Ik ga vanavond eerst even naar m'n broertje, daarna naar m'n beste vriendje, waar ik blijf slapen en morgen lekker met z'n tweeën gaan gourmetten. Dan blijf ik weer slapen en gaan we 2e kerstdag kerstontbijten
Daarna weer naar m'n broertje waar de hele familie komt en we lekker met z'n allen gaan eten. Dus moet hem nog gaan helpen met alles klaarzetten, m'n schoonzusje heeft haar enkel gebroken, dus die kan niks
Vanavond kerstavond met lekker eten en cadeautjes bij mijn moeder. Morgen de hele dag bij mijn zus en 2e kerstdag naar mijn schoonouders ook lekker eten en cadeautjes. Een heleboel lekkers, leuks en gezelligs dus.
Ik ben ook wel blij dat het voorbij is nu oud en nieuw nog maar das lekker met mijn ouders
En deze week word er tegen mijn broer gezegd dat die weer kostgeld moet gaan betalen dus ben benieuwd hij vind dat helemaal onzin maar eigenlijk is het niet meer als normaal hij vind het iets van vroeger maar het word nu nog steeds gedaan ik moet het ook gaan doen als ik ga werken volgend jaar