[CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Davinia_

Re: [CENTRAAL] Het Kleding Topic - Deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-13 13:58

Veel inspiratie zoeken Mexx, zo doe ik het ook :j Blogs, pinterest, lookbook.

Ik ga gewoon bij de H&M nog keertje bestellen. Ik wilde graag nog een lange coltrui en een basic jurkje en een gewoon gebreid jurkje en die hebben ze alle 3 in mijn maat. Dus waarom zou ik dan nog wachten. H&M kennende is het zo allemaal weer uitverkocht.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 14:16

Gewoon bestellen dan :D

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 14:35

Hm, als jullie winterkleding allemaal zo makkelijk vinden wil ik héél veel outfitfoto's zien! :D 'k Zit ook regelmatig te zoeken op Google enzo, maar ik zie weinig speciaals.

De sjaal is op de foto idd niet zo heel goed te zien, maar het is een lekker brede met grijze camoprint en neonoranje peacetekens. Ik wil er zelf een circle scarf van maken. :j

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-13 14:49

_mexx_lady_ schreef:
Gewoon bestellen dan :D

Helaas.. Geen genoeg krediet saldo -O-
Heb donderdag grote bestelling terug gebracht, dus moet eventjes wachten tot die verwerkt is.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 15:21

Haha oke lookbook heeft leuke dingen er tussen staan maar ik denk dat ik mijn modebewuste vriendin een keer mee sleur naar de winkelstraat..

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-13 15:40

Misschien dat ik vandaag of morgen nog wel wat inspiratie plaatjes drop hier dan :)

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 15:47

Nice. (:

Ik wil eigenlijk nog een overall zoals deze;
Afbeelding
Maar ze hebben hem niet in mijn maat. ): Hij leek me zo leuk met een lekkere sweater met print eronder en dan als schoenen toffe sneakertjes. ^^

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 15:54

Oef, nee. Of ik moet ooit naar Hillbilly land verhuizen, misschien dan. :P

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 15:58

Haha ja, geld is altijd het probleem...

Mijn wishlist is eigenlijk niet zo lang...
- Jurkje (leuke al gezien, nu nog geld)
- Korte shabbies met bont
- Lange galajurk

Momenteel ben ik bezig met het Cambridge 500 dieet, en mama heeft vanmorgen gezegd dat ze het zo goed van me vind en als ik het 3 weken vol houd dan pas ik straks niks meer dus krijg ik een nieuwe outfit :D en dan na nog 3 weken nog een keer! Met 2 vriendinnen ook de belofte dat als ik het volhoud en op mijn streefgewicht ben (of ongeveer) krijg ik van de ene een dure broek (zij heeft al mijn 'oude' merkspijkerbroeken gekregen die ik niet meer paste, en dat waren er veel!) en van een andere vriendin mag ik dan voor 25,- iets leuks uitzoeken :)
Nu dus even volhouden.
En ik heb eind november lustrumgala van mijn vereniging dus dan wil ik een nieuwe galajurk, dus die mag ik van mezelf een mooie kopen als ik ben afgevallen :)

mayniac_val

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 16:12

Kun je dan niet beter een dieet kiezen dat beter vol te houden is :)? Die shakes zitten toch vol rommel en kauwen ga je echt heel erg missen, believe you me :=

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 16:40

Oh jongens, nu heb ik voor een blauwe verkleedpartij op de studentenvereniging een morphsuit gekocht. Alleen hoe te combineren? Mijn taille is vrij dun, maar valt dus een beetje weg omdat de morphsuit recht is. Mijn heupen daarentegen zijn wel breed dus die lijken nog breder, iemand tips hoe ik hem wat flatteuzer kan maken? :') voor zover dat gaat...

Peperkroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 16:47

Een taillerokje er overheen? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 16:50

Afbeelding

Ik wil dit allemaal van de h&m zo graag, maar alles bij elkaar kost het zo'n 220/250 euro, heb ik eventjes niet, ik wil niet al m'n geld alleen maar aan kleren uitgeven.. :+

Maar als aller eerste ga ik het leren jasje kopen, de zwarte broek heb ik al in het groen en is de perfecte broek voor mij, dus die koop ik ook, die is zijn 30 euro hartstikke waard. Is 80 euro bij elkaar, het jurkje moet ik ook hebben (mijn opa gaat het al tijden niet zo goed mee, en als hij nu ineens overlijdt omdat er bijv. een longontsteking bovenop komt (dat trekt hij echt niet meer) heb ik niet eens iets 'netjes' om aan te trekken..)
het grijze vest/of het grijze truitje komen er ook sowieso. En een van die 2 truien linksboven in ook wel denk ik. Ik houd zo van basic kleren.. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 16:53

Oh en ik moet ook echt nog nieuwe schoenen, die wilde ik gaan vragen voor mijn verjaardag (begin november), maar aangezien ik een laptop echt heel hard nodig heb voor mijn opleiding word het denk ik geld vragen voor een laptop, dus schoenen moet ik ook nog hebben. Gelukkig heb ik héle kleine voetjes en pas ik in kindermaat- ik denk dat er dit jaar uggs komen. :))

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 16:54

Leuk overzichtje! Vind dat rokje en het jasje echt leuk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 16:56

Ik vind het rokje ook erg leuk, maar dat is één van de dingen die ik het makkelijkste kan missen zeg maar.. :')
Ik heb al een rokje met een aztec printje die ook prima kan in de winter, ik wil er vooral nog dingen voor hebben die ik er op kan dragen haha. :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 16:58

Afbeelding
Dit had ik trouwens 2/3 weken terug gekocht, geloof dat ik daar nog geen foto van had laten zien. :)

Ik vind zomerkleding trouwens ook fijner dan winterkleding, leuk shortje, sandaaltje en een topje en ready to go.. in de winter moet je zoveel méér aan trekken. Niets voor mij.. -O-

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 16:58

Chris schreef:
Een taillerokje er overheen? :')

Zoiets dacht ik ook al, ik heb nog een zwarte tutu van m'n blackswan kostuum :')

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 17:01

Ik wil me graag melden hier als het kan :D
Ben een fanatiek meelezer en haal hier ontzettend veel leuke tips vandaan.

Heb laatst deze schoenen gekocht
http://www.manfield.com/dames/enkellaar ... t-09281926
Ben er superblij mee, ze lopen echt fantastisch!

Op mijn wishlist staat op dit moment vooral een fijne, warme, mooie winterjas.
Vind het echt een ramp! Niets staat mooi of het is niet warm genoeg enz. Ik sta elke dag op het perron te wachten en daar heb je wel een jas nodig die de kou een beetje tegen houd :P

Rebecca: dat donkergrijze vest op de onderste rij van jou foto heb ik ook, die zit echt heerlijk <3

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 17:03

Is een snowboardjas niks? Sommige mensen zeggen dat deze warmer zijn als een normale winterjas. Weet niet meer wie, volgens mij iemand hier in het topic die het had gezegd.

Aight

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 17:04

Ik heb zelf ook een snowboardjas als winterjas, die is echt heel erg warm! Plus dat ie volledig waterdicht is is ook een fijne bijkomstigheid

xSannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 17:06

Een snowboardjas heb ik, voor de echt koude dagen :P
Maar wil er ook nog een iets charmanter model bij eigenlijk haha
op "gewone" iets minder koude dagen is die jas namelijk écht te warm.

Caelum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 17:12

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-13 17:49

Wat knap dat jullie allemaal maar paar dingen kunnen kopen zeg, leer mij dat ook eens :D

Davinia_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-13 17:55

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Eventjes paar plaatjes van Pinterest gehaald. Zijn allemaal wel outfits die ik zou kunnen dragen :)