Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

daffodil

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 14:33

Ja nou we gaan het zien. Op andere punten klikken we wel echt goed. En ik wil ook weer niet zo kortzichtig zijn dat ik zeg ah je eet geen biefstuk, doei!

Hoewel ik wel echt echt heel veel van biefstuk houd :D

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 14:36

daffodil schreef:
Ja nou we gaan het zien. Op andere punten klikken we wel echt goed. En ik wil ook weer niet zo kortzichtig zijn dat ik zeg ah je eet geen biefstuk, doei!

Hoewel ik wel echt echt heel veel van biefstuk houd :D

Maar je hoeft toch niet allebei dezelfde dingen leuk te vinden?? :=
Zolang die niet pushy is lijkt het me niet echt een probleem.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 14:41

__Sannne schreef:
Oh ik snap je helemaal hoor. Ik zou echt geen relatie willen met een vegetariër.

Vegetariërs zijn inderdaad allemaal vréselijke mensen :')

Maanlicht schreef:
Ik zou prima met een vegetariër samen kunnen zijn, maar wel vreemd dat hij het niet ter sprake bracht toen jij zo enthousiast over je biefstuk praatte. Hoeft niet een ding te zijn, maar gewoon een 'oh, ik ben vegetariër'.

Sterkte Neverland en Nenahdm..

Hoezo? Als iemand enthousiast over vlees eten praat dan ga ik echt niet direct roepen 'Oh neeee :oo maar dát kan niet hoor want *insert relaas over vlees eten versus vegetariër zijn inclusief alle klimaatissues*'.

Alsof elke vegetariër direct op de barricades staat als iemand aangeeft van vlees te eten. Ik eet het zelf niet, als iemand er wel van kan genieten: lekker belangrijk. Verwacht alleen niet van mij dat ik het voor je klaar ga maken. Niet eens zozeer omdat ik het niet wil, maar omdat ik het niet kan, zou niet weten hoe :')

Zou hem dus echt niet alleen daarom afwijzen daffodil. Als hij er geen problemen mee heeft dat jij vlees eet, waarom zou jij er dan wel een probleem van maken dat hij vegetarisch eet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 14:45

Ik als echte vleeseter met vega-uitstapjes zou prima met een vegetariër kunnen zijn. Maar dan wel eentje die mij ook in mijn waarde laat en laat genieten van mijn biefstuk. Dan doe ik een andere dag heus wel mee met zijn weetikveelwattus. Maar een man die niet voor zijn mening, overtuiging en principes durft uit te komen, daar over gaat lopen hakkelen en moeilijk doen, is zeker geen man voor mij. :=
Maar wie weet, vond hij jou zo leuk dat hij dat gewoon een beetje spannend vond, dat kan, daar kom je snel genoeg achter toch?

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 14:48

Berdien schreef:
__Sannne schreef:
Oh ik snap je helemaal hoor. Ik zou echt geen relatie willen met een vegetariër.

Maanlicht schreef:
Ik zou prima met een vegetariër samen kunnen zijn, maar wel vreemd dat hij het niet ter sprake bracht toen jij zo enthousiast over je biefstuk praatte. Hoeft niet een ding te zijn, maar gewoon een 'oh, ik ben vegetariër'.

Sterkte Neverland en Nenahdm..

Hoezo? Als iemand enthousiast over vlees eten praat dan ga ik echt niet direct roepen 'Oh neeee :oo maar dát kan niet hoor want *insert relaas over vlees eten versus vegetariër zijn inclusief alle klimaatissues*'.

Alsof elke vegetariër direct op de barricades staat als iemand aangeeft van vlees te eten. Ik eet het zelf niet, als iemand er wel van kan genieten: lekker belangrijk. Verwacht alleen niet van mij dat ik het voor je klaar ga maken. Niet eens zozeer omdat ik het niet wil, maar omdat ik het niet kan, zou niet weten hoe :')

Zou hem dus echt niet alleen daarom afwijzen daffodil. Als hij er geen problemen mee heeft dat jij vlees eet, waarom zou jij er dan wel een probleem van maken dat hij vegetarisch eet?

Ho, zo bedoel ik het niet. Ik zeg dat het geen ding hoeft te zijn, maar dat je het wel terloops even kunt noemen :+.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 14:51

Snap ik hoor Maanlicht :j Maar dan loop je dus het risico dat je direct afgeserveerd wordt :=

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 14:51

Ach ik zou het gewoon even aankijken. Misschien vond ie je inderdaad zó leuk dat hij het niet durfde te vermelden. :D

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 14:53

__Sannne schreef:

Hier precies hetzelfde hoor.

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 14:58

Berdien schreef:
Snap ik hoor Maanlicht :j Maar dan loop je dus het risico dat je direct afgeserveerd wordt :=

Ja en? Ik ben ook wel eens afgeserveerd omdat ik geen vegetariër ben.
Werkt beide kanten op.

Sure_lee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 15:00

Maar dat is toch van beide kanten niet leuk. Je bent toch niet wat je wel of niet eet?

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 15:03

Nou eten is wel iets wat je minimaal 3x per dag doet.
Ik zou niet steeds apart willen koken bv.
En uit ervaring weet ik dat de meeste (ik zeg niet alle) het toch niet na kunnen laten om je steeds maar weer te wijzen op het feit dat vlees is en zielig is enzo.

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 15:11

Silly1972 schreef:
Nou eten is wel iets wat je minimaal 3x per dag doet.
Ik zou niet steeds apart willen koken bv.
En uit ervaring weet ik dat de meeste (ik zeg niet alle) het toch niet na kunnen laten om je steeds maar weer te wijzen op het feit dat vlees is en zielig is enzo.

Dat is echt iets waar ik niks mee kan maar tot op heden is dat niet gebeurd.

Grappig want hier oppert iemand dat hij me misschien wel zo leuk vond dat ie het daarom niet gezegd heeft. Zo had ik het nog niet bedacht :)

Je hoeft natuurlijk ook niet alles van de ander geweldig te vinden zolang er prima samen mee te leven valt. Ik merkte alleen aan mezelf dat ik dacht hmmm en dat zit ook in mij he. Ik ben toch wel een pleaser maar moet gewoon voor mijn eigen ding blijven staan en dan niet denken oke ik moet daar 100 procent in meegaan en eet stiekem biefstuk als ie er niet is :D
Ik zie het als een mooi leerproces voor mezelf, gewoon blijven doen en als blijkt dat het wel tussen ons instaat, is ie niet de juiste!

EllaBellaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 16:28

Hier even de andere kant van het verhaal. Ik eet vegetarisch en dat is ook zeker niet iets wat ik gelijk tegen iemand zeg júist omdat er wel eens raar van opgekeken wordt. Daarnaast is het ook imo niet iets wat je vanuit het niets op tafel gooit. Doe je dat wel als je geen gluten eet of een lactose intolerantie hebt?
Maargoed ik ben dr eentje die zeker geen commentaar heeft op vlees eters, sterker nog ik werk als kok dus maak dagelijks vlees klaar. Ieder zijn ding en daar zal ik nooit moeilijk over doen. Vind het wel ernstig dat er gelijk gezegd wordt dat een vegetariër sowieso afvalt. Dat ik geen vlees eet zegt toch verder niks over wie/hoe ik ben?

Kelly_Taco

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 17:02

EllaBellaah schreef:
Hier even de andere kant van het verhaal. Ik eet vegetarisch en dat is ook zeker niet iets wat ik gelijk tegen iemand zeg júist omdat er wel eens raar van opgekeken wordt. Daarnaast is het ook imo niet iets wat je vanuit het niets op tafel gooit. Doe je dat wel als je geen gluten eet of een lactose intolerantie hebt?
Maargoed ik ben dr eentje die zeker geen commentaar heeft op vlees eters, sterker nog ik werk als kok dus maak dagelijks vlees klaar. Ieder zijn ding en daar zal ik nooit moeilijk over doen. Vind het wel ernstig dat er gelijk gezegd wordt dat een vegetariër sowieso afvalt. Dat ik geen vlees eet zegt toch verder niks over wie/hoe ik ben?

Ik eet geen koolhydraten maar zodra iemand bij mij over eten begint dan zeg ik dat wel altijd.

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 17:07

Nou ik heb de veggie,s wel meteen weg geswyped.
Had geen zin in mogelijke discussies over wel of geen stukje vlees .
Bij voorbaat .

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 17:14

Even snel een vraagje tussendoor; bij een match staat achter de naam een blauw vinkje, waar staat dat voor? :)
Ook had iemand mij via 'secret admirer' gevonden. Dat kan toch alleen als je de betaalde Tinder hebt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 17:15

Zinzi_jewel schreef:
Bij voorbaat .

Sorry maar dan vind ik je echt een beetje kortzichtig. Dat er een paar lopen te roeptoeteren betekent niet dat alle veggies raar zijn. :')

Zinzi_jewel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 17:22

Resistance schreef:
Zinzi_jewel schreef:
Bij voorbaat .

Sorry maar dan vind ik je echt een beetje kortzichtig. Dat er een paar lopen te roeptoeteren betekent niet dat alle veggies raar zijn. :')

Klopt
Maar ik had geen zin in om eerst te moeten uitvogelen of t een nuchtere of vreemde was .

Inmiddels niet meer van toepassing ook ...
{:}

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 17:39

Berdien schreef:
__Sannne schreef:

Leuk ingevuld van je, maar dat zeg ik helemaal niet.

Voor mij is vega zijn vergelijkbaar met gelovig zijn. Ik wil hierin graag op één lijn zitten met mijn partner.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 17:52

:')

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 18:12

Resistance schreef:
:')

Kun je wel zo doen, maar het is toch niet heel vreemd om met zulke factoren op dezelfde lijn te willen zitten? Ik zeg niet vegetariërs poedersuiker zijn, ik zou alleen geen vega partner willen omdat we dan, naar mijn mening, teveel verschillen van elkaar.

Snap oprecht niet waarom daar zo raar op gereageert wordt?

Eulogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 18:13

Ik vind het ook wel heel extreem om dat als hetzelfde als gelovig zijn te zien :') Vegetariër zijn is geen levensovertuiging over het algemeen.

soof14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 18:14

Haha lol, ben zelf vegetariër en nog nooit problemen mee gehad en ook nooit het niet aangedurfd het te vertellen.
Leef met het idee iedereen moet zijn leven leven zoals hij/zij dat wil.
En dat betekent dat ik niemand er op aankijk wat hij of zij eet.
Wil best vlees voor jou kopen en bakken.
Maar ben er werkelijk nog nooit raar op aangekeken.
En even een stukje vlees on the side bakken om later voor de vleeseter door het eten te doen als het in zijn of haar bord ligt, prima toch :')

Janinevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 18:16

Eulogy schreef:
Ik vind het ook wel heel extreem om dat als hetzelfde als gelovig zijn te zien :') Vegetariër zijn is geen levensovertuiging over het algemeen.

En soms werkt dat zelfs nog mijn vriend is niet gelovig en ik wel.

__Sannne

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-20 18:18

Eulogy schreef:

Dan lees je toch niet helemaal goed. Ik zeg helemaal niet dat vega zijn een levensovertuiging is, maar het is wel een "groot" iets in iemands leven (over het algemeen dan). Ik heb graag een partner die naar zulke "grotere" dingen hetzelfde kijkt als ik. En dan niet alleen wat betreft vega of religie, maar ook ambitie is hier een voorbeeld van. Ik zou geen partner willen die het wel prima vindt om de rest van zijn leven dezelfde functie te vervullen en niet door wil groeien wat betreft werk. Voor anderen werkt dat wel, voor mij niet. Prima toch?

Iedereen heeft wel eigenschappen die hij wel of niet zou willen bij iemand, waarom hier gelijk zo over vegetariërs wordt gevallen vind ik vreemd.