Hoewel ik wel echt echt heel veel van biefstuk houd

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
daffodil schreef:Ja nou we gaan het zien. Op andere punten klikken we wel echt goed. En ik wil ook weer niet zo kortzichtig zijn dat ik zeg ah je eet geen biefstuk, doei!
Hoewel ik wel echt echt heel veel van biefstuk houd
__Sannne schreef:Oh ik snap je helemaal hoor. Ik zou echt geen relatie willen met een vegetariër.
Maanlicht schreef:Ik zou prima met een vegetariër samen kunnen zijn, maar wel vreemd dat hij het niet ter sprake bracht toen jij zo enthousiast over je biefstuk praatte. Hoeft niet een ding te zijn, maar gewoon een 'oh, ik ben vegetariër'.
Sterkte Neverland en Nenahdm..
Berdien schreef:__Sannne schreef:Oh ik snap je helemaal hoor. Ik zou echt geen relatie willen met een vegetariër.
Vegetariërs zijn inderdaad allemaal vréselijke mensen
Maanlicht schreef:Ik zou prima met een vegetariër samen kunnen zijn, maar wel vreemd dat hij het niet ter sprake bracht toen jij zo enthousiast over je biefstuk praatte. Hoeft niet een ding te zijn, maar gewoon een 'oh, ik ben vegetariër'.
Sterkte Neverland en Nenahdm..
Hoezo? Als iemand enthousiast over vlees eten praat dan ga ik echt niet direct roepen 'Oh neeeemaar dát kan niet hoor want *insert relaas over vlees eten versus vegetariër zijn inclusief alle klimaatissues*'.
Alsof elke vegetariër direct op de barricades staat als iemand aangeeft van vlees te eten. Ik eet het zelf niet, als iemand er wel van kan genieten: lekker belangrijk. Verwacht alleen niet van mij dat ik het voor je klaar ga maken. Niet eens zozeer omdat ik het niet wil, maar omdat ik het niet kan, zou niet weten hoe![]()
Zou hem dus echt niet alleen daarom afwijzen daffodil. Als hij er geen problemen mee heeft dat jij vlees eet, waarom zou jij er dan wel een probleem van maken dat hij vegetarisch eet?
Silly1972 schreef:Nou eten is wel iets wat je minimaal 3x per dag doet.
Ik zou niet steeds apart willen koken bv.
En uit ervaring weet ik dat de meeste (ik zeg niet alle) het toch niet na kunnen laten om je steeds maar weer te wijzen op het feit dat vlees is en zielig is enzo.
EllaBellaah schreef:Hier even de andere kant van het verhaal. Ik eet vegetarisch en dat is ook zeker niet iets wat ik gelijk tegen iemand zeg júist omdat er wel eens raar van opgekeken wordt. Daarnaast is het ook imo niet iets wat je vanuit het niets op tafel gooit. Doe je dat wel als je geen gluten eet of een lactose intolerantie hebt?
Maargoed ik ben dr eentje die zeker geen commentaar heeft op vlees eters, sterker nog ik werk als kok dus maak dagelijks vlees klaar. Ieder zijn ding en daar zal ik nooit moeilijk over doen. Vind het wel ernstig dat er gelijk gezegd wordt dat een vegetariër sowieso afvalt. Dat ik geen vlees eet zegt toch verder niks over wie/hoe ik ben?
Resistance schreef:Zinzi_jewel schreef:Nou ik heb de veggie,s wel meteen weg geswyped.
Had geen zin in mogelijke discussies over wel of geen stukje vlees .
Bij voorbaat .
Sorry maar dan vind ik je echt een beetje kortzichtig. Dat er een paar lopen te roeptoeteren betekent niet dat alle veggies raar zijn.
Berdien schreef:__Sannne schreef:Oh ik snap je helemaal hoor. Ik zou echt geen relatie willen met een vegetariër.
Vegetariërs zijn inderdaad allemaal vréselijke mensen![]()
Resistance schreef:
Eulogy schreef:Ik vind het ook wel heel extreem om dat als hetzelfde als gelovig zijn te zienVegetariër zijn is geen levensovertuiging over het algemeen.