Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-09-21 10:27

marleen_88 schreef:
xPabloBokt schreef:
Weer door een of ander beest door mijn rijbroek heen gebeten en nu een enorme schijf op mijn been. Schijt.

Heb je antihistamine in huis?

Ik erger mij aan mijn zere/stijve nek nu al bijna een week.

Ja, toevallig wel! Al een keer gehaald i.v.m. andere enorme allergische reactie op een insect :Y) Meteen eentje genomen. Bult is iig niet erger geworden t.o.v. gisteravond.

Independence

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 10:55

Gister een enorme lange werkdag van 9 tot 22 met totaal een uurtje pauze, constant op mijn benen gestaan en nu wordt ik wakker met een kramperige en pijnlijke hand :?

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 12:43

Buiten gebruik mijn lichaam. |o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 13:03

Tuurlijk, omdat wij zelfstandige zijn en jullie familie doen wij wel alles voor prijsje waar wij zelf bij inschieten. Not 8)7

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 15:26

Uiteraard is nu ook de auto van mijn moeder stuk gegaan, want dat moet dan natuurlijk allemaal in dezelfde week gebeuren, waarom niet :'). Uiteraard ook in de periode waar ik net college geld moet betalen en mijn ma geen geld heeft.

We hebben de garage gebeld en gesmeekt of ze toch konden kijken of de mijne maakbaar was, dus hopelijk horen we maandag meer.

Dit is echt super poedersuiker, ik moet met de auto naar school omdat ik extreem, extreem wagenziek word in het ov en ik rijziekte pillen niet mag slikken ivm medicijn gebruik. En ik had echt net gesolliciteerd voor een baan en daarvoor heb ik een auto nodig :=. Ik dacht toen "ach dat kan wel, dan gebruik ik voor nu even mijn moeders auto, tot ik een nieuwe kan kopen want ze werkt vanuit huis"...

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 16:01

Nog steeds hoofdpijn van mijn oog, trekt helemaal door naar mijn nek, en inmiddels al maagpijn van de ibuprofen jankeeeen dit ;(

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 16:05

Even contact opnemen met huisartsen post en advies vragen. Met dat het niet te harden is.

Dat ik nu nog geen 2 minuten zonder pijn kan staan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 17:14

Dat ik letterlijk koos vriendloos ben :(

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 17:26

Suzywuzy schreef:

Liever geen vrienden dan nepvrienden!
Vroeger had ik heel veel vrienden en daar is er letterlijk 1 van over, kennissen in overvloed maar dat is van een andere orde vind ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 17:38

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-02-23 14:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 17:51

Suzywuzy schreef:

:knuffel: uiteindelijk kom je er sterker boven op! Zelfstandigheid maakt je sterker

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 18:06

:knuffel: twee keer

Hier erger ik me aan een verslaggeefster. Ik zou graag het verslag zien maar ik kan het niet aanzien. :n Ze respecteert niemands ruimte. Duwt een steeds gebruikte volgespetterde microfoon bijna in de mond van diegene die ze een vraag stelt. Raakt ze aan, staat zo dichtbij dat je mensen ziet terugdeinzen. Maar dan zet ze een stap naar voren. Tot die mensen niet verder kunnen. En dan vragen stellen als fijn he dat dit tijdens de pandemie zo mag doorgaan in covid versie. En propt dan vervolgens de microfoon bij iemand in de mond. En nee het is geen testen voor toegang iets maar een kleinschalig lokaal evenementje. Wat er juist voor gekozen heeft om alles te spreiden zodat afstand te handhaven is. Slechte zaak op als omroep zo openlijk de nog weinige regels te negeren.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 18:07

Marcella schreef:
Even contact opnemen met huisartsen post en advies vragen. Met dat het niet te harden is.

Dat ik nu nog geen 2 minuten zonder pijn kan staan.

Heb inmiddels lidocaine druppels, maar de hoofdpijn blijft |(

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 18:17

Ik moet mijn haar wassen maar ik heb zo geen zin om te douchen.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 18:18

marley93 schreef:

Dit gevoel ken ik maar al te goed. Ik moet ook m'n haar wassen maar ik heb er absoluut geen zin in. Morgen moet ik er toch maar aan geloven :')

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 18:22

Eten besteld en gewoon niet lekker.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 18:23

taartjee schreef:
marley93 schreef:

Dit gevoel ken ik maar al te goed. Ik moet ook m'n haar wassen maar ik heb er absoluut geen zin in. Morgen moet ik er toch maar aan geloven :')

Ik wil ook uitstellen tot morgen. :') Maar ik moet 's ochtends naar stal en mijn föhn is kapot... Dus ik moet het nu gaan doen want dan kan het normaal opdrogen.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 18:27

marley93 schreef:
Ik wil ook uitstellen tot morgen. :') Maar ik moet 's ochtends naar stal en mijn föhn is kapot... Dus ik moet het nu gaan doen want dan kan het normaal opdrogen.

Ik heb echt mega lang haar, dus het kost mij gewoon een half uur om m'n haar te wassen. Ik moet het wel echt morgen wassen want ik ben het nu al 2 dagen aan het uitstellen _O-

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 18:28

Moe. Ik voel me een zombie :D

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 18:54

Mijn vriend (en andere mensen) die zich helemaal druk maakte over dat het wat langer duurde bij de cafetaria. Het was ontzettend druk. Allemaal mensen die naar de kassa lopen zijn jullie mij vergeten?! Nee mens je wordt niet vergeten hou gewoon je gemak even en laat die medewerkers met rust zodat ze kunnen werken. :+

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 19:00

Suzywuzy schreef:

Nu is het heel vervelend maar inderdaad het maakt je heel sterk en onafhankelijk van anderen. Ik heb genoeg goede vrienden maar weet ook hoe het is om geen vrienden te hebben. Ik kan eigenlijk ook enorm genieten van een moment voor mijzelf heerlijk vindt ik dat.

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 19:06

Zelf het huis niet uitmogen omdat ik in afwachting ben van een coronatestuitslag en dan mijn kat zo aantreffen :roll:

Spoiler:
Afbeelding

Spoiler omdat het toch om een wond gaat

Spoedarts wel meteen gebeld en die zegt dat het wel tot morgen kan wachten als de kat niet lusteloos etc is.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 19:11

Vind dat je dan gewoon met mondkapje en handschoenen evt naar buiten moet kunnen hoor, begreep dat als je als je Corona hebt en zelfstandig bent en bijv iets echt buiten deurs moet doen wat nood heeft, dat je gewoon mag gaan. Zou wat zijn zeg… en dan hebben we het over iemand met Corona

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 20:11

Kan geen kamer vinden -O-

Kairos

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-21 20:17

Kiespijn -O- Ik weet toch wel dat het aan die doorkomende verstandskiezen ligt, maar irritant is het wel.