Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tancreda4 schreef:Blond amsterdam mokken....
Een hele gave had ik. Een Thee mok. Ik doe er thee in, kop in 2en. Argh!!!
Jaar later krijg ik dit jaar weer die gave mok. Omdat ik t spannend vond, toch maar eerst even onder de kraan ipv gelijk heet water. Dus onder de kraan, van koud, naar warm. En ja hoor. Bingo. Weer in 2en. Het zijn toch gebruiksvoorwerpen????? Meuk dus blijkbaar![]()
Tancreda4 schreef:Blond amsterdam mokken....
Jaar later krijg ik dit jaar weer die gave mok. Omdat ik t spannend vond, toch maar eerst even onder de kraan ipv gelijk heet water. Dus onder de kraan, van koud, naar warm. En ja hoor. Bingo. Weer in 2en. Het zijn toch gebruiksvoorwerpen????? Meuk dus blijkbaar![]()
_San87_ schreef:Tancreda4 schreef:Blond amsterdam mokken....
Kun je daar niet gewoon mee terug naar de winkel? Ik had ook zoiets met een ander merk, en ik kreeg een nieuwe.
Tancreda4 schreef:_San87_ schreef:
Kun je daar niet gewoon mee terug naar de winkel? Ik had ook zoiets met een ander merk, en ik kreeg een nieuwe.
Het is 'the unicorn diet' mok. Ik weet niet of diegene die m heeft gegeven nog een bon heeft
nicole_floor schreef:Die blond Amsterdam mok heb ik ook. En herken dit helemaal niet. Doe er alleen geen thee in, want drink thee alleen uit een glas. Maar maak er regelmatig warme chocolademelk in en doe hem dus ook in de magnetron en dat gaat prima. Ook in de wasmachine trouwens.
ElfBeau_067 schreef:nicole_floor schreef:Die blond Amsterdam mok heb ik ook. En herken dit helemaal niet. Doe er alleen geen thee in, want drink thee alleen uit een glas. Maar maak er regelmatig warme chocolademelk in en doe hem dus ook in de magnetron en dat gaat prima. Ook in de wasmachine trouwens.
Gaat jou mok in de wasmachine