Vjestagirl schreef:Ik denk dat ik gisteren het rare mens van marktplaats was. Ik had een ideetje waar ik een staande kapstok voor nodig had. Dus ik zoeken, en al vrij vlot een advertentie gevonden met precies wat ik zocht: een metalen kapstok, strak model, met nagenoeg horizontale buizen om jassen aan te hangen. Er stond bij dat het een design kapstok was en dat ze er lang naar gezocht hadden.
Wij een prijs afgesproken, en ik ernaartoe om hem op te halen. Nette buurt, mooie vrijstaande huizen; duidelijk mensen met geld. Dus ik aangebeld en die man weer een heel verhaal over dat het een èchte design kapstok was en dat hij er indertijd zo lang naar gezocht had. Hij zei dat hij blij was dat er nu iemand anders blij mee ging zijn, en vroeg of ik ook lang gezocht had...
![]()
![]()
Dus ik heb hem eerlijk verteld wat het idee was: ik wilde met de kapstok buiten een vogelbuffet maken. Nou, hij keek alsof hij het in Keulen hoorde donderen![]()
.
Gelukkig had hij wel humor, dus na de eerste schok heeft hij me nog keurig geholpen het ding in mijn auto te laden![]()
Overigens heeft mijn kat wel een ander idee bij 'vogelbuffet' dan ik.
[ [url=m/VQSx17.jpg]Afbeelding[/url] ]
Benieuwd of er uberhaupt vogels op af komen zo met een kat ernaast haha