We hebben al eens meer gezegd dat je die leeftijd wat op moet schroeven, feit dat je je gedraagt als een student, houdt niet in dat je dan ook maar naar een student op zoek moet. Misschien dus ook gewoon wat meer naar je leeftijd gaan gedragen en in die categorie zoeken
.
Niet banketstaaf bedoeld, echt niet, maar je bent niet echt het type waar die jongere op vallen ben ik bang. Terwijl de dames van je eigen leeftijd wss wel naar rechts zullen swipen, dus zet je range van 27-35 en dan maak je echt veel meer reële kans
.
Enneh, verder, kop op! Benader dingen positief! Dat werkt ook veeeeeel beter 
jooproo schreef:Zijn drie dates geweest (verspreid over 2 maanden)
Wat ik bedoelde is ook dat het voor mij ook klaar is, tenzij ze een hele goede rede heeft.
Prima dat ze me niet leuk vindt, zat andere vrouwen op deze aarde. Maar het zou haar sieren als ze het gewoon gezegd had.
Ook als ze een hele goede reden heeft dan moet je het lekker laten gaan, iemand die je leuk vindt, maakt tijd voor je, punt.
Wat betreft die alarmbellen, is meer omdat ie zijn leven niet echt lekker op de rit heeft, en ik weet niet of ik dat wel wil nu (hij heeft best een hoop meegemaakt). En het is gewoon een aparte, zoals ik zei, het kan helemaal geweldig zijn met hem, of het gaat knallen, dat gevoel heb ik al vanaf het begin. Maar als hij bij me is dan voelt het gewoon heel lekker en fijn. Maar als ie er niet is dan ga ik gewoon zitten overpeinzen en dan ga ik zitten twijfelen. Heeft ook gewoon te maken met het feit dat ik al in geen jaren meer een vriend heb gehad en dat ik het daar ook benauwd van krijg.