Heb vandaag weer geen post Ik verwacht echt morgen of overmorgen weer iets van Alex. Alleen de allereerste keer ging het supersnel, met precies een week had ik reactie! Sindsdien duurt het minstens 2 weken...
Bij ons met wat mazzel rond 11 uur al, anders meestal rond 3en
Rianne11_42
Geplaatst: 23-12-13 15:31
Ik ontvang ze via EmailingAPrisoner en die worden 's nachts geupload (dan is het daar dag). Dus 's ochtends weet ik al direct dat ik wel of geen post heb.
djuulsie
Geplaatst: 23-12-13 15:32
Ow ja, dat is ook zo kan niet alles onthouden
Annelot, ik ben meestal toch niet voor 17u thuis, dus dat maakt me niet zo uit, alleen in t weekend
Mijn enveloppen zijn geel, altijd als ik bovenaan de trap geel zie ren ik heel hard naar beneden.... Laatst waren het er 3 tegelijk Twee van mn eigen topper en eentje van zn bunkie Toen rende ik zo snel dat mn moeder dacht dat ik van de trap viel
Geen idee, zijn tante reageert ook niet. Ik begin bijna te denken dat ik iets fout heb gedaan Dit is echt niet voor hem, ik snap er niets van.
Mails al nagelezen, maar er staat niets raars in.. Op "maybe you can send some snow my way" na.. Denken ze misschien dat ie drugs moet opsturen (coke)? Daarvoor zei ik dat ik het zo jammer vond dat we geen witte kerst hebben.