_San87_ schreef:Altijd. Mits je sokken draagt.
Dan gaat het hier nog wel eens fout. Maar lekkere slobber broeken bij mijn huispak dus maak mij er niet te druk om.

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
[***] schreef:Binkie_Eline schreef:Dat ik alweer niet kan inloggen bij de online bibliotheek, vorige keer ook al gezeik mee gehad en nu weer helaas
Had ik gisteren ook! Krijg je een foutmelding?
Binkie_Eline schreef:[***] schreef:Had ik gisteren ook! Krijg je een foutmelding?
Nee geen foutmelding, gewoon direct dat ik onjuiste gegevens ingevuld heb, terwijl ik mijn wachtwoord veranderd heb.
MarlindeRooz schreef:Caira schreef:Plafonddienst…
Sterkte Marlinsen, pijn is zo verrot. Wordt het niet eens tijd voor een betere pijnstiller?
Hoop dat je uiteindelijk hebt kunnen slapen!
Overdag wil het prima en kan ik alles weer qua pijn. Dus vergeet vaak in de avond pillen te nemen. Die zijn trouwens ook na 4 uur uitgewerkt dus als ik ze wel neem word ik rond 2 / 3 uur wakker haha.
Kana schreef:Annet_Dottie schreef:Dat ik me zo moe voel de laatste dagen terwijl ik amper iets doe en ik merk dat ik weer tekenen van depressie begin te vertonen en dat maakt me onrustig..
Kun je ergens aan de bel trekken? Misschien even contact opnemen met je HA?
chanicha schreef:Annet_Dottie schreef:Dat ik me zo moe voel de laatste dagen terwijl ik amper iets doe en ik merk dat ik weer tekenen van depressie begin te vertonen en dat maakt me onrustig..
Al eens een daglichtlamp geprobeerd?