Ik ben gewoon echt een domme doos Gisteren een match, niet echt veel berichten gestuurd, vandaag wat meer. Bleek dat hij echt op 250 m van mijn werk af woont... En ik was welkom om even een drankje te doen op zijn dakterras. Maar ik durfde Niet, onder het mom straks zit ik op het dak van een of andere psycho killer Had best leuk kunnen zijn, moet toch wat aan die spontaniteit gaan werken!
Ik hou er ook niet zo van. Kan wel weer een verhaal vertellen maar dat is dan weer offtopic. Korte versie: ons met een vent die net op vrije voeten was. Mehhh.
Volgens mij heb je daar wel eens eerder iets eerder over laten vallen.
Ik sprak bijna nooit thuis af tenzij ik er echt een heel oké gevoel bij had en dan had ik wel een systeem met een vriendin en de vind mijn vrienden app altijd aan!
Ja idd Robijn. Was altijd heel makkelijk totdat moment. Er is niks naars gebeurd met mij maar hij had de nieuwe vriend van z'n ex neergeschoten in de Extase in Alkmaar. Hij vertelde daar zo makkelijk, zo casual over. Kippenvel.
Iemand hier vroeg me of ik niet zo'n leuke baardman ontmoet had. Ja, dat was ik inderdaad. Tot voor drie weken geleden ging alles goed. Tot ik plots 's avonds een sms'je kreeg dat ik die avond niet hoefde langs te komen, hij moest weg. Naar waar en met wie was een groot vraagteken. Volgende morgen kreeg ik een sms 'heb tijd nodig voor mezelf'. Nooit meer iets van gehoord
We spreken elkaar sinds eind vorig jaar, alleen zat er vanuit beiden niet echt schot in. Ik wilde an sich best afspreken, maar hij was steeds druk/in het buitenland, na 2/3 keer vragen leg ik de bal bij de ander neer. Nu is ie scheids, dus ik dacht een inkoppertje wat betreft de bal, duurde toch wat langer dan gedacht