Heb mezelf ook een leuk cadeautje gedaan, had nog een cadeaubon liggen van de Ici Paris dus heb mezelf getrakteerd op mn favo luchtje. Misschien heeft m'n lootje er ook nog wat aan

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
germie schreef:Wat is vaak? Ik was er toevallig vorige week. En tja, als ik dan tijd heb, dan ga ik ook even 'sneupen' zoals sommigen het noemen.
Daan13 schreef:germie schreef:Wat is vaak? Ik was er toevallig vorige week. En tja, als ik dan tijd heb, dan ga ik ook even 'sneupen' zoals sommigen het noemen.
Het is toch een eindje rijden voor jou vanaf de andere kant van de stad.
Laatst nog in Ten Boer geweest en het is best een afstand dus ik vond het wel grappig dat jij weet dat daar 3 bij elkaar zitten terwijl ik in die buurt werk en ze amper weet
germie schreef:Banyu schreef:Iemand bekend met de winkel; “Die grenze”, schijnt een leuke winkel te zijn??!
Ja, een soort action met restpartijen. Let goed op de datum, ze verkopen ook produkten over de datum.
Afgelopen zomer hadden ze Monster sportdrank voor 50 cent per flesje, normale prijs 1.99
Maar er zat ook pfand op, dus de lege flesjes in Duitsland weer ingeleverd en nu waren ze 25 cent per flesje.
Cremes e.d. wel checken op frisheid. Shampoos heerlijk voor soms 50 cent per fles. Koop ik ook eens herengeuren, die zijn frisser.
Ashleytjuhh schreef:ss ik heb smakelijk om je kaart gelachen[ [url=m/DPjR57.jpg]Afbeelding[/url] ]
moet nu even naar het paard maar vanavond zal ik even antwoord geven
Daan13 schreef:Das nog een best eindje rijden voor jou.![]()
Maar dan is het wel te begrijpen dat je het hart en de rest in Drachten wel kent.
Ik kom tegenwoordig amper de provincie nog uit
Mkango schreef:idinn schreef:Jolien is jou Santa aan de kaart te zie..
Daan13 schreef:Het was ook het eerste wat ik dacht maar wou het niet (nog een keer) zeggen![]()
Iedereen krijgt nu champignons snijders en 18+ artikelen in het pakket.![]()
Germie,ik wist niet dat je in die buurt woont anders was ik zeker ff langs gekomen.
Het is toch het eerste dorpje na de stad?
Met de waterzuivering toch?