Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 13:34

_San87_ schreef:
Altijd. Mits je sokken draagt.

Dan gaat het hier nog wel eens fout. Maar lekkere slobber broeken bij mijn huispak dus maak mij er niet te druk om. }>

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 13:35

Loeky01 schreef:
Moet je dan eerst je sokken aan en dan pas je broek? :') *asking for a friend*

Ik draag mijn paardrijdsokken ook altijd onder een spijkerbroek, lekker warm <3 , maar dat word lastig aantrekken als je je skinny spijkerbroek al aan hebt kan ik je vertellen _O-

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 13:37

Okay dat is nieuw voor mij. :')

Dat ik een vermoeden heb dat mijn thermometer het niet goed, maar is ook eigenlijk de goedkoopste van de kruitvat.

Binkie_Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 13:39

Dat ik alweer niet kan inloggen bij de online bibliotheek, vorige keer ook al gezeik mee gehad en nu weer helaas :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 13:40

Binkie_Eline schreef:
Dat ik alweer niet kan inloggen bij de online bibliotheek, vorige keer ook al gezeik mee gehad en nu weer helaas :roll:

Had ik gisteren ook! Krijg je een foutmelding?

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 13:42

Mensen. Again.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 13:49

Ik heb mijn grens aangegeven bij mijn projectgroep, ik had een flinke paniekaanval en het lukte niet om nog bij de 3e meeting vandaag aan te sluiten. Daar zou ik trots op moeten zijn want dat is één van mijn leerdoelen, maar waarom voel ik me dan zo nutteloos?

Binkie_Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 13:49

[***] schreef:
Binkie_Eline schreef:

Nee geen foutmelding, gewoon direct dat ik onjuiste gegevens ingevuld heb, terwijl ik mijn wachtwoord veranderd heb.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 14:07

Binkie_Eline schreef:
[***] schreef:

Nee geen foutmelding, gewoon direct dat ik onjuiste gegevens ingevuld heb, terwijl ik mijn wachtwoord veranderd heb.

Had ik ook, vandaag werkte het ineens weer. Mocht je het niet aan de praat krijgen, ze zijn heel behulpzaam bij problemen dus via Facebook kun je makkelijk om hulp vragen

Binkie_Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 14:08

Het is nu ineens weer gelukt, wel fijn maar wel irritant want ik ging net weer klagen bij de klantenservice

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 14:14

MarlindeRooz schreef:
Caira schreef:
Plafonddienst…

Sterkte Marlinsen, pijn is zo verrot. Wordt het niet eens tijd voor een betere pijnstiller?

Hoop dat je uiteindelijk hebt kunnen slapen!

Overdag wil het prima en kan ik alles weer qua pijn. Dus vergeet vaak in de avond pillen te nemen. Die zijn trouwens ook na 4 uur uitgewerkt dus als ik ze wel neem word ik rond 2 / 3 uur wakker haha.

Heb je al eens een andere pijnstiller overwogen, want je hebt ze ook die langer door werken. Die die ik heb (op basis van naproxen) werken 8 tot 12 uur door, lagere doseringen kan je ook bij de kruidvat, etos en dergelijke krijgen (het merk Aleve bijvoorbeeld). Tip, wel even in de gaten houden dat je die niet in neemt op een lege maag want dan dat kan weer buikpijn veroorzaken. Bij twijfel zou ik wel terug gaan naar de huisarts, zeker als je elke keer zoveel pijn hebt

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 14:26

Ah thanks, ga zo even kijken!

Ik erger me aan de NS. Plak aan de vloer vast zo goor is het. Wel heel veilig bij een ongeluk blijf ik lekker plakken. :=

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 15:18

Prijs voor een kop koffie op het werk is met 18% gestegen... En dat is na personeelskorting 8)7

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 15:29

Gister op de piste een smak gemaakt en knie verdraaid. Met banaan naar beneden enzo, hele knie aan gort. Moet nu op bed blijven tot ik in NL een operatie krijg. Verveel me nu al :') |(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 16:29

Dat ik me zo moe voel de laatste dagen terwijl ik amper iets doe en ik merk dat ik weer tekenen van depressie begin te vertonen en dat maakt me onrustig..

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 16:31

Annet_Dottie schreef:
Dat ik me zo moe voel de laatste dagen terwijl ik amper iets doe en ik merk dat ik weer tekenen van depressie begin te vertonen en dat maakt me onrustig..

Kun je ergens aan de bel trekken? Misschien even contact opnemen met je HA?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 16:32

Dat bezorgdiensten gewoon de bel in druk bij wat bewoners in de hoop dat er iemand open doet zo irritant, want het is wel een dove/slechthorende bel.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 16:33

Begin echt een hekel te krijgen aan mijn baan |(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 16:51

Kana schreef:
Annet_Dottie schreef:

Kun je ergens aan de bel trekken? Misschien even contact opnemen met je HA?

Lief dat je mee denkt maar ik kom niet goed uit mijn woorden met zulke dingen en dit komt er alleen uit als ik alleen ben. Bij anderen gaat er automatisch al een masker op of voel ik me ook daadwerkelijk wel even goed waardoor het er niet uitkomt.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 17:03

Annet_Dottie schreef:

Al eens een daglichtlamp geprobeerd?

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 17:11

SpikkelFire schreef:
Gister op de piste een smak gemaakt en knie verdraaid. Met banaan naar beneden enzo, hele knie aan gort. Moet nu op bed blijven tot ik in NL een operatie krijg. Verveel me nu al :') |(

Veel beterschap!! :knuffel:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 17:17

chanicha schreef:
Annet_Dottie schreef:

Al eens een daglichtlamp geprobeerd?

Zegt me niks wat zou dat moeten doen? Ik kom sowieso elke dag buiten voor een flinke wandeling.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 17:21

Zou moeten helpen bij de aanmaak van vitamine D, dat helpt tegen vermoeidheid en depressieve gevoelens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 17:29

xPabloBokt schreef:
Zou moeten helpen bij de aanmaak van vitamine D, dat helpt tegen vermoeidheid en depressieve gevoelens.

Oh okee daar heb ik wel eens van gehoord.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-22 18:09

Na 3 dagen isolatie begint Animal Crossing me tegen te staan.