Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
M_D_H schreef:DeEenhoorn schreef:Ik heb mijn pakket ook binnen! Zal later vanavond, anders morgen, even een post maken! Ben echt ontzettend verwend14 cadeau's, echt veeeeel te gek
![]()
Ohja en klopt het dat ik geen hint heb kunnen vinden (nog secret) santa?
Jouw Secret Santa heeft mij net in mijn oor gefluisterd dat 1 van de cadeautjes een hint is
Goldie schreef:@Leo: die mutsen zijn fantastischDat lampje
wat is dat rode/roze balletje?
Ashleytjuhh schreef:Devil_ina schreef:Zo wat een leuke pakketten weer vandaag.![]()
*** Ligt vol ongeduld achter de brievenbus voor haar eigen pakket![]()
Wat een ontzettend lieve actie voor Donna en haar zoontje, dat glunderende koppie
en dan ineens BOEM op je hoofd en een hersenschudding
x_Ilse_x schreef:Iloveiswan, ben jij mijn SS?Kan haast niet missen door de meloen thee haha.
Wat een prachtig gebaar van die kerstboom! Mooie pakketten komen er weer voorbij!
DeEenhoorn schreef:En door dit cadeautje (er hingen nog een paar sleutelhangers aan maar die heb ik gelijk aan mn sleutelbos gedaan
[ [url=m/csKhAl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik zag op de doos nog de postcode staan waardoor ik er achter kwam dat de verzender uit Gouda komt, en Apple & Rockwitch waren het allebei niet, toen keek ik voor RYUKAPPLE en zij komt uit Gouda!![]()
Dus, lievelievelievelieve ryukapple, ben jij mijn santa geweest?
Roosch schreef:Ha daar issie dan!! Tof dat je er blij mee bent!!
Credits voor inpakken gaan volledig naar Postbodepiet dauphine! Heldin die kan inpakken. Ik kan dat niet. Mireille heeft die skills als geen ander.en ik een beetje erbij gedaan met een pen enzo.
Wat een lol heb ik met die 2 gehad.Toen ik vanmiddag aan een zware cocktail zat werd ik door die 2 meiden geappt
en Alwiene met haar afleidingsmanoeuvre.. prachtig.
En voorpret dat we hebben gehad. En ik zenuwen dat je mijn pakketje niet leuk vond
Veel plezier ermee!
Donna89 schreef:Wauw. Enorme pakketten regen. Hele gave dingen . En dat voorproefje, fantastisch!!
Ik wacht nog met alle geduld op mijn ss pakket!
Ik had al een bericht geplaatst in het kippenhok maar aangezien daar niet iedereen mee leest.
Na gister pakket 2 heb ik vandaag ook pakket 1 en een kaart gekregen..
Niet van mijn ss dus maar wel van de aller aller aller liefste Ashley en Dees
Jullie hebben mij maar vooral de kleine nu al een fantastische kerst bezorgd
[ [url=m/E206ZL.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/bUzqYZ.jpg]Afbeelding[/url] ]