Ik heb de 'duurdere' broeken van de primark, die zijn wel beter dan de goedkope, die van de h&m zijn wat dikker en gaan bij mij langer mee. Vooral de naden omdat ik veel fiets lijden nogal.
Ik heb spijkerbroeken van 19 euro (een vd 2 in de aanbieding voor 9) en vind ze heel fijn, betere kwaliteit dan die van de H&M voor wat je ervoor betaald. Voor het geld waarvoor je bij de H&M een simpele basic spijkerbroek hebt, heb je bij de Primark een leukere en qua kwaliteit vind ik ze er niet aan onder doen. Vind die van de Primark fijner zitten omdat ze minder stug zijn dan die van de H&M die ik gehad heb (goedkopere en duurdere).
Ik heb ook jeggings van de Primark gehad, maar die verhouding was voor mij niet goed, maar als ik gewoon broeken heb waar ik een riem bij kan gebruiken passen ze prima.
Smee__
Geplaatst: 06-03-14 17:36
Ik ben vandaag even geweest. Vind de lentecollectie erg leuk! Heb deze keer alleen de wereldkaart bikini, finding nemo shirt ( ) en een vanille lipbalsem meegenomen!
@Muntdrop: leuke jas zeg! Is het een dikke of valt het mee?
@Giolli: zooo lekker geslaagd hoor!! Maar 3 uur reizen. Pffff. Das lang! Ik rij in 10 min naar Eindhoven...
Begint bij mij ook wel weer te kriebelen om te gaan, maar ga over 3 weken eerst naar Antwerpen voor n weekend. Eerst daar winkelen en als ik geld over heb, nog maar even naar de Primark!
Ik ben afgelopen maandag geweest want had broeken nodig Ik ben helemaal fan van de ultra soft skinny's heb dan ook een zwart en een lichte meegenomen. Daarnaast nog ene batman pyjamabroek en een batman tshirt, sokken, argan olie, oogpotloodjes (die helaas tegenvallen..), 2 tanktops voor vriendjelief, makeupdoekjes en een superfijne sjaal
_Zeppelin
Geplaatst: 07-03-14 10:36
Is die arganolie fijn/goede kwaliteit? Zag hem ook liggen en vond het een fijn formaat voor in je tas, alleen weet niet of dat de verpakking goed hersluitbaar is?