Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 16:16

Iemand heeft ooit 1 uur voor me gereden, maar ik had de tip van 'videobellen' van tevoren wel kunnen gebruiken.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 16:19

[***] schreef:
Iemand heeft ooit 1 uur voor me gereden, maar ik had de tip van 'videobellen' van tevoren wel kunnen gebruiken.

Hehehehe

Maar vertel :=

Kaitlyn schreef:
Urbanus schreef:
Dat gaan wanneer ik wil klinkt heel mooi, maar je bent behoorlijk kwetsbaar in zo'n situatie.

Ik heb niet gezegd dat het niet een beetje stom en risicovol was dat ik dat deed. :=

:= :=

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 16:47

De foto's bleken 'niet heel recent' te zijn. Hij had gejokt over z'n leeftijd en was 2x zo oud als ik was. Dus die kreeg geen actie, alleen een kopje thee. :')

Hij had echt een supervaag verhaal ook wat er opeens uit kwam. Hij was heel erg verliefd op mij (fyi, ik was bijna 20 ofzo en studeerde), maar verder had hij altijd een celibatair leven geleid ( :') ). Ook al had hij blijkbaar 3 kids. Waarvan de jongste een half jaar bleek te zijn ofzo, maar nee hij had geen seksuele relatie met moeke en eigenlijk ook nooit gehad. Ze waren 'gewoon jeugdvrienden' die vroeger hadden afgesproken om later samen kinderen te nemen als ze beide nog vrijgezel zouden zijn. Ik wilde gewoon seksen met een leuke gast, niet een halve opa op de bank hebben met een tas vol met rode vlaggen die daarna dan ook nog denkt dat ik misschien nog wel wil tongzoenen. Oh en z'n volgende kunstproject zou door mij geïnspireerd zijn. Oké dan.

Hij had achteraf natuurlijk ook gewoon psycho kunnen zijn en me kunnen omleggen ofzo, maar daar dacht ik toen niet zo bij na. Ik had gewoon jeuk en in de berichten en tijdens belletjes klonk hij eerst best leuk en normaal. -O-

Oh in dezelfde poel zat trouwens ook langere tijd contact gehad met een gast die deed alsof hij kanker had wat achteraf verzonnen bleek te zijn (werd zogenaamd ontdekt tijdens de periode waarin we al contact hadden). Die was wel knap trouwens, maar dus ook psycho. Wel mee wezen videobellen eerst (want les geleerd!). Maar daar is een kennis van me uiteindelijk mee gegaan (voordat we wisten hoe gek die was), dus die heb ik braaf links laten liggen. Hij woont (toen in elk geval) in de stad waar ik werk en stiekem hoop ik 'm nog een keer tegen te komen, gewoon omdat ik me afvraag hoe ver zulke mensen het schoppen in het leven. Daarnaast vind ik kanker ook een bijzondere manier om chicks te werven. Kan je denk ik beter doen alsof je rijk bent ofzo als je toch gaat liegen?

Mijn huidige leven voelt nu zo saai. Zulke dingen maak ik nu nooit meer mee. ;(

Nu voel ik me oud, thanks.

Maargoed, TLDR: oma's tip is videobellen. En misschien een psychoanalyse.

Urbanus

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 16:49

Ja, ik voel me ook oud, houd op. Ben zo burgerlijk nu.

_Mir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 16:51

Kaitlyn schreef:
_Mir schreef:
Wat vinden jullie ervan als een man tijdens een afspraakje soms even op zijn tel kijkt?
Meteen een no go?

Oh nee hoor. Zoals ik uit jouw bericht opmaak kijkt hij soms op zijn telefoon, dat zou ik niet erg vinden.

Klopt, ik dacht soms voelt het een beetje als ongeïnteresseerd misschien, maar er was op zich wel een reden voor.

Hm.. heb dus nu een man leren kennen.. qua gedrag enz vond ik hem al meteen leuk. Heel leuk karakter en ook respectvol naar mij toe. Alleen qua uiterlijk niet 100 procent match.. maarja wat is belangrijker? Ik kijk het nog even rustig aan. :)

Zou idd ook oppassen met naar iemand toe gaan, zeker in het begin.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 16:53

:') Ik heb wat leuks gemist hier vanmiddag lees ik.
Sowieso niet afspreken zonder dat je weet hoe hij eruit ziet. Anders creeer je verwachtingen misschien en om dan nee te zeggen wordt niet altijd goed ontvangen.

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 16:54

Qua uiterlijk niet helemaal je type, of helemaal niet?
Iemand hoeft niet knap te zijn, maar een bepaald soort aantrekkingskracht moet er wel zijn.
Je moet het er wel op kunnen zeg maar....

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 16:58

Ik zit hier hardop te lachen en na uitleg waarom deelt mijn man de volgende:
Had contact via tinder met een dame en haar thuis uitgenodigd (voor mijn tijd uiteraard). Eenmaal hier bleek ze een kilo of 20 zwaarder dan de foto's en was haar reactie "mooi hé, fotoshop!". :')

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 17:03

:')

Ik mocht een tijdje geleden swipen voor een vriend van me en ik zag ook wel heel veel overduidelijke filters. Je moet jezelf toch een beetje verkopen ofzo, maar het wordt mensen nu wel erg makkelijk gemaakt om wat optimistischer te zijn over je eigen looks. :))

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 17:07

Ik snap dat nooit, je moet elkaar toch ooit face to face ontmoeten en dan wil je toch niet dat de ander teleurgesteld is :')

Bambi1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 17:17

flooooo schreef:
Ik zit hier hardop te lachen en na uitleg waarom deelt mijn man de volgende:
Had contact via tinder met een dame en haar thuis uitgenodigd (voor mijn tijd uiteraard). Eenmaal hier bleek ze een kilo of 20 zwaarder dan de foto's en was haar reactie "mooi hé, fotoshop!". :')

Ghahaa! die reactie :')

flooooo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 18:55

Eulogy schreef:
Ik snap dat nooit, je moet elkaar toch ooit face to face ontmoeten en dan wil je toch niet dat de ander teleurgesteld is :')

Ik ook niet hoor, er kwam ook geen vervolg en hij heeft haar uit beleefdheid nog binnen gelaten maar zag de rest ook niet meer zitten. :')
Zonde van haar (reis)tijd.

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 19:10

Oh ik meld me ook. Heel pril nog, maar vrijgezel naar heeeeeel veel jaren. Totaal niet toe aan een relatie, maar nog nooit getinderd of iets ook :+

Is just for fun ook een optie? Of is bubble dan beter? Of helemaal niks :')

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 19:22

Just for fun werkt prima. :j

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 19:23

Marocje schreef:
Just for fun werkt prima. :j

Maar ook zonder lichamelijke activiteiten :+ gewoon vermaak en wellicht wat te doen? Niet dat een paard en fulltime baan snel vervelen, maar toch op een zaterdag of vrijdag avond :') ?

Ik word nu belaagd op social media door oud bekenden en andere uit het netwerk, waarbij men blijkbaar direct verwachtingen heeft, zo van: "ze is weer vrij, go go go'". Like.. ik vond je voorheen niet interessant en nu nogsteeds niet :o

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 19:31

Oh. Ik dacht idd dat je met ‘just for fun’ seks bedoelde.

Alleen vrienden wordt ook wel gezocht, kan je gewoon aanvinken.

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 19:34

Ik heb dat toen ook gedaan (8 jaar terug dat dan wel) maar had zoiets van wel gezellig om soms met iemand ff naar de bios of uit eten te gaan. Uiteindelijk liep dat mis en zat ik aan de tweede vast _O-

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 19:38

MarjanB schreef:
Ik heb dat toen ook gedaan (8 jaar terug dat dan wel) maar had zoiets van wel gezellig om soms met iemand ff naar de bios of uit eten te gaan. Uiteindelijk liep dat mis en zat ik aan de tweede vast _O-

Nou dit dus. Alleen dan idd zonder ergens aan vast te zitten :+

Nou ik twijfel nog even of ik het wel aandurf. Wellicht eerst meegenieten van jullie verhalen.

_Mir

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-23 22:15

Sky_As schreef:
Qua uiterlijk niet helemaal je type, of helemaal niet?
Iemand hoeft niet knap te zijn, maar een bepaald soort aantrekkingskracht moet er wel zijn.
Je moet het er wel op kunnen zeg maar....

Niet helemaal zeg maar. Maar door een mooi innerlijk kan ik een man wel knapper vinden. Net zoals dat ik een knappe eikel toch minder zou vinden. :')

De tijd zal het leren. Voor nu wil ik het gewoon leuk hebben samen

xMyrth

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 08:21

Eulogy schreef:

Inderdaad!
Zo heb ik ooit een transgender begeleid, een jongen die graag als vrouw door het leven wilde. Helemaal prima natuurlijk. Was hierin wel serieus en zat midden in een transitietraject. Ondertussen zat zij dus ook op Tinder en allerlei datingapps, maar haar foto's waren met superveel filter(s)... Ik vraag me nog altijd af hoe haar mannelijke dates opkeken als ze dan toch een (nog) jongen met baardje en overgewicht aan zagen komen lopen, terwijl op de foto's een heel mooi schattig blond slank meisje te zien was :')

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 08:58

Elin_ schreef:
Oh ik meld me ook. Heel pril nog, maar vrijgezel naar heeeeeel veel jaren. Totaal niet toe aan een relatie, maar nog nooit getinderd of iets ook :+

Is just for fun ook een optie? Of is bubble dan beter? Of helemaal niks :')

Puur vriendschappelijk zou ik eerder op bumble bff gaan zitten. Op Tinder en bumble dating gaat het toch meer voor seks of relatie.

Ik heb tinder en bumle weer verwijderd. Geen zin meer in. Zit alleen nog op Breeze en heb een beetje enthousiast gepland. Dus vandaag, morgen en zaterdag 3 verschillende dates :+

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 09:03

Nou ja, het daten zelf is toch ook gewoon leuke dingen doen met mensen? Met de meeste komt die relatie er nooit van of die 2e date zelfs al niet. Ze zoekt toch ook niet perse een vriendschap? Dat lees ik er niet uit.

Mir, dat heb ik ook. Kan iemand in eerste instantie niet aantrekkelijk vinden of niet mijn type maar door innerlijk kan het compleet veranderen. Hoewel ik het nu weiger :') heel kinderachtig maar laat mijn hart maar breken door mijn type ipv iemand die gesmeekt heeft om een kans _O-

Elin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 09:57

MyWishMax schreef:
Nou ja, het daten zelf is toch ook gewoon leuke dingen doen met mensen? Met de meeste komt die relatie er nooit van of die 2e date zelfs al niet. Ze zoekt toch ook niet perse een vriendschap? Dat lees ik er niet uit.

Mir, dat heb ik ook. Kan iemand in eerste instantie niet aantrekkelijk vinden of niet mijn type maar door innerlijk kan het compleet veranderen. Hoewel ik het nu weiger :') heel kinderachtig maar laat mijn hart maar breken door mijn type ipv iemand die gesmeekt heeft om een kans _O-

Nee je hebt gelijk! Ik zoek inderdaad ook geen vriendschap. Gewoon fun en zie wel, vooral dingen ondernemen.

Kaitlyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 10:01

_Mir schreef:
Klopt, ik dacht soms voelt het een beetje als ongeïnteresseerd misschien, maar er was op zich wel een reden voor.

Hm.. heb dus nu een man leren kennen.. qua gedrag enz vond ik hem al meteen leuk. Heel leuk karakter en ook respectvol naar mij toe. Alleen qua uiterlijk niet 100 procent match.. maarja wat is belangrijker? Ik kijk het nog even rustig aan. :)

Zou idd ook oppassen met naar iemand toe gaan, zeker in het begin.

Ik swipete mijn vriend denkende: "Niet helemaal mijn type, maar niet verkeerd"." en "Is een militair, daar kun je toch niks mee behalve lol hebben, dus hier ga ik de rest van de zomer lol van hebben en that's it."
Lang verhaal kort: nu heb ik dus een Duitse vriend, wonen we samen en ziet het ernaar uit dat we eind volgend jaar richting Duitsland gaan en ik vind hem de leukste, liefste en knapste <3 .

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-23 10:17

Mijn vriend had als eerste foto op Happn echt een afschuwelijke foto := Gelukkig had hij ook nog een redelijke foto, in combinatie met de tekst toch maar naar de goede kant geswiped. In principe voldeed hij niet aan mijn eisen: hij heeft geen volle bos haar :D , is niet 10 centimeter langer én hij heeft een zoon. Eigenlijk alles wat ik niet wilde :=

Maar ja, wel afgesproken en na de vierde date was het echt heel dik aan :))