Lekker hoor zo vlak voor de zomer!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Polarize schreef:Dat ik mijn kat goed genoeg heb nagemaakt dat ze zichzelf herkent blijkbaar, en vervolgens meteen besloot bovenop haarzelf te gaan zitten
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Shenavallie schreef:Polarize schreef:Dat ik mijn kat goed genoeg heb nagemaakt dat ze zichzelf herkent blijkbaar, en vervolgens meteen besloot bovenop haarzelf te gaan zitten
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Zo'n heerlijk veelzeggende blik!
rien10 schreef:Cadeau aan mijzelf voor 10 kg afgevallen te zijn: voor het eerst in mijn leven een Mart Visser jurk gekocht. In de sale, dat dan weer wel
JudithGigi schreef:Ik ben blij dat ik beter aan het worden ben in het managen van stress. Normaal schiet ik op slot en krijg ik niks meer gedaan, maar nu lukt het goed om toch door te zetten en dingen te regelen die nodig zijn(wat dan uiteindelijk ook zorgt voor minder stress om dingen die ik heb laten liggen)
maralyn schreef:JudithGigi schreef:Ik ben blij dat ik beter aan het worden ben in het managen van stress. Normaal schiet ik op slot en krijg ik niks meer gedaan, maar nu lukt het goed om toch door te zetten en dingen te regelen die nodig zijn(wat dan uiteindelijk ook zorgt voor minder stress om dingen die ik heb laten liggen)
Topper! Mag je trots op zijn!
Niet vergeten om daarna flink te ontspannen!
hahahatsjoe schreef:Gisterochtend terug gekomen van een heerlijke week op Cyprus en jawel, met een andere bokker (zij heeft daar de marathon gelopen). Heeft me echt goed gedaan, stress is weg. Nu ik weer thuis ben besef ik pas hoe gestresst ik was. Nieuw begin ! Ontzettend veel gezien daar en gigantisch genoten. Hotel Navarria Blue in Limassol is echt een aanrader, met zwembad en ontbijt, je kon elke dag diner kopen voor 15 Euro (buffet, inclusief 1 drankje) en ik heb me helemaal vol gegeten, zo lekker. Je moet er alleen wel links rijden, maar gelukkig was de andere bokker dat gewend en reed daar of ze altijd links gereden had.
hahahatsjoe schreef:Gisterochtend terug gekomen van een heerlijke week op Cyprus en jawel, met een andere bokker (zij heeft daar de marathon gelopen). Heeft me echt goed gedaan, stress is weg. Nu ik weer thuis ben besef ik pas hoe gestresst ik was. Nieuw begin ! Ontzettend veel gezien daar en gigantisch genoten. Hotel Navarria Blue in Limassol is echt een aanrader, met zwembad en ontbijt, je kon elke dag diner kopen voor 15 Euro (buffet, inclusief 1 drankje) en ik heb me helemaal vol gegeten, zo lekker. Je moet er alleen wel links rijden, maar gelukkig was de andere bokker dat gewend en reed daar of ze altijd links gereden had.
Snoraly schreef:Wij vonden Cyprus ook echt heerlijk! Inderdaad een hoop te doen maar ook een enorm mooi eiland.
Alja schreef:Jeetje wat leuk zeg!
Is dat de bokker die je net hebt leren kennen en waarvan je op haar paard mocht rijden?