Welnee, alleen op de snelweg maakt dat echt verschil. In bebouwde kom of 80km wegen maakt het weinig verschil. Optrekken scheelt inderdaad wel wat batterij, maar dat is met een brandstof auto niet anders.
_San87_
BKB 2024 winnaar 2D
Geplaatst: 02-09-25 14:48
Bloodymary schreef:
Als elektrische auto's zo snel zijn, waarom rijden ze dan allemaal zo langzaam?
Omdat zij zich ook aan de max snelheid moeten houden?
DuoPenotti
Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.
Geplaatst: 02-09-25 14:48
Klopt is met brandstof niet anders. Maar daar zijn onze auto's minder duidelijk in met aangeven.
Overigens de Electrische dacia was niet snel met optrekken. Goed genoeg, maar niet snel.
Die we nu hebben wel. Is wel heel fijn met invoegen. Je bent meteen aan de 100.
Sanniejtjuh
Geplaatst: 02-09-25 14:50
Caira schreef:
Hoekstra schijnt goed te zijn, heb je die geprobeerd?
Daar staan we nu op wachtlijst, die zitten helemaal vol. Maar dat kan lang duren. En wil hem natuurlijk geveegd hebben voordat het seizoen weer begint.
Bloodymary
Geplaatst: 02-09-25 15:00
_San87_ schreef:
Bloodymary schreef:
Als elektrische auto's zo snel zijn, waarom rijden ze dan allemaal zo langzaam?
Omdat zij zich ook aan de max snelheid moeten houden?
Maar ze rijden er nog onder zelfs....
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 02-09-25 15:00
Aan mjizelf, ik klik een printopdracht weg voor een interfiliale overboeking voordat ik hem geprint heb. En die is dus niet opnieuw te printen na het wegklikken.
Jorex
Geplaatst: 02-09-25 15:31
maralyn schreef:
Jorex schreef:
Scheermessen die na 3 banen over een schone shetlander al bot zijn. Jorie loopt weer even voor aap totdat ik hem vanavond kan fixen
Hahaah foto?
Wel keurige service bij waar ik ze heb laten slijpen. Ze hebben de hele set nogmaals geslepen vanmiddag. Dus erg lang loopt hij niet voor aap. Maar het is altijd Jorie, want ik doe Alex eerst. Die heeft namelijk ergerlijk veel huidplooien inmiddels (zou dat ook aan ouderdom liggen?)
Britta31
Geplaatst: 02-09-25 15:33
Mijn man werkt meer thuis, maar hij zit in de huiskamer en mij vreselijk in de weg.Ik mag niet eens tegen de hond praten want dat stoortToch maar een kamer boven ontruimen als werkkamer.
Ik krijg de vrijheid om op m’n werk een heleboel belangrijke processen aan te pakken. En mee te denken over een heleboel zaken. Wat enorm leuk is en het houdt het werk ook afwisselend.
Maar mentaal ben ik nu echt leeg omdat ik zo diep nadenk de hele tijd. En dan niet op kennisniveau maar op creativiteit.
Daarbij heb ik sinds vorige week de bedrijfswhatsapp uitgerold dus daar moet ik ook de hele tijd een oog op houden. Want dat begon direct enorm te lopen.
Dat ik elke keer twijfel met wat kopen tot het dus nooit meer beschikbaar is
Zebrastreep
Geplaatst: 02-09-25 23:41
Dat door mijn halve burnout klachten ik bij alle kleine dingen zo gemakkelijk over de zeik raak. Alles wat maar gevaar op kan leveren uit zich in paniek en druk op het middenrif dat ik denk dat de boel ermee stopt.
Zoontje om 3 uur wakker door een nachtmerrie. Helemaal over de emmer. Heb hem nu net weer in slaap, maar ik ben zelf zo wakker dat slapen niet meer gaat lukken…
Sinds maandag zit er wat te kwarren in mijn lijf maar het zet niet door. Elke keer vlagen, zo irritant…
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 03-09-25 06:31
_San87_ schreef:
Dikke file op de A50. Hopelijk niks ernstigs.
10 km file hoor ik net op Q, reden zij Marieke er niet bij.
Nyaleti
Geplaatst: 03-09-25 06:34
Vond de katten zielig dat ze eigenlijk niet naar buiten mochten vanochtend. Gisteren ook al niet en morgen ook niet dus ze mochten nu net toch even buiten spelen. Guess what: uiteraard zijn ze beide de hort op Een kat heeft blijkbaar een kikker gevangen?? Geen idee waar hij die vandaan heeft, heb er hier letterlijk nog nooit een gezien.
En zo een werkdag van 12,5 uur.. Lets go
Laatst bijgewerkt door Nyaleti op 03-09-25 06:56, in het totaal 1 keer bewerkt
_San87_
BKB 2024 winnaar 2D
Geplaatst: 03-09-25 06:35
Bellatrix schreef:
_San87_ schreef:
Dikke file op de A50. Hopelijk niks ernstigs.
10 km file hoor ik net op Q, reden zij Marieke er niet bij.
Ja, stond er middenin. Maar het lost nu langzaam op.