Waarom ben jij blij vandaag? #2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-25 23:46

Snel een maat kleiner bestellen Rien10! *\o/*
Lekker hoor zo vlak voor de zomer!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Waarom ben jij blij vandaag? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-25 08:10

Ik ben blij omdat ik gisteren al lekker wat fotobestellingen heb gehad. :D

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-25 10:17

Dat ik mijn kat goed genoeg heb nagemaakt dat ze zichzelf herkent blijkbaar, en vervolgens meteen besloot bovenop haarzelf te gaan zitten :')

Afbeelding

Afbeelding

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-25 11:47

Nog een extra dingetje wat mij blij maakt. We moeten voor mijn opleiding heel veel persoonlijkheidstesten doen, en waar ik een paar jaar geleden nog altijd introvert en afgesloten over kwam, krijg ik nu elke keer extrovert, open en vriendelijk. Ik ben zo erg gegroeid, ben zo trots op mijzelf

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-25 12:01

Die ogen van je kat! *\%/*

Fijn, dat je zo gegroeid bent. Ik kan me voorstellen dat je daar blij van wordt.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-25 12:07

Wat een prachtige foto van de kat op zichzelf :)

Wat wordt het?

Hier wordt ik blij van, is op het werk :)

Afbeelding
Afbeelding

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-25 12:58

Een K U T uitzoekklus voor een klant gedaan. Echt zo'n buikpijn ding. Maar het is af (er zal wel een vervolg vraag komen, maar goed, dat is dan maar zo).

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-25 13:09

Ik kijk Frozen en eet Amerikaanse pannenkoeken met esdoornsiroop.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-25 13:16

Polarize schreef:
Dat ik mijn kat goed genoeg heb nagemaakt dat ze zichzelf herkent blijkbaar, en vervolgens meteen besloot bovenop haarzelf te gaan zitten :')

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Zo'n heerlijk veelzeggende blik! :D

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-25 13:33

Voor mijn broertje 3 makelaars geregeld om vrijblijvend te komen kijken. Hij werkt fulltime en druk met klussen in zijn eigen woning. :D

En deze week ga ik echt terug naar mijn eigen flat. *\o/*

Rinkex

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-25 14:37

Kaarten voor de K3 reünie in Rotterdam volgend jaar, kleine ik blij, maar 27 jarige ik ook. *\o/*

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-25 16:41

Shenavallie schreef:
Polarize schreef:

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Zo'n heerlijk veelzeggende blik! :D

Ze heeft hele sprekende ogen! Je kan alleen aan haar ogen ook al zien in wat voor bui ze is, echt een heerlijk beest

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-25 17:21

De werklui een gaatje geboord in het beton buiten. Nu kan ik katten net bevestigen daar en mijn schaduwdoek. *\o/*

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-25 17:34

rien10 schreef:
Cadeau aan mijzelf voor 10 kg afgevallen te zijn: voor het eerst in mijn leven een Mart Visser jurk gekocht. In de sale, dat dan weer wel :D

Wat heerlijk, dat is toch een mooie beloning <3

Edit: zie nu je update: nog meer afgevallen dan je dacht dus :D hadden ze een maatje kleiner?

Die dweil ziet er ook handig uit, nu moet
Ik op mijn handen zitten om niet de prijs te googelen en er een te kopen als het mee valt :x

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-25 20:08

Polarize mooie kat en knutselwerk.

Alja dat is echt voorjaar op je werk.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-25 10:10

Eindelijk weer goed geslapen, dat doet echt goed.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-25 11:14

Ik ben blij dat ik beter aan het worden ben in het managen van stress. Normaal schiet ik op slot en krijg ik niks meer gedaan, maar nu lukt het goed om toch door te zetten en dingen te regelen die nodig zijn :) (wat dan uiteindelijk ook zorgt voor minder stress om dingen die ik heb laten liggen)

maralynJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-25 11:36

JudithGigi schreef:
Ik ben blij dat ik beter aan het worden ben in het managen van stress. Normaal schiet ik op slot en krijg ik niks meer gedaan, maar nu lukt het goed om toch door te zetten en dingen te regelen die nodig zijn :) (wat dan uiteindelijk ook zorgt voor minder stress om dingen die ik heb laten liggen)

Topper! Mag je trots op zijn!
Niet vergeten om daarna flink te ontspannen! *\o/*

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-25 11:40

maralyn schreef:
JudithGigi schreef:

Topper! Mag je trots op zijn!
Niet vergeten om daarna flink te ontspannen! *\o/*

Die moet ik wel nog leren, stapje voor stapje _O-

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-25 14:26

Super mooi gesprek gehad met een heel mooi bedrijf en nu dus uitgenodigd voor een sollicitatie!! *\o/* **\O/** *\%/*

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-25 09:14

Gisterochtend terug gekomen van een heerlijke week op Cyprus en jawel, met een andere bokker (zij heeft daar de marathon gelopen). Heeft me echt goed gedaan, stress is weg. Nu ik weer thuis ben besef ik pas hoe gestresst ik was. Nieuw begin ! Ontzettend veel gezien daar en gigantisch genoten. Hotel Navarria Blue in Limassol is echt een aanrader, met zwembad en ontbijt, je kon elke dag diner kopen voor 15 Euro (buffet, inclusief 1 drankje) en ik heb me helemaal vol gegeten, zo lekker. Je moet er alleen wel links rijden, maar gelukkig was de andere bokker dat gewend en reed daar of ze altijd links gereden had.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-25 09:54

Heerlijk geslapen in mijn eigen flat. En zo uit bed de douche in gerold.

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-25 10:13

hahahatsjoe schreef:
Gisterochtend terug gekomen van een heerlijke week op Cyprus en jawel, met een andere bokker (zij heeft daar de marathon gelopen). Heeft me echt goed gedaan, stress is weg. Nu ik weer thuis ben besef ik pas hoe gestresst ik was. Nieuw begin ! Ontzettend veel gezien daar en gigantisch genoten. Hotel Navarria Blue in Limassol is echt een aanrader, met zwembad en ontbijt, je kon elke dag diner kopen voor 15 Euro (buffet, inclusief 1 drankje) en ik heb me helemaal vol gegeten, zo lekker. Je moet er alleen wel links rijden, maar gelukkig was de andere bokker dat gewend en reed daar of ze altijd links gereden had.

Wij vonden Cyprus ook echt heerlijk! Inderdaad een hoop te doen maar ook een enorm mooi eiland.

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-25 10:34

hahahatsjoe schreef:

Jeetje wat leuk zeg!
Is dat de bokker die je net hebt leren kennen en waarvan je op haar paard mocht rijden?

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-25 11:08

Snoraly schreef:
Wij vonden Cyprus ook echt heerlijk! Inderdaad een hoop te doen maar ook een enorm mooi eiland.

Ja echt, we hebben ook in de achterbuurten aan de Turkse kant rondgelopen, ook prachtig en de mensen waren heel vriendelijk, echt zo bijzonder!

Alja schreef:
Jeetje wat leuk zeg!
Is dat de bokker die je net hebt leren kennen en waarvan je op haar paard mocht rijden?

Ja klopt, het was dus een gok want we hadden elkaar nog maar 1 keer ontmoet, maar zij had zich opgegeven voor de marathon en degene die met haar mee zou leek niet te willen. Spontane oprisping en ik zei als je me mee wilt hebben wil ik ook wel mee hoor. En het was fantastisch. Zij had uitgezocht wat zij wilde zien, dat waren dezelfde dingen die ik ook leuk vind, dus ik hoefde er alleen maar achteraan te draven, ik heb genoten (normaal moet ik alles zelf uitzoeken en we hebben echt de meest fantastische dingen gezien, zoals 2 verlaten mijnen).