Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
moonsparkle schreef:Moet er nog bijstaan dat die man verward was? Misschien had hij het gewoon hartstikke warm en hij droeg wel netjes en mondkapje en zelfs een id kaart.
Katja schreef:Briljant verhaal Karin![]()
Ik heb opeens een beetje vakantiestress. Nu de besmettingen in Nederland zo oplopen ben ik toch bang dat Italië en/of Slovenië de deur dicht gooien. En ik kan wel tot een week van tevoren alles annuleren maar daarna zijn we gewoon ons geld kwijt.
Fitzroy schreef:Omdat ik best bijzondere adresjes heb gevonden waar ik gewoon héél graag heen wil. Misschien moet ik het ook wel annuleren ik weet het gewoon even niet. Heb gelukkig nog twee weken om erover na te denken en als de boel dan al op slot gaat hoeven we er zelfs niet over na te denken.Maar waarom annuleer je niet gewoon en bekijk je last minute waar nog accommodatie vrij is? Zeker in deze tijd zou ik me er echt niet druk over maken of ik wel wat kan vinden.
Sizzle schreef:In het geval van de Kroatie infecties zijn trouwens vele daarvan (meer dan 15) waarschijnlijk op 1 specifieke bar terug te voeren.
Gisteren had het land een record aantal (180) sinds het begin.
Waarom doen mensen dat toch? Waarom moet je perse in een overvulde bar gaan zitten in je vakantie![]()
https://www.blick.ch/news/ausland/neuer ... 39679.html