Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
theadora99 schreef:Hmm, ligt er wel een beetje aan. Als mijn klasgenoot zegt dat diegene buikpijn heeft en vervolgens de helft van de dag verdwijnt zou ik dat ook niet zo kunnen waarderen eigenlijk... want buikpijn kan ook gewoon een beetje last zijn oid.
DezeNaam schreef:theadora99 schreef:Hmm, ligt er wel een beetje aan. Als mijn klasgenoot zegt dat diegene buikpijn heeft en vervolgens de helft van de dag verdwijnt zou ik dat ook niet zo kunnen waarderen eigenlijk... want buikpijn kan ook gewoon een beetje last zijn oid.
Nuja ik heb toen ik aankwam op school direct gestuurd dat ik extreme buikpijn had en vroeg in datzelfde bericht ook al of de leerkracht al begonnen was met de les. Krijg ik enkel terug 'De deur is nog open'
Om daarna op de volgende berichten die ik stuur enkel een 'Oki' te krijgen sorry nee, dan moet je van mij niet verwachten dat ik nog iets laat weten als je zo droog zit te doen. Ze zit de godganse dag bijna op haar gsm met haar vriendje te sturen wat mij al maandenlang irriteert, ze doet wat ze wilt hé maar als het dan even te veel is om te vragen hoe het ondertussen gaat tja...
Als ik expres buiten ga zitten terwijl de les niet eens actief is, en ik dit ook laat weten, lijkt het mij dat ze zelf kan afleiden dat het niet gewoon 'even buikpijn' was.
En het was overigens 'ik blijf waarschijnlijk terug buiten zitten tot de pauze', had dus ook (zoals nu het geval was) langer kunnen zijn...
Asvinia schreef:Dat mijn klasgenoten zo fiets kinderachtig zijn. Rot gewoon op als je het allemaal niet boeiend vindt, maar ga niet de hele les dwarsbomen omdat het jou niet zint. Ik wil wél hier zijn, aantekeningen maken en kunnen luisteren.
Asvinia schreef:Dat mijn klasgenoten zo fiets kinderachtig zijn. Rot gewoon op als je het allemaal niet boeiend vindt, maar ga niet de hele les dwarsbomen omdat het jou niet zint. Ik wil wél hier zijn, aantekeningen maken en kunnen luisteren.
Asvinia schreef:Ja nou echt hoor.. Zitten praten en geïrriteerd raken als de docent vraagt daarmee te stoppen, muziek luisteren terwijl er theorie besproken wordt en het onzin vinden dat de docent het niet wil hebben, overdreven gapen om aandacht te zoeken, kwaad worden dat ze hun mobiel weg moeten doen, vragen drie keer stellen omdat ze niet luisteren, niet snappen wat ze moeten doen omdat ze niet luisteren, kwaad zijn omdat de aantekeningen niet worden gemaild omdat je ze gewoon over kan nemen, antwoorden door de klas roepen terwijl ze specifiek iemand koos, met muziek meezingen terwijl mensen zich proberen te concentreren op de opdrachten, roepen dat we met de hele klas de volgende lessen moeten skippen etcetera.. Je komt er zo niet en ze maken het zoveel moeilijker voor anderen dan nodig en wel hard roepen dat ze op het hbo horen, nee daar hoor je niet met dit gedrag. In de jaren dat ik daar heb gezeten, was je al lang en breed uit de klas gezet en dergelijke. Ik raak er zo gefrustreerd van gewoon, niet te doen
taartjee schreef:Iets waar ik me nu ontzettend aan erger zijn mijn mechanica opdrachten:
"Een stenen bol heeft een radius van 4,50 cm. Een tweede stenen bol (dezelfde dichtheid) heeft een 5x zwaardere massa. Wat is de bijbehorende radius?"
Erg leuk als je geen idee hebt wat je in hemelsnaam moet doen en er nergens uitleg staat over hoe je dit aan moet pakken![]()
Heb m'n zooi maar weggegooid en ben aan iets anders begonnen...
ScarOfWars schreef:Mijn ouders, voornamelijk mijn vader.. alsjeblieft.. ga scheiden ofzo.. dit gaat niet meer zo..
xDenies schreef:ScarOfWars schreef:Mijn ouders, voornamelijk mijn vader.. alsjeblieft.. ga scheiden ofzo.. dit gaat niet meer zo..
Dat is soms makkelijker gezegd dan gedaan … mijn moeder heeft ook heel lang gewacht uit angst. Stom is dat, want ons en haar leven had er veel rooskleuriger in die tijd uit kunnen zien. Maarja … soms …
Citaat:Er kwam een klant...daar heb ik de vorige keer gezellig mee staan praten. Hadden het over fotografie, of ik zelf wel eens voor de lens stond, etc. Toen hadden we het nog over woonplaatsen, en dat ik dus nog thuis woonde ivm mijn ex etc. Zodoende kwamen we eventjes op geaardheid terecht, en dat was het.
Ze wilde nog wat vragen aan de hand van dat voor de lens staan, en zou daar later wel even op terug komen. Nouja, dikke prima.
Jaaaaa, die vraag bleek toch wat anders te zijn. Ze zit op een chatroom waar van alles bij elkaar zit, en daar chat ze met een kerel. Die kerel heeft de fantasie om door 2 dames gepijpt te worden. Of ik daar in geïnteresseerd washoly oliebol nee dankje, dat bewaar ik voor in relaties
Ze vertelde er ook nog bij dat hij relatieproblemen had momenteel. Oftewel, hij zoekt het elders. Ja daaag, daar ga ik sowieso niet in om lopen rommelen dan
Afijn, toen deed ze even wat stappen weg, grabbelde in d'r tasje, en haalde een fotoalbumpje naar boven (ik was ondertussen nog bezig met vloeitjes uit doosjes halen, dus lette niet precies op het boekje).
"Kijk, dit is hem. Leuke jongen is het"
Ik kijk omhoog, heeft ze dus serieus z'n dickpics uitgeprint en in een fotoboekje gedaan en meegenomen
Enigszins flabbergasted heb ik haar er maar op gewezen dat er een camera achter mij hangt, en mijn (streng gelovige) bazen ook mee konden smullen