Ik heb net een vlucht geboekt voor mij en mijn hond naar Lapland deze zomer. We gaan een week trainen bij iemand die normaal regelmatig naar NL of BE komt om kampen te geven.
Superspannend maar het boeken ging al hopeloos. Eerst gebeld want had gehoord van de trainer, eerst bellen en dan boeken zodat je zeker bent dat je hond meegaat.
Werknemer 1: Yes there are spaces available for your dog in cargo/hold. Book the ticket and call back
Werknemer 2 na het boeken van het ticket voor mij: I don't know who told you there are spaces available but it is not possible to fly with a dog in cargo on these flights.
Toen viel de verbinding weg en mijn hartslag maal 100

Werknemer 3: Yes ofcourse this is possible, what are the dimensions of the crate? Euh euh euh, ff snel bol.com opengooien. Okay, flight 1, 2, 3 and 4 are confirmed. How do you want to pay? Email or phone?
Ja doe maar email sturen en moet binnen de 2 uur betalen, dikke prima
Kak, blijft de betaling geweigerd worden! Andere CC geprobeerd maar werkt ook niet.
Werknemer 4: Betalen via de telefoon en in orde. Meteen een bevestigingsmail gekregen. En daarna nog 1.
Maar buiten deze historie en stressniveau 1000. Ik heb geen idee hoe het in zijn werk gaat. In februari heb ik een middag met de trainer in Belgie en ik ben van plan om binnen redelijke termijn ook gewoon even naar de luchthaven te gaan en daar te vragen hoe het precies in zijn werk gaat.
Ik kijk er enorm naar uit maar dan voel ik ineens hoeveel angst ik in mij heb als ik dergelijke initiatieven neem. Ik kan me nu al opvreten over hoe het gaat op de luchthaven in augustus