Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bellatrix schreef:Die snappen wij inderdaad ook nog steeds nietDie reclame of wat het dan ook niet van die koala die moet paren? Die komt zo random tussendoor, waar is het eigenlijk voor? Ik dacht eerst dat mijn TV raar deed.![]()
Ik vind dat zo stom.
Sachertorte schreef:c_alsemgeest schreef:Storing in onze cv/vloerverwarming... dus bedrijf gebelt die het in onderhoud heeft... en er dan achter komen dat het bedrijf dus niet meer bestaat![]()
![]()
Dus nu op zoek naar een andere voor de storing en onderhoud
Oei, succes! Zit je in de kou nu?
c_alsemgeest schreef:Storing in onze cv/vloerverwarming... dus bedrijf gebelt die het in onderhoud heeft... en er dan achter komen dat het bedrijf dus niet meer bestaat![]()
![]()
Little_Gift schreef:c_alsemgeest schreef:Storing in onze cv/vloerverwarming... dus bedrijf gebelt die het in onderhoud heeft... en er dan achter komen dat het bedrijf dus niet meer bestaat![]()
![]()
Dat is echt balen zo'n toestanden. Hier ook meegemaakt maar dan met de auto... Ontzettend dure reparatie laten uitvoeren en 2 maand later doet die garage de deuren dicht... Daar gaat je garantie gelijk natuurlijk...
Succes met het vinden van een ander bedrijf alvast!
Little_Gift schreef:c_alsemgeest schreef:We hebben er een gevonden die de 31ste meteen wil komen en daarna ook het onderhoud kan gaan doen.
Groot bedrijf met veel goede recensies... dus heb goede hoop
Dat klinkt heel fijn! Lekker snel én gelijk ook gerust voor de toekomst.