Beetje jammer dat ik nu verga van de pijn.
En ik erger me aan het feit dat mensen zo slecht kunnen reageren. Wel lezen maar geen reactie geven. Zeg dan gewoon dat je geen interesse hebt oid
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hopelijk bied het ondersteuning van wat wij er van hopen.
Snoraly schreef:"Waarderingsgesprek" gehad.
Meteen een contractverlenging wel (vast) en ze waren heel positief maar waardering in de vorm van salaris valt behoorlijk tegen.
Heb het qua werk echt enorm naar m'n zin, lekker veel verantwoordelijkheden en vrijheid in mijn functie maar daar kunnen we geen huis mee gaan kopen. Lig qua salaris echt enorm laag t.o.v. de markt, helaas valt daar ook niet over te onderhandelen dus zit een beetje in dubio. Heb geen HBO diploma om uiteindelijk net boven minimum te verdienen...
Sterre98 schreef:Ongesteld op werk geworden. Met juist, een lichte broek aan![]()
Beetje jammer dat ik nu verga van de pijn.
En ik erger me aan het feit dat mensen zo slecht kunnen reageren. Wel lezen maar geen reactie geven. Zeg dan gewoon dat je geen interesse hebt oid

Hopelijk trekt de pijn toch nog weg.

Nyaleti schreef:Geen idee hoe ik vandaag (en komende dagen..) de werkdag door ga komen met de extreme pijnklachten. Ziek melden kan niet en de pijnstillers geven voornamelijk maagpijn