Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
[***] schreef:Iemand heeft ooit 1 uur voor me gereden, maar ik had de tip van 'videobellen' van tevoren wel kunnen gebruiken.
Kaitlyn schreef:Urbanus schreef:Dat gaan wanneer ik wil klinkt heel mooi, maar je bent behoorlijk kwetsbaar in zo'n situatie.
Ik heb niet gezegd dat het niet een beetje stom en risicovol was dat ik dat deed.
Kaitlyn schreef:_Mir schreef:Wat vinden jullie ervan als een man tijdens een afspraakje soms even op zijn tel kijkt?
Meteen een no go?
Oh nee hoor. Zoals ik uit jouw bericht opmaak kijkt hij soms op zijn telefoon, dat zou ik niet erg vinden.
flooooo schreef:Ik zit hier hardop te lachen en na uitleg waarom deelt mijn man de volgende:
Had contact via tinder met een dame en haar thuis uitgenodigd (voor mijn tijd uiteraard). Eenmaal hier bleek ze een kilo of 20 zwaarder dan de foto's en was haar reactie "mooi hé, fotoshop!".
Marocje schreef:Just for fun werkt prima.
MarjanB schreef:Ik heb dat toen ook gedaan (8 jaar terug dat dan wel) maar had zoiets van wel gezellig om soms met iemand ff naar de bios of uit eten te gaan. Uiteindelijk liep dat mis en zat ik aan de tweede vast
Sky_As schreef:Qua uiterlijk niet helemaal je type, of helemaal niet?
Iemand hoeft niet knap te zijn, maar een bepaald soort aantrekkingskracht moet er wel zijn.
Je moet het er wel op kunnen zeg maar....
Eulogy schreef:Ik snap dat nooit, je moet elkaar toch ooit face to face ontmoeten en dan wil je toch niet dat de ander teleurgesteld is
Elin_ schreef:Oh ik meld me ook. Heel pril nog, maar vrijgezel naar heeeeeel veel jaren. Totaal niet toe aan een relatie, maar nog nooit getinderd of iets ook
Is just for fun ook een optie? Of is bubble dan beter? Of helemaal niks
MyWishMax schreef:Nou ja, het daten zelf is toch ook gewoon leuke dingen doen met mensen? Met de meeste komt die relatie er nooit van of die 2e date zelfs al niet. Ze zoekt toch ook niet perse een vriendschap? Dat lees ik er niet uit.
Mir, dat heb ik ook. Kan iemand in eerste instantie niet aantrekkelijk vinden of niet mijn type maar door innerlijk kan het compleet veranderen. Hoewel ik het nu weigerheel kinderachtig maar laat mijn hart maar breken door mijn type ipv iemand die gesmeekt heeft om een kans
_Mir schreef:Klopt, ik dacht soms voelt het een beetje als ongeïnteresseerd misschien, maar er was op zich wel een reden voor.
Hm.. heb dus nu een man leren kennen.. qua gedrag enz vond ik hem al meteen leuk. Heel leuk karakter en ook respectvol naar mij toe. Alleen qua uiterlijk niet 100 procent match.. maarja wat is belangrijker? Ik kijk het nog even rustig aan.
Zou idd ook oppassen met naar iemand toe gaan, zeker in het begin.