Secret Santa Surprise 2021

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 12:13

Budget, wat is dat, hier ook al weer hopeloos gefaald :+

Heb mezelf ook een leuk cadeautje gedaan, had nog een cadeaubon liggen van de Ici Paris dus heb mezelf getrakteerd op mn favo luchtje. Misschien heeft m'n lootje er ook nog wat aan :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 12:17

Ruim erover is geen falen, dat is enkel als je er ruim onder blijft :+

Het is fijn dat het budget vrij laag gehouden wordt. Zo kan iedereen iig meedoen :j

Marjo

Re: Secret Santa Surprise 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 12:41

Dat is zeker waar! Toch zou ik het wel leuk vinden om eens een exchange te doen met een hoger budget. Thuis doen we ook met maar 20 euro en het is toch lastig om daar echt iets leuks voor te halen.

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 12:47

germie schreef:
Wat is vaak? Ik was er toevallig vorige week. En tja, als ik dan tijd heb, dan ga ik ook even 'sneupen' zoals sommigen het noemen.

Het is toch een eindje rijden voor jou vanaf de andere kant van de stad.

Laatst nog in Ten Boer geweest en het is best een afstand dus ik vond het wel grappig dat jij weet dat daar 3 bij elkaar zitten terwijl ik in die buurt werk en ze amper weet :')

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 12:49

Marjo schreef:
Ik vind het ook elk jaar weer erg lastig om binnen die 12,50 te blijven.

Maar het is toch ook minimaal €12,50? Dus er binnen blijven is überhaupt niet de bedoeling :P

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 13:13

goldenarrow schreef:
Marjo schreef:
Ik vind het ook elk jaar weer erg lastig om binnen die 12,50 te blijven.

Maar het is toch ook minimaal €12,50? Dus er binnen blijven is überhaupt niet de bedoeling :P

Je snapt wat ik bedoel toch :')

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 13:20

oeeehh ik krijg vandaag santa post zag ik in de app :))

of het is Geerte weer die mij ook rare kaarten stuurt >;)

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 13:28

Ik ben onschuldig O:)

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 14:12

Daan13 schreef:
germie schreef:
Wat is vaak? Ik was er toevallig vorige week. En tja, als ik dan tijd heb, dan ga ik ook even 'sneupen' zoals sommigen het noemen.

Het is toch een eindje rijden voor jou vanaf de andere kant van de stad.

Laatst nog in Ten Boer geweest en het is best een afstand dus ik vond het wel grappig dat jij weet dat daar 3 bij elkaar zitten terwijl ik in die buurt werk en ze amper weet :')

Allereerst kom ik er langs als ik met de auto naar mn werk ga in Ljouwert, en grasbrok haal ik bij de drogerij in Opeinde. Mijn auto zakt met 12 zakken net niet door de hoeven.

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 14:25

Das nog een best eindje rijden voor jou. :oo

Maar dan is het wel te begrijpen dat je het hart en de rest in Drachten wel kent.

Ik kom tegenwoordig amper de provincie nog uit _O-

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 16:03

ss ik heb smakelijk om je kaart gelachen _O- Afbeelding

moet nu even naar het paard maar vanavond zal ik even antwoord geven O:)

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 16:10

germie schreef:
Banyu schreef:
Iemand bekend met de winkel; “Die grenze”, schijnt een leuke winkel te zijn??!

Ja, een soort action met restpartijen. Let goed op de datum, ze verkopen ook produkten over de datum.
Afgelopen zomer hadden ze Monster sportdrank voor 50 cent per flesje, normale prijs 1.99
Maar er zat ook pfand op, dus de lege flesjes in Duitsland weer ingeleverd en nu waren ze 25 cent per flesje.
Cremes e.d. wel checken op frisheid. Shampoos heerlijk voor soms 50 cent per fles. Koop ik ook eens herengeuren, die zijn frisser.

Ah is het beetje soort as de prijsstunter of de op is op, tenminste ook van die “goedkope” winkels, net aa de prijsmepper zeg maar :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 16:26

Jolien is jou Santa aan de kaart te zie..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 16:34

idinn schreef:

_O-

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 16:57

Ashleytjuhh schreef:
ss ik heb smakelijk om je kaart gelachen _O- [ [url=m/DPjR57.jpg]Afbeelding[/url] ]

moet nu even naar het paard maar vanavond zal ik even antwoord geven O:)

Haha ik houd hiervan. :')

Jolien is betrapt. :j

Ik heb een geschikte doos om te versturen!!! Nu echt aan de hints beginnen, maar pfffff heb geen inspiratie.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 17:02

Daan13 schreef:
Das nog een best eindje rijden voor jou. :oo

Maar dan is het wel te begrijpen dat je het hart en de rest in Drachten wel kent.

Ik kom tegenwoordig amper de provincie nog uit _O-

Ik gelukkig nog wel. En tja, ik werk al sinds 2003 ofzo in Ljouwert. Dus tja, dan ken ik Friesland ook wel een beetje.

Maar wat moest jij dan in mijn dorpje? Je had een bakje mogen komen doen hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 17:14

Alsnog later dan gepland, maar bij deze mijn bijleespost van de afgelopen week (20 pagina's). Alvast sorry voor de mensen die ik vergeet/niet op reageer, maar het was genoeg om weer te reageren :+ (bijlezen heb ik geprobeerd tussendoor wel te doen op telefoon maar dat typt minder handig)

Ik lees dat al veel mensen geshopt hebben, dat is wel het leukste vind ik altijd, het uitzoeken van de hints en het shoppen. En wat zijn er dit jaar al veel kaartjes gestuurd <3

Ook las ik over postNL en de app en dat die niet altijd klopt. Zelf gebruik ik de app niet, dus voor mij is het altijd weer een verrassing als ik thuis kom.

Qua hints heb ik nog niks bedacht, afgelopen jaren was ik heel makkelijk te raden blijkbaar, dus nu maar eens iets moeilijkers bedenken.

Over inpakpapier, vorig jaar zag ik echt de meest prachtig ingepakte cadeaus voorbij komen, ik ben wel jaloers op de mensen die dat zo kunnen! Ik ga natuurlijk weer erg mijn best doen op het inpakken, maar helaas liggen mijn talenten niet op dat vlak. Een hoepel inpakken is wel echt heel ingewikkeld....

Saul: dat is veel zwitsal, jij kan even vooruit!

Jolien87: jij houdt ons goed op de hoogte zo, erg grappig om te lezen wat er allemaal in zo'n pakket zit! Wat heb je uiteindelijk met de zuignap gedaan, werkt ie als gootsteenontstopper?

MDH ik hoop dat je een fijne vakantie gehad hebt!

Pimaude: wat een schattig uiltje! Jammer dat ie verkeerd om zit, verder is die wel echt heel leuk. En sterkte met de echo van je hondje, snap dat je daar verdrietig over bent.

Roosch nog een verlate gefeliciteerd ook vanaf deze kant

Blinnii: jij hebt zo echt een gezinsactiviteit, leuk dat ze zo voor jou shoppen en je steeds op de hoogte houden tussendoor. Hopelijk zelf ondertussen weer fitter?

Ynskek: hopelijk voel jij je ondertussen ook weer beter?

Pikkepor sterkte met de situatie op werk en je dochtertje

Marleen88 wat jammer dat jouw lootje zo stil is. Zelf ben ik ook stil geweest maar ik ben er wel mee bezig en zal ook zeker de komende periode meer mee kletsen weer en sowieso fotos plaatsen van het pakket. Hopelijk doet jouw lootje dat ook!

Jorex wat een leuke kaart en cadeautjes al!

Carineken heeft al een idee wie haar santa is lees ik, knap!

Banyu: gave sokken!

Neonlight: ik had hetzelfde, kijk toch minder goed naar namen als op mn telefoon lees blijkbaar :+

Roulette: hoe is jouw sollicitatiegesprek afgelopen?

Germie wat schrikken van die aardbeving, dat lijkt mij echt heel eng om mee te maken. En wat een mooie manier op een cadeautje te kopen via een veiling!

Theadora99: ik ga hetzelfde doen, oudergesprekken zijn eigenlijk pas week 49 maar heb week 48 er al bij gepakt om het een beetje te kunnen spreiden.

Roodvos: wat zal je raar staan te kijken met een hertje voor de deur! Wat fijn dat het verder gezond was en weer naar de rest kon

Rockwitch fijn dat je weer naar buiten mag!

Banjer, al konijnen opgehaald voor in het nieuwe hok?

Vavane: gefeliciteerd met jullie nieuwe huis en succes met klussen

Lavitabella: wat heb jij een ontzettend lieve Santa! Heel veel sterkte voor jou gewenst

LWDaisy: leuk gedicht! En wat verdrietig dat je nu jouw proefexamen niet kan doen, heb je al een oplossing? * ik lees dat die er is, gelukkig!

Yvje86: ik doe met je mee hoor, shoppen heb ik ook nog niet gedaan, eerst hints verzamelen en dan shopdag(en) inplannen.

Ashleytjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 17:21

Nee jolien is het niet. het is iemand die net is als ik in de mooiste provincie woont :)) en die al vaker mee heeft gedaan aan de tekst te zien

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 17:48

Mkango schreef:
idinn schreef:

_O-

Het was ook het eerste wat ik dacht maar wou het niet (nog een keer) zeggen :')

Iedereen krijgt nu champignons snijders en 18+ artikelen in het pakket. _O-

Germie,ik wist niet dat je in die buurt woont anders was ik zeker ff langs gekomen.
Het is toch het eerste dorpje na de stad?

Met de waterzuivering toch?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 18:05

Misschien ben ik het wel, misschien ook niet.
Misschien heb ik nog niks op de post gedaan, misschien ook wel.

@Haike, respect voor jouw meeleespost! _/-\o_
Haha de zuignap zit weer in zijn doosje. Doe maar met deze opmerking wat je wilt. :')

Ik had afgelopen week een flinke mental breakdown op het werk dus mijn excuses als er wat minder geluid van mijn kant komt maar ik moet eventjes weer opladen.

We hebben vandaag de laatste spullen ingekocht om ons kerstdorp op te zetten dus dat gaat vandaag en morgen gebeuren. Da's dan wel weer leuk. {:) <|-

Het cadeautje van afgelopen woensdag was
Spoiler:
een vibrerende cockring.
We vragen ons alleen af hoe dat in de praktijk werkt want je moet hem om doen op het moment dat de jongeheer nog in slappe toestand is. Maar op het moment dat wij besluiten om over te gaan op actie dan staat de mast al fier overeind, om het maar even zo te zeggen.
Laatst bijgewerkt door Jolien87 op 20-11-21 18:07, in het totaal 1 keer bewerkt

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 18:06

Daan13 schreef:
Het was ook het eerste wat ik dacht maar wou het niet (nog een keer) zeggen :')

Iedereen krijgt nu champignons snijders en 18+ artikelen in het pakket. _O-

Germie,ik wist niet dat je in die buurt woont anders was ik zeker ff langs gekomen.
Het is toch het eerste dorpje na de stad?

Met de waterzuivering toch?

Nee, 1 verder met die verkeerslichten en die 2 molens rechts.
en ik zit me nu af te vragen waar jij dan vandaan komt. Mag ook in een pb hoor. :+

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 18:36

Die kaart Ashleytjuhh :')

Even opladen Jolien! En met die ring kan ik je niet helpen :roll:

Beterschap Saul! Hopelijk gaat ie inmiddels al wel wat beter!

Wat een bijlees haike :wow: en dankje... ik voel me inmiddels na 3 dagen weer een beetje emotioneel stabieler. Aanstaande dinsdag naar de huisarts met dochterlief en ik hoop een doorverwijzing naar de kinderarts.

Daan en Germie in de polder tussen de molens :)F

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 18:51

Zonder jingleballs ;)

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 18:54

Ik ben begonnen met de kerstboom op kantoor op te zetten. *\o/*
Boom staat uitgevouwen en de lampjes zitten er in. Nu de decoratie nog, dat wordt morgen. Is na een hectische week ineens niet veel te doen op het werk, dus morgen af en toe tussendoor een balletje ophangen. De boom in de woonkamer komt pas na sinterklaas te staan.

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-21 19:00

Maar nu snap ik de link tussen de jingleballs en de kockring van Jolien :D