Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

claudiadvx

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 17:51

laatst had ik ook een festival hier in het dorp, KOUD! ik had een hempje aan met mn zomerjasje :brr:

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 17:53

Heb helaas geen zomerjas. Meestal zijn dat jeansjasjes of een leren jasje.
Pff zo meteen maar eens voor mijn kast gaan zitten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 17:53

(nep) leren jasje aan doen? Ik gooi die gewoon in de was na een avondje stappen. :j

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 17:56

Dat kan ik ook wel proberen. Wou een legerbroek aan doen en daar moet ik iets zwarts over aan... Hmm hmm dank je voor de tip

kelliiee1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-14 21:11

Wij hebben hier altijd in de zomer de kermis, ofwel; een zuipfeest waar vooral met bier gegooid word. In oktober is er trouwens ook altijd zo'n feest.

Ik doe dan meestal gewoon een hemdje/t-shirtje aan, en neem dan geen vest/jasje mee oid.
Tenzij er een garderobe is, dan neem ik een (oud) jasje mee, waarvan ik het niet heel erg vind, al vind ik hem niet meer terug.

Als het een bekende plek is, weet je dan geen plek waar je jouw jasje kunt opbergen, zo hebben wij in het café een plekje gevonden achter de sigarettenautomaat waar wij altijd onze jassen opbergen, niemand die het merkt.

enefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 00:43

Ik kom even uit stille meelezers stand..

Ik neem vaak een dun knoopvestje mee of mn adidas vest.. is wel giga slons dat laatste maar die kun je heel fijn om je schouders knopen. zitten niet in de weg en dan loop je gewoon in een shirtje rond tot het te koud wordt.. En anders harder dansen! :D

Ik heb een meest geniale outfit gekocht voor het introkamp van de nieuwe 1e jaars pabo studenten 1-4 sep. wij als leiding moeten ook verkleed en het goede voorbeeld geven. Met als gevolg dat ik met het thema Hollywood/beroemdheden een Marilyn Monroe outfit heb gekocht. Met pruik en al :)

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 10:08

Marilyn Monroe is cool! Heb je een foto?

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 16:36

Pion schreef:
Nu al loon? :')
Ik krijg maandag pas, zo jaloers!

Met dit weer wordt het inderdaad tijd om de wintergarderobe weer aan te vullen :))

De 22e krijg ik mijn loon! :D

@hierboven
Als wij in het dorp zulke feesten hebben doe ik vaak een simpel shirtje/topje aan met een jasje erover. Of een oud vest, iig iets wat me niet heel erg belangrijk is.. Wat heb je uiteindelijk aangetrokken? :D

enefde

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 16:38

Alleen een hele genante van snapchat.. maar zit nog wel met een probleem. het jurkje schijnt gigantisch door dus heb er een hempje en een grijs rokje onder aan. Moet nog even op zoek naar een streppless wit hempje voor onder het jurkje.. Iemand enig idee waar je die heel goedkoop kunt halen?

hier de foto met de hele outfit. heb nog dichte beige hakken. die trek ik er onderaan.
http://i59.tinypic.com/2lnwz83.png

En een foto van alleen het jurkje. dan zie je het doorschijnende gezeur heel goed.
http://i61.tinypic.com/27zp0i.jpg

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 16:41

Nienk! Voor goedkope strapless shirtjes, H&M! :D
En je weet al wat ik van je outfit vind, haha! *D

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 16:53

Staat je leuk! Leuke verkleedpartij :D

Ik heb uiteindelijk gewoon een zwarte broek, zwart topje, bruine riem en jeans hemdje erover aan gedaan.
Had een leren jasje bij maar die heb ik toch maar in de auto gelaten. Ging best goed tot een uur of 1 toen begon ik echt te bevriezen.
Maar al bij al geslaagd avondje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 16:56

Ik heb met het uitgaan ook altijd vrij weinig kleding aan, ik krijg het altijd zo snel warm en met het naar huis gaan, accepteer ik het kou lijden maar met de gedachte dat mijn bedje op mij aan het wachten is haha.. :D

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 17:04

Meestal ben ik binnen een minuut bij de auto, maar nu was het dik 10 minuten lopen.. KOUD :D
Maar ik heb het overleefd

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 17:10

Ah, gelukkig was het een leuk avondje! Mijn oog is op deze jas gevallen, maar ik vind hem toch wel erg duur.. Maarja, als ik er een paar jaar mee kan doen, valt het wel weer mee. Binnenkort maar naar de winkel om te passen!

http://www.bershka.com/nl/nl/dames/dame ... 1c422.html

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 17:17

Die jas is echt héél gaaf! Die heb ik ook al aangehad -> zalig <3 <3 <3

Ohja, nieuwe fashionfreak meld zich :') Ik heb al weer een hele boel leuke ideetjes voor het nieuwe schooljaar :j

Heeft er hier ook iemand een kettingverslaving? :+ Ik ben er zo eentje :') Ik kan me gelukkig redelijk inhouden, maar als ik in de uitverkoop loop tussen de sieraden, oeeefffff, houd mij maar eens tegen :o

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 17:26

Ik heb ook een ketting verslaving. Vooral bij de Primark moet ik alles kopen wat er hangt. En dan vooral de statement kettingen. Het punt is dat ik ze nauwelijks draag :')

Iemand trouwens nog een handig opbergsysteem voor kettingen? Ze hangen nu aan mijn prikbord maar dan vallen ze nog wel eens :+ enkele zijn dan ook al gesneuveld.

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 17:26

Ik kocht 'vroeger' altijd veel sieraden, om ze vervolgens nooit te dragen.
Dus ik heb een verbod. :')

Heb een kleine collectie sieraden die ik regelmatig draag en daar houd ik het bij.

Ik heb een mini-kapstokje om ze aan op te hangen :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 17:28

Ik draag echt nooooooit kettingen :')

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 17:30

Hier ook niet, al zie ik het vaak hangen en denk ik heee da's leuk maar om het dan zelf te kopen nah nee.
Je hebt van die kettingrekjes ( ooit in zo een programma op tv gezien )

Die jas hierboven is trouwens leuk!! Zo een zoek ik nog in het kaki

Imke1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 17:32

Ik heb mezelf ook een sieradenverbod opgelegd. Ik heb echt veel te veel sieraden, en ik maak ook vaker zelf wat, maar toch weet ik altijd wel een nieuw kettinkje ofzo te vinden. :+
Ik heb van de xenos een sieradenrekje, waar ik alles op kwijt kan.

Macyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 17:34

_mexx_lady_ schreef:
Hier ook niet, al zie ik het vaak hangen en denk ik heee da's leuk maar om het dan zelf te kopen nah nee.
Je hebt van die kettingrekjes ( ooit in zo een programma op tv gezien )

Die jas hierboven is trouwens leuk!! Zo een zoek ik nog in het kaki

Hij is er in meerdere kleuren, maar wel een donkere tint groen, ik ga maandag de stad in passen, ben heel benieuwd! :D

Ik draag ook nooit kettingen, vind het wel heel leuk staan bij een ander.

Lulychellu

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 17:39

beetje late reactie maar ben echt tegen echt bont, in de middeleeuwen moest het maar nu is er ook nep wat niet van het echt is te onderscheiden.

xMell

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 17:48

Weet iemand hier toevallig een leuke winkel voor een maatje meer?
Ik ben helemaal into de blousjes, beetje veromoda style vaak. Maar mijn borsten passen daar niet in. Maatje 42 krijg ik niet over mijn bergen heen, haha.
Vind het zo jammer, wat zo valt er heel veel leuke kleding af, en weet megod niet waar ik diezelfde soort style kan vinden :$

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 17:49

Ik heb ook zo'n jas, maar dan in het groen. Was 100 euro en was eigenlijk te warm voor vorige winter. Ik had mijn jas altijd open. _O-

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-14 17:53

Kan wel wenen, ga zo met een vriend uit eten en dan naar de bios. Aangezien ik me had voorgenomen om er beter uit te gaan zien flop ik weer totaal. Ik ben een broekenmens maar man ik wil mijn jurkjes!!!! Zwart strak jurkje met all-stars of beige strak jurkje of mijn zwarte skaterdress maar met blote beentjes is het zo koud :(
Zelfs in mijn oude vertrouwde look zit ik op dit moment niet lekker!
Ben trouwens wel tevreden met mijn haar en gezicht vandaag. Alleen mascara en mijn haar zo wat weelderig stijl maar de rest ;(
Dikke dip hier :+

Tinus, misschien is M&S, Miss Etam ( heeft hele toffe dingen vindt ik zelf en fijne service ), lola en liza iets?