Alja schreef:_San87_ schreef:Ik teken toch geen mensen, gekkie.
Ik heb wel een paard die wil poseren
Fly_high schreef:Ik heb een hele knappe Henk, just saying
Het is niet het gebrek aan modellen, meer het feit dat er maar 24 uur in een dag zit

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kimberley_ schreef:Dat mijn duik in de sloot toch nog een staartje heeft gekregen.. naar ha geweest die heeft me laten halen door de ambu met verdenking op breuk in nek.. gelukkig geen breuken wel een bloedingkje te zien in de hersenen op de ct dus nachtje blijven
Kimberley_ schreef:Dat mijn duik in de sloot toch nog een staartje heeft gekregen.. naar ha geweest die heeft me laten halen door de ambu met verdenking op breuk in nek.. gelukkig geen breuken wel een bloedingkje te zien in de hersenen op de ct dus nachtje blijven
Bullebeest schreef:Beterschap Kimberley. Hopelijk gauw weer thuis zonder klachten. Nu wel of geen klachten? Hopelijk niet tot minimaal.
Mkango schreef:“Ik kon een jaar geleden meer met mijn ex-renpaard dan nu, grote boze rensport.” Eh… als je een jaar geleden meer kon met je paard dan nu, ligt dat toch echt aan jezelf en je eigen incompetentie en niet aan de rensport.![]()