Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tallie1979 schreef:Multi level marketing is verkoop in een pyramide vorm. De mensen die het bedrijf starten, trekken mensen aan, die kopen spullen, trekken ook mensen aan, die kopen nog meer spullen en van alles wat er verkocht word, vangt degene bovenin de pyramide geld. Voor ieder product wat jij dus koopt, gaat het grootste deel naar de bovenste laag en degene die jou heeft aangebracht.
En je moet wel even een startpakket van 500 pleuries kopen. Wat je aan de straatstenen niet kwijt raakt omdat de verkoopprijs erg hoog ligt. Een tube tandpasta kost al een tientje, verder is alles duurder dan dat.
Ik ben destijds gelukkig niet de boot in gegaan, heb maar een paar dingen besteld. Maar het erg duur en het werkt dus niet.
Google maar eens op forever living products
Verder klets ik al een hele tijd mee in het 'op zoek naar werk' topic, toen kreeg ik een keer een PB van iemand die mij ook zo gek probeerde te krijgen. Nou had ik natuurlijk al een rondje Google gedaan en wist dus hoe de vork in de steel zat. Toen ik de boot afhield kreeg ik ook verwijtende berichtjes terug, staan ze ook om bekend, leren ze blijkbaar in hun verkooptraining
Bij al die hysterische 'halleluja' praat over hoe geweldig het wel niet is haak ik sowieso af. Dit betrof een Bokker die in haar onderschrift iets heeft staan over geld verdienen blah blah. Gij zijt gewaarschuwd dus
Mensen zijn toch niet idioot? Giolli schreef:Huh?? Ik snap er heel weinig van! Wat een raar verhaal zeg! Je wordt dus uitgenodigd lid te worden van een site (wat veel geld kost voor een startpakket?) Vervolgens kun je dingen voor 10 x zo veel geld kopen en als je iets verkoopt gaat het keeste geld naar iemand van de website ofzo? (Of diegene die jou uitnodigde voor de website?)
Wáárom zouden mensen dat doen? Zitten er ook voordelen aan?Mensen zijn toch niet idioot?
Alja schreef:Dat mensen slecht willen zijn voor een paar euro is toch erg? (ga er tenminste vanuit dat er geen wereld prijs voor is betaald)
bridgetF schreef:Alja schreef:Dat mensen slecht willen zijn voor een paar euro is toch erg? (ga er tenminste vanuit dat er geen wereld prijs voor is betaald)
Ik ga altijd maar uit van het goede van de mens, dat er iets is tussen gekomen, als je mensen wilt bedonderen doe je dat inderdaad denk ik niet voor 10 euro. Ik baal er wel van dat ze gewoon geen reactie geeft.
Ik zou het dan ook echt gaan ophalen!
Gelukkig was ie nog heel, maar wat baalde ik er van dat ze er zo weinig moeite voor had gedaan! (en het was ook nog eens geen lamp van een paar tientjes
) Als ik dan kijk hoe ik zelf alles verpak....
) kun je zelf een hoop doen met inpakken. Wij hebben zelfs een vissenkom naar Groningen gekregen
Goed ingepakt in een doos en die weer in een grotere doos, opgevuld met papier tussen de dozen)
Maar helaas kun je er dus niet zomaar vanuit gaan
Heb zelfs eens een (disney) beeldje ontvangen dat in een opengescheurde airbubble envelop verpakt was....
nee, die was dus niet heel.... Giolli schreef:Huh?? Ik snap er heel weinig van! Wat een raar verhaal zeg! Je wordt dus uitgenodigd lid te worden van een site (wat veel geld kost voor een startpakket?) Vervolgens kun je dingen voor 10 x zo veel geld kopen en als je iets verkoopt gaat het keeste geld naar iemand van de website ofzo? (Of diegene die jou uitnodigde voor de website?)
Wáárom zouden mensen dat doen? Zitten er ook voordelen aan?Mensen zijn toch niet idioot?