Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 08:21

Die ene keer dat ik mijn telefoon in de nacht niet op stil heb, zodat ik er indien nodig kan zijn voor een vriendin...
Gaat midden in de nacht een of andere malloot in een groepsapp berichten sturen. En bedankt ik heb geen oog meer dicht gedaan

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 08:27

Telpeva schreef:
Die ene keer dat ik mijn telefoon in de nacht niet op stil heb, zodat ik er indien nodig kan zijn voor een vriendin...
Gaat midden in de nacht een of andere malloot in een groepsapp berichten sturen. En bedankt ik heb geen oog meer dicht gedaan

Oh verschrikkelijk. Daarom heb ik bepaalde groepen regelmatig op dempen staan. Ik lees de berichten wel als ik toevallig op mijn telefoon kijk.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 08:32

Ik heb al mijn app gespreken op dempen staan. :+ Ik was alleen vergeten mijn geluid uit te doen dus ik hoorde ook een paar keer een FB geluidje. Toch maar op stil gezet, ik werd er ook wakker van.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 08:37

Whatsapp staat bij mij standaard op stil. En dan nog sommige groepen op gedempt.
Ik vind die geluiden sowieso heel irritant dus wat op stil kan gaat op stil :o

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 08:50

Hier heeft de gemeente onze woz met 52duizend verhoogd. Bedoel hoe dan?
Toch maar eens verdiepen in bezwaar aantekenen.

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 09:03

Themba schreef:

Wij zijn van 60.000 naar 192.000 gegaan :+ laten we het erop houden dat als we gaan verkopen we flink winst maken :Y) (we hebben het ook daadwerkelijk voor 60 gekocht)

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 09:26

Telpeva schreef:

Volgende keer je internet uitzetten (4g en wifi), dan kan je nog wel gebeld worden voor geval dat, maar iig geen andere app berichtjes meer.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 09:30

Wij hebben op kantoor een andere schoonmaker en hij heeft alleen de eerste keer gedweild. We zijn nu 5 weken verder en hij heeft niet meer gedweild. :+ Dit schoonmaakbedrijf is goedkoper maar dan wordt er dus ook minder goed schoongemaakt. We hebben al meerdere keren geklaagd maar we moeten het er mee doen. En hij mag blijkbaar ook niets van je bureau aan de kant halen om een doekje over te halen dus hij gaat over al met de Franse slag omheen. Dus ik pak altijd zelf nog maar een doekje om het goed schoon te maken. De vensterbanken slaat hij ook wel eens over.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 10:05

Gefeliciteerd Wyoming !

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 10:24

Bellatrix schreef:
Wij hebben op kantoor een andere schoonmaker en hij heeft alleen de eerste keer gedweild. We zijn nu 5 weken verder en hij heeft niet meer gedweild. :+ Dit schoonmaakbedrijf is goedkoper maar dan wordt er dus ook minder goed schoongemaakt. We hebben al meerdere keren geklaagd maar we moeten het er mee doen. En hij mag blijkbaar ook niets van je bureau aan de kant halen om een doekje over te halen dus hij gaat over al met de Franse slag omheen. Dus ik pak altijd zelf nog maar een doekje om het goed schoon te maken. De vensterbanken slaat hij ook wel eens over.

Even inspringen op het gedeelte niks van het bureau aan de kant halen. Dit mag inderdaad niet als je schoonmaker bent. Dit leer je zelfs in de cursus die je tegenwoordig moet volgen om aan het werk te kunnen gaan als schoonmaker. Kun je de schoonmaker zelf niet aanspreken op het niet dweilen? Want 5 weken niet dweilen is wel heel erg.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 10:32

Ja, ik had al zo'n idee dat dat tegenwoordig niet meer mag. Ik haal elke keer al zoveel mogelijk zelf aan de kant voor hem.

Wij hebben het dweil issue al bij de tussenpersoon neergelegd.

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 10:43

Telpeva schreef:

Heb je Android of Apple? Bij Apple kan je ook niet storen stand bepaalde personen gewoon opheffen dat ie dan wel af gaat!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 10:45

Froukje_J schreef:
Themba schreef:

Wij zijn van 60.000 naar 192.000 gegaan :+ laten we het erop houden dat als we gaan verkopen we flink winst maken :Y) (we hebben het ook daadwerkelijk voor 60 gekocht)

Hier van toen ik erin kwam minder als 170 en nu 311. Dat is het echt echt echt niet waard. De huizen waarmee vergeleken wordt zijn stuk groter nog en moderner. Als je juist de huizen kijkt die vergelijkbaar zijn, en koop, dan werden die gesloopt of voor laag in de 2 ton verkocht en die waren dan alsnog net iets groter. Altijd bizar hoe ze dat beoordelen/op waarde schatten.

Telpeva, uk heb op Samsung niet storen aan met een paar mensen als uitzondering. Telefoon gaat wel over als zij bellen, als anderen bellen of apps geeft die alleen melding in scherm maar geen geluid of trillen oid.

Hier vanaf 2 uur alweer wakker en juist toen ik gisteren al dood ging van de pijn en letterlijk door benen zakte...

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 10:52

Een mail in ongewenste mail binnen gekregen en verwijderd maar nu ook onvindbaar

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 11:10

Alja schreef:
Een mail in ongewenste mail binnen gekregen en verwijderd maar nu ook onvindbaar

Verwijderde items?

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 11:23

Dat het tijd word dat onze dochter verhuist,we zijn er beide aan toe.Niet ver,in de andere helft van het huis.

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 11:27

Bellatrix schreef:

Hey dat lijkt onze schoonmaker wel.. :')

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 11:32

Jolliegirl schreef:
Alja schreef:

Verwijderde items?

Helaas….
Heb diegene maar gebeld om het nog eens te sturen….

Bloodymary

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 11:50

Ochtendmensen...

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 11:54

De site die zegt wat voor weer het nu is versus de werkelijkheid. Droog zon weinig wind 7 graden versus regen storm 3 graden -O- ik moet eigenlijk buiten wat doen maar met dit weer is het binnen voor me uit staren. Het ventileert wel lekker door

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 12:07

Komt net een man met een fedora voorbij. Binnen. In het grote jaar 2025.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 12:16

Bedankt dames voor de telefoon tips! Ik heb een samsung, ik ga even kijken hoe ik hem kan instellen dat alleen bepaalde mensen mij kunnen bereiken in de nacht. Klinkt ideaal!

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 12:19

Telpeva schreef:
Bedankt dames voor de telefoon tips! Ik heb een samsung, ik ga even kijken hoe ik hem kan instellen dat alleen bepaalde mensen mij kunnen bereiken in de nacht. Klinkt ideaal!

ICE contacten.
En dan gewoon op stil.
Alles dempt behalve die geselecteerde contacten.
Hoe je dit doet kan je via google vinden

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 12:33

Telpeva schreef:

Hier op het de I drukken

Afbeelding
En dan hier onderin het sterretje van favorieten. Als je je telefoon dan op niet storen hebt staan komen de telefoontjes van je favorieten nog wel er door.

Afbeelding

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-25 12:45

Ik probeer altijd zo duidelijk en uitgebreid mogelijk te zijn in mijn communicatie en nog presteren mensen (collega's vaak) het vaak om een hele andere interpretatie aan te nemen. Het zal vast aan toch mezelf liggen, maar het is wel irritant.