Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SpeechLess schreef:@mijn secret santa: ik ben net bij de buren (de verhuurders) geweest en het is enigszins misgegaan met de verrassing. Omdat er geen naam op stond en gewoon door de bus was gedaan, dachten ze dat het voor hun zoontje was van een klasgenootje en hebben het dus zelf geopend en opgegeten![]()
Zijn super aardige mensen hoor, dus gun ze de chocola wel
Vroegen al meteen of ze chocola voor me zouden kopen om het goed te maken. Enige jammere is dat ze de verpakking ook weggegooid hadden en we hebben nog in de papierbak gekeken maar die was ondertussen al geleegd..
Sorry SantaVind het echt banketstaaf voor je werk (al was het niet voor niks, want m'n buren vonden het super leuk
). Het is hier verder ook nog nooit misgegaan met pakketjes/post dus niet bedacht dat dit kon gebeuren.
Bellatrix schreef:Jeetje, vind het ook wel zonde van de moeite van je SS.Als ik zomaar een pakketje zou krijgen zou ik toch eerst even bij de buren vragen of ze iets besteld hadden of iets verwachten.
Maar goed, hopelijk komt het nog goed.
Bellatrix schreef:Jeetje, vind het ook wel zonde van de moeite van je SS.Als ik zomaar een pakketje zou krijgen zou ik toch eerst even bij de buren vragen of ze iets besteld hadden of iets verwachten.
Maar goed, hopelijk komt het nog goed.