Secret Santa Surprise 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

boeflover

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 19:20

Mocht mijn SS nog niet genoeg inspiratie hebben opgedaan voor een cadeautje (denk het wel hoor haha), ik heb gisteren voor sinterklaas een bullet journal gekregen. Dus stencils/stickers/stiften/inspiratie etc etc om die in te vullen is ook leuk :)

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 20:22

Alle antwoorden van het vragenlijstje zijn in dit topic of de oudere sss topics te vinden, ik denk dat mijn Santa dat al wel verzameld heeft. Specieke wensen? Nee ik ben nu al tevreden :) zo gemakkelijk gaat dat dus :D

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 21:23

Nu al 1 geraden xD dat is snel haha

Ik ben niet veel online geweest excuses.
Doordeweeks heel druk met mijn opleiding en ik werk nu 2 dagen erbij.
En nu sinds 2 weken een vriend die in Limburg woont.
We bellen eigenlijk elke avond en in de weekenden is hij of hier of ik ben daar dus ben nu zeer weinig op bokt.

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 22:12

Wat leuk africanlady een nieuwe vriend.

Wauw al een santa geraden, dat is snel :D

Is er eigenlijk ergens een deelnemerslijst? Of heb ik die gemist?

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-20 22:36

Wat een mooie kerstbomen komen er voorbij, ik hou er van <3 sorry dat ik de laatste dagen niet zo actief was. Zal vanaf nu weer actief mee praten.

snoopydogy, hoop dat er een goede uitslag is gekomen uit de echo.
Fem, wat onwijs leuk dat je al iets hebt gehad van jou sss. Heb je de koekjes inmiddels al gemaakt? Sorry als ik hier overheen gelezen heb.
Gowlan en Neonlight heel veel sterkte.
capopjekop, hé collega! Ook post bezorger?

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 02:58

Ik ga de vragenlijst ook niet invullen. Volgens mij heb ik al grotendeels antwoord gegeven op die vragen in dit topic.

Ik ga morgen mijn laatste dingetjes verzamelen voor mijn lootje, en dan heb ik (denk ik) alles compleet. Telkens komt er toch wel weer iets bij :').

MaNdiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 09:05

Ook ik laat het lijstje voorbij gaan. Volgens mij zijn de antwoorden daarop wel te vinden

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 11:46

Bijna alle cadeautjes zijn ingepakt en mijn hint is ook klaar :D

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 11:59

Vealosz schreef:
Telkens komt er toch wel weer iets bij :').

Dit!! :')

Maar ik ben nu echt klaar. Na een uurtje stevig 3D puzzelen voor gevorderden en enige milde aandrang O:) past alles in het omhulsel en wil die nog dicht ook {:} .

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 11:59

Mooi op tijd!

Bij mij wordt het last minute werk, hoop dat alles op tijd binnen is. :+

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 13:17

@mijn secret santa: ik ben net bij de buren (de verhuurders) geweest en het is enigszins misgegaan met de verrassing. Omdat er geen naam op stond en gewoon door de bus was gedaan, dachten ze dat het voor hun zoontje was van een klasgenootje en hebben het dus zelf geopend en opgegeten := :') Zijn super aardige mensen hoor, dus gun ze de chocola wel :j Vroegen al meteen of ze chocola voor me zouden kopen om het goed te maken. Enige jammere is dat ze de verpakking ook weggegooid hadden en we hebben nog in de papierbak gekeken maar die was ondertussen al geleegd.. -O-
Sorry Santa Y;( Vind het echt banketstaaf voor je werk (al was het niet voor niks, want m'n buren vonden het super leuk :j ). Het is hier verder ook nog nooit misgegaan met pakketjes/post dus niet bedacht dat dit kon gebeuren.

Rambogirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 13:59

Ik wil best t lijstje invullen voor mijn SS, maar alleen als deze aan geeft dit te willen.
Ik denk dat er genoeg te vinden is zonder t lijstje, maar je weet maar nooit

@Speechless: wat erg, al moet ik er stiekem toch ook een beetje om lachen. Wel echt vervelend voor je SS en de moeite die erin is gestopt.

boeflover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 16:22

Oh speechless zonde voor je ss, maar ik moest ook wel een beetje lachen. Wel heel jammer dat het pakket al is opgehaald door de vuilnis. Hopelijk kan je Santa toch niet iets doen via het beheer of in het pakket om alle hints uiteindelijk bij je te krijgen.

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 16:58

Ik moest er zelf inderdaad ook wel om lachen, heerlijke onhandige samenloop van omstandigheden :+ Hopelijk kan mijn santa dat ook een beetje :Y) Ondanks dat ik het zelf niet gezien heb, vind ik het wel echt super leuk dat er iets afgeleverd is en m'n santa zoiets gemaakt heeft voor me <3 En ben blij dat het in ieder geval nog bij m'n buren goed ontvangen was, al gaven zij de credits dus aan de verkeerde in eerste instantie :')
Ik heb in ieder geval wel 1 hint, want het bleek dus niet via de post gekomen te zijn. Dus m'n santa woont blijkbaar dichtbij :)* Of had gewoon zin om een stuk te rijden..

Mijn dozen-probleem is ook opgelost. M'n moeder heeft zichzelf opgeofferd ( :+ ) en iets voor haarzelf besteld wat een goed formaat omhulsel bleek te hebben. Dus nu heb ik ook een doos voor de cadeautjes van mijn lootje :D

Edit: Mocht m'n secret santa trouwens verzendkosten willen besparen, dan kan het gewoon bij de buren afgeven worden hoor. Ze weten er nu van, dus zullen het niet weer zelf houden. Eventueel kan het ook bij mijn deur (achter) neergezet worden, kan eventueel een beschrijving doorgeven aan het beheer hoe je daar komt vanaf de voorkant :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 17:14

SpeechLess schreef:
@mijn secret santa: ik ben net bij de buren (de verhuurders) geweest en het is enigszins misgegaan met de verrassing. Omdat er geen naam op stond en gewoon door de bus was gedaan, dachten ze dat het voor hun zoontje was van een klasgenootje en hebben het dus zelf geopend en opgegeten := :') Zijn super aardige mensen hoor, dus gun ze de chocola wel :j Vroegen al meteen of ze chocola voor me zouden kopen om het goed te maken. Enige jammere is dat ze de verpakking ook weggegooid hadden en we hebben nog in de papierbak gekeken maar die was ondertussen al geleegd.. -O-
Sorry Santa Y;( Vind het echt banketstaaf voor je werk (al was het niet voor niks, want m'n buren vonden het super leuk :j ). Het is hier verder ook nog nooit misgegaan met pakketjes/post dus niet bedacht dat dit kon gebeuren.

Oh wat zonde van alles. Maar als het een troost mag wezen voor jouw Santa, er heeft wel iemand heel erg van genoten. En jouw Santa heeft onbedoeld meer mensen blij gemaakt. :+

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 17:18

Jeetje, vind het ook wel zonde van de moeite van je SS. := Als ik zomaar een pakketje zou krijgen zou ik toch eerst even bij de buren vragen of ze iets besteld hadden of iets verwachten.

Maar goed, hopelijk komt het nog goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 17:20

Wat zonde Speechless! Maar ook wel weer grappig stiekem.

Als mijn santa nog inspiratie nodig heeft, mijn oren waren vandaag bevroren op de fiets naar werk, dus een warme muts is nog welkom. Had vorig jaar een hele fijne kol (zon hele grote) en muts, maar kan ze beide niet meer vinden.... Ik houd van kleur, maar heb ook een knalrode jas, dus hoef er niets als pipo bij te lopen :+

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 17:21

Help..... Keukentafel ligt vol met cadeautjes :+

Zaterdag gaan we met 6 (4+2) Sinterklaas vieren, eigenlijk moet ik nu inpakken maar ik schiet voor geen meter op }:0

Hoe gaat het met de katten,baden en missing cadeautjes van iedereen?

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 17:26

- Van welke chocolade houd je?

Uhhh in principe alle soorten wel. Melk met hazelnoot. Puur iets minder en wit vind ik ook lekker. Ook wit met knetters sla ik niet af .

- Ben je een koffie of een theedrinker, en heb je voorkeuren?

Ik drink beide wel. Meestal ben ik thuis te “lui” om koffie te maken. Terwijl ik er op werk met smaak van drink. Lekker opgeklopte warme melk <3.
- Wat is je schoenmaat?

- Heb je een bad of een douche?

Ik heb een bad thuis. Een bubbelbad met lichtjes. Ik zit dan ook heel veel in bad <3

- Zijn er dingen die je echt graag zou willen hebben?

Bad boms zouden echt een hit zijn. Maar ik ben blij met alles wat een verassing is.

- Ondanks dat we allemaal nog op bokt zitten, heb je nog een paard/ bijrijdpaard etc?

Op dit moment niet. Mijn bijrijdpaard wordt helaas verkocht. Dus helaas niets op dit moment

- Wat zijn je favoriete merken?

Rituals; de rode
Tommy hilfinger; qua kleding

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 19:08

Bellatrix schreef:
Jeetje, vind het ook wel zonde van de moeite van je SS. := Als ik zomaar een pakketje zou krijgen zou ik toch eerst even bij de buren vragen of ze iets besteld hadden of iets verwachten.

Ik zou er als Santa zijnde ook flink van balen eerlijk gezegd :o

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 19:17

Er is alleen niks meer aan te doen.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 19:23

Nee dat is waar...

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 19:44

Je mag er van balen, maar het is toch al gebeurd.. Je kan het zo moeilijk terug draaien.

Ik heb mijn geheime bron ingeschakeld voor een laatste cadeautje. Ik hoop dat het mijn lootje het ook leuk vind.

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 19:56

Bellatrix schreef:

Ik baal er wel ook van hoor voor mijn Santa.. Snap het vanuit hun ook wel dat als je een ongeadresseerd pakketje krijgt in de vorm van een zwaard en je hebt een zoontje van een jaar of 10 die mee doet aan lootjes trekken, dat je dan denkt dat het voor hem is. En helaas wist ik het dus ook te laat om het nog te kunnen redden uit de papierbak. Maar snap het vanuit mijn Santa ook dat als je het zelf door de brievenbus hebt gedaan, je verwacht dat het gewoon goed aangekomen is.

Ik hoop in ieder geval oprecht dat mijn Secret Santa zich er niet poedersuiker om voelt :knuffel:
En als diegene nu niet zo'n zin meer heeft om nog een fancy hint te maken, snap ik dat volledig :j

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-20 20:16

Note to myself: banyu heeft mij niet anders had ze niet gevraagd naar chocola en of ik een bad heb <<)

Speechless, geluksvogels die buren van jouw spontaan chocola ontvangen :9