Moderators: Essie73, Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, ynskek, Ladybird
Sicayes schreef:[ [url=m/mhUKbg.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zucht
Mkango schreef:Zebrastreep schreef:Ik en een Actioncam. Jemig wat is het lastig om de juiste positie te vinden voor de camera zodat niet alleen de stuur van mijn fiets zichtbaar is![]()
We zoeken nog even verder
En als je hem op je stuur zet?
Moestuin schreef:Wie nu nog zegt dat wij trouwen maar moeten uitstellen en het zot is dat wij trouwen zonder feest, die moet niet meer komen. Godver*****. Wij trouwen omdat wij elkaar graag zien. En echt op elke uitnodiging is de reactie nog kouder als pap en: Trouwen zonder feest? Dat is ook de moeite niet.
Ik ben het zo zo zo moe en zo kotsbeu. Wij trouwen uit liefde en niet omwille van een feest. Maar blijkbaar telt enkel dat laatste![]()
Moestuin schreef:Wie nu nog zegt dat wij trouwen maar moeten uitstellen en het zot is dat wij trouwen zonder feest, die moet niet meer komen. Godver*****. Wij trouwen omdat wij elkaar graag zien. En echt op elke uitnodiging is de reactie nog kouder als pap en: Trouwen zonder feest? Dat is ook de moeite niet.
Ik ben het zo zo zo moe en zo kotsbeu. Wij trouwen uit liefde en niet omwille van een feest. Maar blijkbaar telt enkel dat laatste![]()
mala26 schreef:Voor het eerst dat ik mij echt irriteer aan de corona regels. Mijn tante ligt erg slecht en is met spoed opgenomen in het ziekenhuis. En nu mag alleen haar man en kinderen erbij. En ik snap het echt maar vind het zo erg voor mijn vader dat hij geen afscheid kan nemen van zijn zus en ik en mijn zusje natuurlijk ook niet maar dat vind ik iets minder erg.
Maar al met al prut situatie.
michelle___ schreef:mala26 schreef:Voor het eerst dat ik mij echt irriteer aan de corona regels. Mijn tante ligt erg slecht en is met spoed opgenomen in het ziekenhuis. En nu mag alleen haar man en kinderen erbij. En ik snap het echt maar vind het zo erg voor mijn vader dat hij geen afscheid kan nemen van zijn zus en ik en mijn zusje natuurlijk ook niet maar dat vind ik iets minder erg.
Maar al met al prut situatie.
Heeft ze een aparte kamer? Wij zaten bij mijn schoonvader met de hele familie verstopt in de badkamer van die kamerEcht regen de regels in, maar zo heeft iedereen op een humane manier afscheid kunnen nemen en hebben wij op zijn sterfdag met hem in een deuk gelegen.
maralyn schreef:marley93 schreef:Jankbui door een opeenstapeling van alle prikkels vandaag plus menstruatie.
En stiekem is het toch ook wel weer even fijn als het eruit is.
![]()
Depressie die af en toe lekker de kop op steekt.
Super leuke dag gehad, veel leuke dingen gedaan. En ineen x... Boem. Om.
Nou echt. Veeg me bij elkaar, raap me op, en gooi me alsjeblieft weg!!
En helemaal mensen die depressie weg schuiven als een "dipje"![]()
Nee glasdruif denk je echt dat psychologen en psychiaters grapjes maken?
Mkango schreef:Haha, daar kan ik weinig van vinden, want Zuid Afrika is voor mij thuis en daar ben je vrijwel nergens veilig.Desondanks voel ik me er nooit opgesloten.
friendly schreef:Telpeva schreef:
Wat erg
Bij mijn ouders hangt sinds kort een camera bij hun voordeur, nu zijn ze er eindelijk achter wie de hond daar voor de deur laat poepen en dat niet opruimt. Dat is dus serieus een buur van 2 huizen verderop, die dat in de avond sneaky doet. Die loopt dus haar voordeur uit, laat de hond bij een ander voor de deur poepen en vertrekt weer. Als je nou zo aartslui bent dat je het niet op wil ruimen, en je ook niet ver wilt lopen, waarom laat zo iemand een dier dan niet voor de eigen voordeur kakken?kan ze lekker zelf er doorheen lopen en het ruiken. Vind het zo asociaal, hoe kan je zo zijn
Nu ze dat weten: opscheppen en in de tuin van buur gooien. “Astu, dit is van u. Was u vergeten” Tenminste...ik zou wel zo banketstaaf zijn