Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Captain schreef:Oh oh, weer een tik op de vingers.Lezen modjes hier mee of zit er een moeder te rapporteren?
Luxorvalkje schreef:Mag ik, mede nav Sanso’s overwinning, een vraag hier in de groep gooien?
Mijn huisarts is akkoord met mijn niet-kinderwens. Vandaag is bekend geworden dat ik nogal heftig reageer op zowel oestrogeen als progesteron.
Mijn doel: geen babies en liever geen hormonen van buitenaf.
Het zkh hier doet lastig. De eerste gynaecoloog probeerde me er echt vanaf te praten. ‘ maar je wilt toch de meest veilige optie?’ Prikpil is veiliger verhaal.
Daarnaast beweerde ze dat dit ook hielp bij minder hormonen omdat mijn eigen lichaam er minder aan ging maken.
De tweede heeft de eerste gesproken vrees ik. Die gaf ook nog aan dat ze dit maar een handvol keer per jaar doen. Dan heb ik liever een plek waar ze dit 100x doen.
Hamvraag: tips voor gynaecoloog/ zkh met een moderner tijdsbeeld? Dan kan ik dat gericht aangeven bij de ha.
En omdat dit jaar waarschijnlijk niet gaat lukken: iemand tips voor een (aanvullende) zorgverzekering op dit gebied?
Antwoorden mogen ook per PB als je dat liever hebt.
sanso schreef:Operatie succes !! Nu 2 uurtjes wakker, weinig tot geen pijn. Voel me top !
_San87_ schreef:sanso schreef:Operatie succes !! Nu 2 uurtjes wakker, weinig tot geen pijn. Voel me top !
Wat fijn, sanso. Voorspoedig herstel gewenst!
_________
Vriendje begon vandaag over Sinterklaas. Ik zeg, dat vier ik nooit dus was dat dit jaar ook niet van plan, eigenlijk. Komt ie met dat t voor zijn nichtje zo leuk zou zijn. Ja, vast wel, maar ik vind Sinterklaas echt stom
.