een topic altijd een reactie over zichzelf plaatsen. 'Ja maar voor mij is het zus en zo en helemaal niet als het gemiddelde' en dan ook het liefst nog met het hele levensverhaal erbij, zodat iedereen inmiddels precies kan vertellen wat diegene allemaal heeft meegemaakt. Ergernis nummer één hier op bokt!

Quanneh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 19:45

Aan mijn werk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 19:48

Aan mijn stuiterende neefje

Jolandaa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 21:07

Hmm, wellicht aan mijn vrolijkheid.. Iedereen vraagt wat er is. Niets ben gewoon vrolijk. Ik ben gelukkig blij en geniet... en dan mag ik dat niet uiten :') Jawel hoor, maar je zit zo te grinniken...

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 22:30

Aan m'n les. Medelesser dacht het even beter te weten hoe iets in m'n hersenen werken

YamaSaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 22:31

Aan een spontaan wit allergie bultje dat nu op de zijkant van mn wijsvinger op komt zetten...omg dat ding jeukt en brand en doet alles tegelijk :')
Waardoor t ineens komt, geen flauw idee, allergisch voor wat?? AAAAH :') %) |o

elinedeau95

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 22:38

Alle Game of Thrones spoilers.. -O-

Jessica_1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-16 22:42

De Mug die het leuk vond om mij te steken :(

En de school die het nodig vind om in de laatste periode (die korter is vanwege de vakantie en een verplichte Stageweek) opeens superveel huiswerk, presentaties enzo op gaat geven. En de stageopdrachten zo plant dat dit er ook veel meer zijn dan normaal -__-