Ja, maar dat zegt hij volgens hém.. Wie weet vertelt hij wel een heel ander verhaal.. Ik blijf m een raar mannetje vinden en zal er niet om rouwen als hij weg gaat We zullen m trouwens voorlopig toch niet zien..
Ja haha, maar in dat artikel op de vorige pagina staat dat de Boer Mounir de schuld gaf van die goal van Daley Maarja, we'll never know Deze is ook wel leuk trouwens^^
_Nancy
Geplaatst: 04-03-11 21:52
HAHAH Die is super vet, ik wil die Hoe kom jij daaraan joh
Wat zijn de beloften?? Hij moest zich daar melden? Wat moet ik me daarvan voorstellen.. Een kamertje waarin hij dingen gaan beloven ofzo..
Moiryn
Geplaatst: 04-03-11 21:52
Ja maar de Boer heeft hem ook de schuld gegeven over iets dat de middenvelders te diep stonden, en toen zei Mounir dus: ''Oh dat is zeker ook mijn schuld? Dan ga je het toch lekker zelf doen."
Maar Mounir is dus niet aangesproken door de media, hij heft het zelf opgezocht. Lijkt mij dat hij er dan wel over wil praten
Nee, logische naam haha Daar spelen meestal de jongens in die te oud zijn voor de a1 en nog net niet goed genoeg voor 't 1e Dus de beloften voor de toekomst zeg maar
Een dag nadat bekend werd dat Ajax-trainer Frank de Boer zijn spits Mounir El Hamdaoui per direct uit de selectie zette, blijkt dat de aanvaller op zijn eerste dag in dienst van de Amsterdammers al in negatief opzicht van zich deed spreken. De Telegraaf meldt zaterdag dat El Hamdaoui in het begin direct Luis Suarez aanvloog in de kleedkamer.
De van AZ overgekomen spits vroeg de inmiddels naar Liverpool vertrokken aanvoerder waar hij in de kleedkamer moest gaan zitten. Suarez verwees El Hamdaoui hierop bij wijze van grap naar het toilet. De nieuwe aanwinst liet weten hier niet van gediend te zijn door de ex-Ajacied bij zijn keel te grijpen.
Ik vind 't ook wel grappig hoor, daarom zeg ik ook dat Mounir ook maar tegen 'n grapje moet kunnen Maar ik kan wel begrijpen dat je daar op je 1e dag niet heel erg vrolijk van wordt als 't uit de mond van Suarez komt Maar dan nog, iemand naar z'n keel grijpen is niet normaal
Het is wel een agressief persoon.. Die Mounir Okee, als je daar voor het eerst binnen komt, dan is zo'n grapje niet meteen duidelijk maar dat is nooit een reden om naar de keel te grijpen.