Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Huertecilla schreef:friezenfan2 schreef:Hoeveel delen nog voordat we van corona af zijn?
Gelukkig gaan we minder snel dan in het begin.
Dit virus blijft deel van onze toekomst en de huidige ´nieuwe normaliteit´ blijft een noodzakelijk balanceren tussen volksgezondheid, sociaal welzijn en economie tot de hele bevolking een basisweerstand heeft.
Dat wordt ook als een vaccin snel komt, zeg zomer volgend jaar, eind 2021 en mogelijk langer.
We kunnen ons dus maar beter aanpassen bij handen desinfecteren, mondkapje op doen, afstand houden en verder met gezond verstand blijven doorleven.
Relaxed schreef:Voor wie het interesseert, verband tussen corona en het weer.. Ik vind het een beetje summier allemaal..
https://www.maurice.nl/2020/09/29/coron ... dashboard/
Morrie schreef:Het maakt mij niet veel uit. Dat half uurtje per dag dat ik afgelopen half jaar buiten kwam, kan ik wel missen. We leven erg teruggetrokken, altijd al. We krijgen nooit bezoek en gaan ook bijna nooit op bezoek.
Ik hoest altijd, copd, dus theoretisch zou ik nu gewoon altijd binnen moeten blijven, lees ik hierboven. Ik heb 5 minuten een mondkapje op gehad om te proberen en kreeg het meteen stikbenauwd. Laat maar dus.
Sizzle schreef:Zwitserland is weer van z‘n eigen risicolijst![]()
Ik hoop heel hard dat de dalende lijn zo blijft.
bigone schreef:Huertacilla, je bent er weer , mooi. We dachten al dat je in je eentje zat weg te kwijnen op de berg. Spanje zat nogal op slot.
Sodera schreef:Sizzle schreef:Zwitserland is weer van z‘n eigen risicolijst![]()
Ik hoop heel hard dat de dalende lijn zo blijft.
Wat waren de Zwitserse maatregelen die goed geholpen hebben? Uit nieuwsgierigheid!!
Bloodymary schreef:We zullen zien. Maar wat ik wel vreemd blijf vinden in Nederland is dat mensen die een voorstander zijn van mondkapjes en er echt het nut van inzien en er in geloven, deze dan de afgelopen maanden niet gedragen hebben. Ik zag ze echt maar heel sporadisch, 1 per maand of zo.
Huertecilla schreef:friezenfan2 schreef:Hoeveel delen nog voordat we van corona af zijn?
Gelukkig gaan we minder snel dan in het begin.
Dit virus blijft deel van onze toekomst en de huidige ´nieuwe normaliteit´ blijft een noodzakelijk balanceren tussen volksgezondheid, sociaal welzijn en economie tot de hele bevolking een basisweerstand heeft.
Dat wordt ook als een vaccin snel komt, zeg zomer volgend jaar, eind 2021 en mogelijk langer.
We kunnen ons dus maar beter aanpassen bij handen desinfecteren, mondkapje op doen, afstand houden en verder met gezond verstand blijven doorleven.