Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 17:59

Merlen schreef:
3 notarissen gebeld om een afspraak te maken voor informatie in te winnen.2 weigerden en 1 wilde het doen voor een startbedrag van 1000€.Ik heb niks gevraagd over de prijs,hoeft ook niet gratis.
Ik vraag me dan af hoe anderen hun zaken regelen betreft aan-en verkoop,overlijden,samenwonen,... Als je nog niet op eerste informatieve gesprek mag komen.

Dat is wel een beetje gek eigenlijk, ik weet niet beter dan dat wij eerst op vrijblijvend gesprek mochten komen met verschillende zaken.
Lijkt mij een normale gang van zaken, maar schijnbaar niet overal.

Ik erger me aan mezelf en mijn ongeduld, ik wil mijn cijfers en verslagen en alles terug van school.
Dat nakijken van ze duurt altijd zoooo lang :O Ook al zitten ze nog binnen de afgesproken termijn.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 18:00

Telpeva schreef:
fleurtjeuh schreef:
Trein vertraging...

Die is leuk zo samen met je onderschrift

_O-

Sansevieria

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 18:07

Dat de buren spouwmuurisolatie kregen vandaag, de werklui daarvoor bij ons op de oprit moesten zijn, dat is niet de ergernis, geen probleem, maar dat ze dan van die rommel die in de muur gaat op de grond knoeien en dat niet opruimen, kun je daar zelf achter aan met blik en veger, voordat ik straks de honden ziek heb.
Aan de kant van de buurvrouw natuurlijk spik en span achtergelaten, dat is immers degene die de factuur betaald...

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 18:14

Dat ik op een hele smerige en vuile manier toch mijn ontslag gekregen. Met redenen waarvan ik voorheen nog niet eerder gehoord had of die gecommuniceerd waren met mij.

Nu als de donder op zoek naar en nieuwe baan. Of ik ga voor een half jaar er tussenuit bij de opleiding. Dit was wel de genadeklap eigenlijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 18:14

Ik heb net Cry of the Kalahari uitgelezen en ik heb weer een beetje een grotere hekel aan de mensheid gekregen. :+:

Dropneus95

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 18:31

Titerbepaling Rabiës soap..
Op het formulier van mijn lab uitslag staat dat er een ELISA test is gedaan. Bij vleermuismedewerkers moet er een FAVN test gedaan worden. Bellen met de GGD, die zeggen het altijd zo te doen en het is altijd goed. Nee het is dus niet goed. Bellen met de saltro, die weten het ook niet hoe en wat.
Bellen met het Erasmus MC, nee wij hebben een FAVN test gedaan en dat is ook zo doorgegeven 8)7 weer bellen met de saltro waarom er dan toch ELISA op mijn formulier staat? Ja dat weten ze niet. Gelukkig gaan ze het wel uitzoeken...
Ik heb hiervoor ruim een uur aan de telefoon gezeten en ben ik 10x doorverbonden met mensen die ik helemaal niet moest hebben..

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 18:33

Mkango schreef:
Ik heb net Cry of the Kalahari uitgelezen en ik heb weer een beetje een grotere hekel aan de mensheid gekregen. :+:

Ik ook maar ik was naar de uitverkoop van het failliete Sikkes. Ik heb volwassen vrouwen elkaar te lijf zien gaan om fiberfill en biasbandjes. Wat een treurigheid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 18:39

Urbanus schreef:
Mkango schreef:

Ik ook maar ik was naar de uitverkoop van het failliete Sikkes. Ik heb volwassen vrouwen elkaar te lijf zien gaan om fiberfill en biasbandjes. Wat een treurigheid.

Afbeelding

Oké, vergeet dat huis, ik koop een eiland ergens in de Stille Zuidzee waar ik ga wonen met mijn paard, een moestuin en een geit.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 18:45

Sansevieria schreef:
Dat de buren spouwmuurisolatie kregen vandaag, de werklui daarvoor bij ons op de oprit moesten zijn, dat is niet de ergernis, geen probleem, maar dat ze dan van die rommel die in de muur gaat op de grond knoeien en dat niet opruimen, kun je daar zelf achter aan met blik en veger, voordat ik straks de honden ziek heb.
Aan de kant van de buurvrouw natuurlijk spik en span achtergelaten, dat is immers degene die de factuur betaald...

Misschien buren of bedrijf rekening sturen voor het opruimen van hun rotzooi. Even afhankelijk van verhouding de buren.

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 18:54

Urbanus schreef:
Mkango schreef:

Tragisch

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 19:07

Het weer, mensen die licht aan doen van auto of fiets of zorgen dat ze lopend zichtbaar zijn (gelukkig een lichtgekleurde hond) teveel werk vinden. Dat je mij ziet, wil niet zeggen dat ik jou zie! Het is donker, het regent, ik wil niemand uit de grill van mijn auto pulken….

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 19:43

Bloemetje75 schreef:
Het weer, mensen die licht aan doen van auto of fiets of zorgen dat ze lopend zichtbaar zijn (gelukkig een lichtgekleurde hond) teveel werk vinden. Dat je mij ziet, wil niet zeggen dat ik jou zie! Het is donker, het regent, ik wil niemand uit de grill van mijn auto pulken….

Wat omschrijf je dit toch mooi _O- :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 19:45

Bloemetje75 schreef:
Dat moet je ook niet zelf doen, daar moet je de vierjarige dochter van je nicht voor inzetten. :j :))

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 19:48

Bloemetje75 schreef:

Nou zeg dit wel

Het valt me ook op dat mensen op de fiets bijvoorbeeld wel licht aan hebben, maar een heel miniscuul of zachtschijnend achterlampje hebben :?

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 19:58

Dat mijn zogenaamde beste vriend mij negeert nu ik gewoon aangeef het geld van het concert kaartje terug wil.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 19:58

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Wat is dit voor logica? Mijn pakket mag voor de deur, afgesproken plek. En dan staat er dat ze me gemist hebben (wij waren thuis!) en gaat het meteen retour afzender? Iemand hier ervaring mee? Afzender (Rituals) stuurt het blijkbaar weer hierheen dus krijg het nu dinsdag..
Heel apart..

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 20:16

Brutale hebben de wereld %)

Meerdere malen hondsbrutaal doen tegen personeel aan de telefoon, vervolgens op social media gaan rellen en dan precies wat je wilde voor elkaar krijgen.
Kots ik echt een beetje van :=
Kan niet echt in detail gaan, excuses.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 20:17

Pfff, nu wel weer genoeg regen gezien...
Afbeelding

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 20:20

Hier zijn de grasvelden in vijvers veranderd. :=

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 20:40

Ik heb net een vlucht geboekt voor mij en mijn hond naar Lapland deze zomer. We gaan een week trainen bij iemand die normaal regelmatig naar NL of BE komt om kampen te geven.

Superspannend maar het boeken ging al hopeloos. Eerst gebeld want had gehoord van de trainer, eerst bellen en dan boeken zodat je zeker bent dat je hond meegaat.

Werknemer 1: Yes there are spaces available for your dog in cargo/hold. Book the ticket and call back
Werknemer 2 na het boeken van het ticket voor mij: I don't know who told you there are spaces available but it is not possible to fly with a dog in cargo on these flights.
Toen viel de verbinding weg en mijn hartslag maal 100 :')
Werknemer 3: Yes ofcourse this is possible, what are the dimensions of the crate? Euh euh euh, ff snel bol.com opengooien. Okay, flight 1, 2, 3 and 4 are confirmed. How do you want to pay? Email or phone?
Ja doe maar email sturen en moet binnen de 2 uur betalen, dikke prima

Kak, blijft de betaling geweigerd worden! Andere CC geprobeerd maar werkt ook niet.

Werknemer 4: Betalen via de telefoon en in orde. Meteen een bevestigingsmail gekregen. En daarna nog 1.

Maar buiten deze historie en stressniveau 1000. Ik heb geen idee hoe het in zijn werk gaat. In februari heb ik een middag met de trainer in Belgie en ik ben van plan om binnen redelijke termijn ook gewoon even naar de luchthaven te gaan en daar te vragen hoe het precies in zijn werk gaat.

Ik kijk er enorm naar uit maar dan voel ik ineens hoeveel angst ik in mij heb als ik dergelijke initiatieven neem. Ik kan me nu al opvreten over hoe het gaat op de luchthaven in augustus :')

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 20:47

Mkango schreef:
Bloemetje75 schreef:
Dat moet je ook niet zelf doen, daar moet je de vierjarige dochter van je nicht voor inzetten. :j :))

Mmmm de enige 4 jarige in de familie woont een kleine 2u rijden verder…. Dan kan ik beter mijn 14 jarige een hoge druk spuit geven….

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 20:48

Schuur_ wat stoer dat je dat gaat doen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 20:49

Schuur_ schreef:
Ik heb net een vlucht geboekt voor mij en mijn hond naar Lapland deze zomer. We gaan een week trainen bij iemand die normaal regelmatig naar NL of BE komt om kampen te geven.

Superspannend maar het boeken ging al hopeloos. Eerst gebeld want had gehoord van de trainer, eerst bellen en dan boeken zodat je zeker bent dat je hond meegaat.

Werknemer 1: Yes there are spaces available for your dog in cargo/hold. Book the ticket and call back
Werknemer 2 na het boeken van het ticket voor mij: I don't know who told you there are spaces available but it is not possible to fly with a dog in cargo on these flights.
Werknemer 3: Yes ofcourse this is possible, what are the dimensions of the crate? Euh euh euh, ff snel bol.com opengooien. Okay, flight 1, 2, 3 and 4 are confirmed. How do you want to pay? Email or phone?

Kak, blijft de betaling geweigerd worden! Andere CC geprobeerd maar werkt ook niet.

Werknemer 4: Betalen via de telefoon en in orde. Meteen een bevestigingsmail gekregen. En daarna nog 1.

Maar buiten deze historie en stressniveau 1000. Ik heb geen idee hoe het in zijn werk gaat. In februari heb ik een middag met de trainer in Belgie en ik ben van plan om binnen redelijke termijn ook gewoon even naar de luchthaven te gaan en daar te vragen hoe het precies in zijn werk gaat.

Ik kijk er enorm naar uit maar dan voel ik ineens hoeveel angst ik in mij heb als ik dergelijke initiatieven neem. Ik kan me nu al opvreten over hoe het gaat op de luchthaven in augustus :')
Die stress hoort erbij, maar komt goed! :D Zo te horen gaat het het helemaal waard zijn!

Bloemetje75 schreef:
Mmmm de enige 4 jarige in de familie woont een kleine 2u rijden verder…. Dan kan ik beter mijn 14 jarige een hoge druk spuit geven….
Ook geen buurkind dat je even kunt lenen? :')

Molly1230

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 21:27

Sinds gister beetje ziek. %) Nu juist met 3 deadlines die in m'n nek hijgen.. Gelukkig gaat het nu al beter want had gister flinke koorts.

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-23 21:30

Schuur_ schreef:

Laat me raden... SAS?