marleen_88 schreef:xPabloBokt schreef:Weer door een of ander beest door mijn rijbroek heen gebeten en nu een enorme schijf op mijn been. Schijt.
Heb je antihistamine in huis?
Ik erger mij aan mijn zere/stijve nek nu al bijna een week.
Ja, toevallig wel! Al een keer gehaald i.v.m. andere enorme allergische reactie op een insect
Meteen eentje genomen. Bult is iig niet erger geworden t.o.v. gisteravond.
. Uiteraard ook in de periode waar ik net college geld moet betalen en mijn ma geen geld heeft.
. Ik dacht toen "ach dat kan wel, dan gebruik ik voor nu even mijn moeders auto, tot ik een nieuwe kan kopen want ze werkt vanuit huis"...
uiteindelijk kom je er sterker boven op! Zelfstandigheid maakt je sterker
Ze respecteert niemands ruimte. Duwt een steeds gebruikte volgespetterde microfoon bijna in de mond van diegene die ze een vraag stelt. Raakt ze aan, staat zo dichtbij dat je mensen ziet terugdeinzen. Maar dan zet ze een stap naar voren. Tot die mensen niet verder kunnen. En dan vragen stellen als fijn he dat dit tijdens de pandemie zo mag doorgaan in covid versie. En propt dan vervolgens de microfoon bij iemand in de mond. En nee het is geen testen voor toegang iets maar een kleinschalig lokaal evenementje. Wat er juist voor gekozen heeft om alles te spreiden zodat afstand te handhaven is. Slechte zaak op als omroep zo openlijk de nog weinige regels te negeren.