Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tallie1979 schreef:Multi level marketing is verkoop in een pyramide vorm. De mensen die het bedrijf starten, trekken mensen aan, die kopen spullen, trekken ook mensen aan, die kopen nog meer spullen en van alles wat er verkocht word, vangt degene bovenin de pyramide geld. Voor ieder product wat jij dus koopt, gaat het grootste deel naar de bovenste laag en degene die jou heeft aangebracht.
En je moet wel even een startpakket van 500 pleuries kopen. Wat je aan de straatstenen niet kwijt raakt omdat de verkoopprijs erg hoog ligt. Een tube tandpasta kost al een tientje, verder is alles duurder dan dat.
Ik ben destijds gelukkig niet de boot in gegaan, heb maar een paar dingen besteld. Maar het erg duur en het werkt dus niet.
Google maar eens op forever living products
Giolli schreef:Huh?? Ik snap er heel weinig van! Wat een raar verhaal zeg! Je wordt dus uitgenodigd lid te worden van een site (wat veel geld kost voor een startpakket?) Vervolgens kun je dingen voor 10 x zo veel geld kopen en als je iets verkoopt gaat het keeste geld naar iemand van de website ofzo? (Of diegene die jou uitnodigde voor de website?)
Wáárom zouden mensen dat doen? Zitten er ook voordelen aan?Mensen zijn toch niet idioot?
Alja schreef:Dat mensen slecht willen zijn voor een paar euro is toch erg? (ga er tenminste vanuit dat er geen wereld prijs voor is betaald)
bridgetF schreef:Alja schreef:Dat mensen slecht willen zijn voor een paar euro is toch erg? (ga er tenminste vanuit dat er geen wereld prijs voor is betaald)
Ik ga altijd maar uit van het goede van de mens, dat er iets is tussen gekomen, als je mensen wilt bedonderen doe je dat inderdaad denk ik niet voor 10 euro. Ik baal er wel van dat ze gewoon geen reactie geeft.
Giolli schreef:Huh?? Ik snap er heel weinig van! Wat een raar verhaal zeg! Je wordt dus uitgenodigd lid te worden van een site (wat veel geld kost voor een startpakket?) Vervolgens kun je dingen voor 10 x zo veel geld kopen en als je iets verkoopt gaat het keeste geld naar iemand van de website ofzo? (Of diegene die jou uitnodigde voor de website?)
Wáárom zouden mensen dat doen? Zitten er ook voordelen aan?Mensen zijn toch niet idioot?