Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 20:56

wat dacht je van zakelijke goederen -> kantoor artikelen?

Alja

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 21:01

ah die had ik nog niet bedacht ;)

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 21:03

oh die advertenties moeten betaald worden
5,50 euro niet echt handig als je voor het geldkistje 3 euro wilt :+

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 21:09

haha , dan zou ik hem onder verzamelen ofzo zetten denk ik ,
geen idee ? !

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 22:49

Is er inderdaad niet bij verzamelen een categorie munten? Kun je hem daar bij zetten...

Zo zet ik ook wel eens een legging bij de jurkjes/rokjes :Y)

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 22:52

myroe, wat fijn dat het met je laarzen opgelost is!!

geldkistje zou je ook onder verzamelen, spaarpotten zetten!? :)

Dribbel, wat waardeloos zeg, zulke mensen! -O- Had het ook absoluut dat meisje veel meer gegund....

Wat vinden jullie van een heel bericht in hoofdletters?!?! Ik vind het niet prettig overkomen. Had ik een reactie terug gestuurd, krijg ik weer een bericht terug met "LIEVE..."..... En de berichtjes niet eens ondertekenen met je eigen naam, maar met zeg maar je MP naam :P Maar goed, heb er nu niets meer van gehoord :)

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-13 22:57

Heel bericht in hoofdletters vind ik inderdaad ook niet prettig :n En heb inderdaad ook liever dat kopers gewoon hun naam onder de mail zetten

birte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 09:40

er zijn ook mensen die gewoon niet weten dat ze hun capslock uit moeten zetten, het leest idd heel vervelend

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 09:47

Als iedereen zijn woord houdt heb ik voor meer dan 200 euro spullen verkocht het weekend :)

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 09:53

Wow, wat verkoop je dan allemaal Alja?

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 10:06

Kleding en blond servies

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 10:11

oh leuk! blond servies! daar heb ik ook een hele verzameling van :D

Ik heb ook weer potentiële kopers :D voor een hoesje en een armband. Gaat erg goed met de handel :D

shetties

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 10:14

Ik heb ook weer een aantal mensen, een bod doen en dan akkoord gaan en niet meer reageren.
Heb het bod ook maar weer verwijderd.

Ook een bokker, ja het moest voor 5 uur vandaag opgestuurd worden (toen), tja sorry ik ga niks opsturen als ik geen geld heb ontvangen en ik was pas om half 6 thuis en toen las ik het pas.
Maar heb gezegd dat het de volgende dag verzonden kon worden als ik het geld had, hoor je ook niks meer van... Terwijl ze wel gewoon online komt.

En een die eerst 10 euro op mijn bandages had geboden (MP), vond ik te weinig dus had niet gereageerd op haar bod. Doet ze een paar dagen later een bod van 15 euro. Dus ik ga daar mee akkoord, zegt ze met 10 euro of 15 euro. Dus ik zeg 15 euro, ja maar ze had 15 euro geboden omdat ik niet reageerde op die van 10. Duhh omdat ik 10 te weinig vind 8)7 Maar de 10 was excl en de 15 incl. Maar ik had al een bod van 12,50, dus ik vroeg of ze een hoger bod wilde doen. Krijg ik terug: no :')

Maar gelukkig ook wel wat dingen wel verkocht :D

Tessaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 13:35

Laten jullie mensen ook spullen ophalen?

Ik denk dat ik vanaf nu alleen nog maar ga verzenden. nadat ik voor de zoveelste keer op iemand zit te wachten. Ik blijf er al speciaal voor thuis altijd, en dan vlak voor de afgesproken tijd een mailtje dat diegene al iets anders soortgelijks heeft gekocht? Terwijl het al de tweede afspraak was, de eerste werd ook vlak voor tijd afgemaild. En dan gaat het ook nog eens om een banketstaaf iets van 5 euro, wat makkelijk door de brievenbus past. En zo nog wel meer verhalen van dat soort. Ben benieuwd hoe jullie daarmee omgaan?

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 13:37

Ik doe het wel maar liever niet.. Dan meer omdat ik het niet fijn vind om vreemden in ons huis te hebben. Heb nog maar 1x iemand gehad die iets kom kwam halen maar die waren wel netjes op tijd

Tessaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 14:24

Tessaaa schreef:
Laten jullie mensen ook spullen ophalen?

Ik denk dat ik vanaf nu alleen nog maar ga verzenden. nadat ik voor de zoveelste keer op iemand zit te wachten. Ik blijf er al speciaal voor thuis altijd, en dan vlak voor de afgesproken tijd een mailtje dat diegene al iets anders soortgelijks heeft gekocht? Terwijl het al de tweede afspraak was, de eerste werd ook vlak voor tijd afgemaild. En dan gaat het ook nog eens om een banketstaaf iets van 5 euro, wat makkelijk door de brievenbus past. En zo nog wel meer verhalen van dat soort. Ben benieuwd hoe jullie daarmee omgaan?

Ik weet niet meer exact wat ik had getypt, maar is de bokt censuur zo streng? Er stond namelijk absoluut geen scheldwoord of ook maar iets wat niet net was in mijn post? Waar het nu wel op lijkt :(

Debbie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 14:59

Haha nee.. je zei; En dan gaat het ook nog om een l*llig iets van 5 euro ;)

Dat wordt komt inderdaad niet door de bokt censuur heen..

bridgetF

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 16:00

Ik koop zelf redelijk vaak via MP, maar als ze het alleen willen opsturen dan vertrouw ik het niet.
Ik wil het vaak zien en ik weet dan zeker dat ik iets voor mijn geld krijg.

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 16:11

Hier mogen ze het ook ophalen. Wij hebben nog maar 2x gehad dat iemand niet op kwam dagen. Mocht ik weg moeten, wacht ik even tot na de afgesproken tijd en dan ga ik gewoon....

Tessaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 16:27

Debbie schreef:
Haha nee.. je zei; En dan gaat het ook nog om een l*llig iets van 5 euro ;)

Dat wordt komt inderdaad niet door de bokt censuur heen..

Oh :+ Haha, niet zo handig van mijzelf.

En op zich heb ik geen problemen met het ophalen zelf. Alleen lijk ik elke keer mensen te treffen die ofwel niet komen, dan wel te laat, dan wel keer op keer mijn tijd verdoen of een uur te vroeg komen wanneer ik nog niet thuis ben, waarna ik dus een boze mail krijg dat ik niet thuis ben.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 16:38

Ik kom hier even binnenvallen met een vraagje mbt MP.

Ik heb iets te koop staan op MP met een vraagprijs van 60 euro en bieden mag. Nu heb ik per mail van iemand een bod van 50 euro gekregen en ze heeft ook interesse in nog iets wat ik te koop heb.
Op MP werd er wel geboden, maar ik heb meteen gemaild dat ik al een bod heb van 50 euro en dat ie daarvoor gaat als er niet hoger geboden gaat worden.
Nu zijn er 2 biedingen hoger dan die 50; 1x 50,50 (grapjas :D ) en 1x 55. Alleen die 2 bieders kom ik ook tegen bij een gelijksoortig item wat te koop staan.
Ik vraag me dus af hoe serieus die zijn en of ik niet beter gewoon de voorkeur kan geven aan degene van 50 per mail die misschien ook nog iets anders erbij neemt ?? Die kwam iig heel serieus over en stuurde ook meteen een mobiel nummer om het adres door te geven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 16:44

Niemand zegt dat de bieder via mail ook niet op die andere geboden heeft via mail. Dat kan jij niet zien, je ziet alleen de biedingen staan van de personen die via MP zelf geboden hebben.

Contacteer eerst even de persoon die €55 heeft geboden en kijk wat die doet. Verwittig intussen de andere dat je een hoger bod hebt gehad maar als die niet reageert of betaald binnen x dagen, dat het item dan naar hem gaat. Zijn ze daar niet mee akkoord, dan hoor je het wel en ander is er altijd nog kans dat de mailer alsnog een hoger bod plaats of zegt "ik bied hetzelfde en kom het ophalen".

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 16:48

De mailer heeft per mail het bod verhoogd tot mijn vraagprijs en komt hem vanavond halen (als het goed is :D )
Ik heb de bieder van 55 laten weten dat als de mailer niet komt die hem hebben mag voor 55.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 16:49

Ook mooie oplossing :j

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-13 17:09

Gaat weer goed hier, een squash racket verkocht en waarschijnlijk ook een zweetdeken. Geld van een camera en een Wii spel is ook binnen :) Wacht nog op de betaling van een paar dingen