de autohandel op marktplaats.
Het blijft een apart wereldje. net als de eeuwige kaartjes onder de ruitenwisser mannetjes. Ze reagereren allemaal als een soort uitgehongerde roofvissen. Ze heten allemaal sam of simon of jan of jos of arend of welke oerhollandse naam ook. En ze hebben allemaal een accent dat bij een heel andere naam hoort.
nou zal mij dat overigens een worst wezen. Maar ik weet ook biedingen en daadwerkelijk ook afhandelen is iets heel anders. Veel geschreeuw maar zeer weinig presteren.
Komische is ze zeggen of typen allemaal hetzelfde van elkaar. Dat de "concurentie" veel roept maar weinig doet.
Het is niet de eerste keer dat ik er gebruik van maak. Maar echt iedere keer weer is het eigenlijk best grappig om mee te maken. Vooral ook als je doodleuk blijft melden dat iets pas definitief is bij een bank aanbetaling en betalen van de overeen gekomen verkoopprijs per bank een fatsoenlijke factuur en geen crypto, contant geld of wat ook
To be continued.
omdat er ook wel heel af en toe een serieuze persoon tussen zit die je ertussenuit moet zien te vissen.
En kwa schrijfwijze of accent is het ook niet te missen eigenlijk.
Tsja
humor was dat zijn broer kennelijk ook had gereageerd en ook dezelfde prijs had genoemd. Onafhankelijk van elkaar. Dus tjsa dan moet je niet gaan lopen zeuren over de prijs.