Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

mysecrets

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 11:09

Ja er komt zeker een tweede date, had echt niet verwacht dat ik het zo leuk zou vinden, maar eindelijk een normale man, geen macho, daar ben ik zo klaar mee. Alleen maar gelachen en leuke gesprekken gehad, dat had ik even nodig.

Haha berdien en nu en nu??? Dat soort dingen kan je hoofd behoorlijk op hol brengen he...?

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 13:59

Robijntjah schreef:
Jep. Iets of ik meedeed met weekend houden.

Hij stuurt standaard naar iedereen hetzelfde....wat een sukkel!!! :') :')

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 14:01

Berdien: ik heb vaak van die situaties....hoor je niks en dan heb je een nieuwe kerel en dan toch!! wahahaha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 14:30

Misschien moeten wij beide exact hetzelfde terug sturen. Kijken of het opvalt!

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 14:31

Hahaha ja daar dacht ik ook al over na whahaha

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 14:35

Hij is zooo standaard: Goedemorgen!! Heerlijk geslapen!! nu douchen! ga je mee?

Wtfff heeft hij geen brains ofzo?

Mri

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 14:46

Duidelijk geen brains :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 14:47

Hetzelfde berichtje hier :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 14:48

Berdien schreef:
Hoe lang is dat geleden... eeehmmm ah. Februari! Zes februari om precies te zijn :j

Je gaat het niet doen hoor! Wat een sukkel. Zo eentje heb ik ook gehad, die bleek achteraf een vriendin te hebben en daarna mentale problemen. Bah bah bah.

Robijntjah schreef:
Hetzelfde berichtje hier :')

Appen jullie met dezelfde?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 14:51

Haha dit is zo herkenbaar _O- 2 jaar geleden heel erg lang op het punt van afspreken gestaan met een hele leuke jongen, uiteindelijk met een sisser afgelopen en een paar dagen later had hij 'ineens' een vriendin. Nu, 2 jaar later, weer aan de praat geraakt en uitgepraat en zou allemaal goed zijn. Hij had het alleen te druk om af te spreken. Ik gelijk op de kast, vertrouwde het al niet. Kijk ik op z'n Facebook, is hij nog steeds met dat meisje :=

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 14:55

Emma, zoek mijn psychopaat eens op. Ik heb 'm geblokkeerd op facebook maar ik ben nieuwsgierig :') Ik messenger je ff.

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 15:06

Ik heb last van kriebeltjes na gisteravond.. <3

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 15:46

Ha, ik heb de motorman gezien :D Hij belde, en wilde graag afspreken om het een en ander nog uit te leggen. Oke. Whatever. Ik moest toch die kant op op weg naar stal. Dus ik in m'n paardenkloffie die kant op :') Hebben even gepraat, nog wat meer gepraat en hij gaf me een knuffel toen ik weg ging. Hij vind me wel vreselijk leuk en knap en weet ik niet wat. Jaja. Too little, too late dude.

Maar.

MAAR.

Hij is wel verdómd aantrekkelijk :=

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 15:51

Berdien schreef:
Ha, ik heb de motorman gezien :D Hij belde, en wilde graag afspreken om het een en ander nog uit te leggen. Oke. Whatever. Ik moest toch die kant op op weg naar stal. Dus ik in m'n paardenkloffie die kant op :') Hebben even gepraat, nog wat meer gepraat en hij gaf me een knuffel toen ik weg ging. Hij vind me wel vreselijk leuk en knap en weet ik niet wat. Jaja. Too little, too late dude.

Maar.

MAAR.

Hij is wel verdómd aantrekkelijk :=

:') Je bent gek ook hoor.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 15:53

True.

Maar ik wilde vooral weten wat voor persoon er nou achter zat. Heb er een beste tik van gehad toen, je gaat je toch dingen afvragen en aan jezelf twijfelen.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 16:06

Dadelijk raak je nog aan de twijfel joh! :P

Ik heb van m'n 'buurjongen' nog niks gehoord! Ik heb gisteren veel geappt ik dacht, laat maar even laat hem maar appen want HIJ sprak mij aan en vond dat we wel bij elkaar passen... Hahaha.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 16:18

Berdien schreef:
True.

Maar ik wilde vooral weten wat voor persoon er nou achter zat. Heb er een beste tik van gehad toen, je gaat je toch dingen afvragen en aan jezelf twijfelen.

Ja dat snap ik. Met die jongen waar ik het over had, had ik hetzelfde. Heeft af en aan 3 jaar geduurd ook nog. Had ik hem overal geblokkeerd omdat ik hem niet vertrouwde, begon het opnieuw. Eindeloos bellen en skypen, appen. Maar nu is het al anderhalf jaar stil :D

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 16:26

Ik heb ook ooit zo'n date gehad, rete interessant maar oh zo ik vertrouwde hem niet....qua werk/geld niet maar ook niet qua persoon/trouwheid. Ik zag hem laatst weer op relatieplanet staan. Hij heeft een dikke import auto uit usa....verdien je dat bij elkaar met een eigen zaakje (zonder winkel) met wat sleutelen en handelen in brommers/quads/motors :+ Dat je meerdere wagens hebt en dus die import bak, motor, huis gekocht.....enz.

En dan afspreken en zeggen dat hij naar een vriend moet zo vreemd allemaal, het idee hebben dat je niet weet wat hij uitspookt...dat ie vaag doet...

_Nancy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 17:04

Hebben jullie ook wel eens dat t zo druk is op de tinder-app en op whatsapp dat je het allemaal niet meer bij kan houden?? :')

Dat heb ik nu dus weer, ik word gekkk!!!

Vliegbasis man is definitief aan de kant gezet..
Gister zei hij wéér af, waarna ik stuurde; Dan moeten we het maar hierbij laten denk ik.... (en nog wel meer maja)
Wel echt even balen hoor, maar goed.. Dan niet he.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 17:05

Ja dan reageer ik op niks meer, kijk ik en sluit ik de app en denk ik pfffffffffffffffffff laaaaat maaaaaarrr

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 20:26

"Buurjongen" heeft inmiddels alweer geappt. Hij was nu pas net thuis van het werken. Maar mijn berichtjes blijven steeds op 1 vinkje staan, of hij zet zijn telefoon steeds uit want geen bereik lijkt me sterk als hij thuis is in het dorp. We leven niet in een afgelegen dorp, in een stads dorp haha. Bij mijn ex had je gewoon standaard geen bereik in dat K dorp.

HappyBuddha

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 20:33

Bij iPhone blijft die ook op 1 vinkje staan, daar komt hij pas op 2 vinkjes als hij het berichtje geopend heeft als ik het goed heb

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 20:39

SophieFT schreef:
Bij iPhone blijft die ook op 1 vinkje staan, daar komt hij pas op 2 vinkjes als hij het berichtje geopend heeft als ik het goed heb

Nee, dat was vroegah. Tegenwoordig krijg je gewoon 2 vinkjes als iemand bereik heeft en z'n telefoon aan.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 20:42

Nee ik heb iphone en veel van mijn vriendinnen ook. Ik heb bij niemand dat ie dagelijks op 1 vinkje blijft hangen...... In de varkensstal kan ik snappen dat je geen bereik hebt want een andere vriend van me klaagde dat hij met iphone in de varkensstallen geen bereik had :+

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-16 20:54

Waarom is het een probleem dat die vinkjes op 1 blijven staan? Niet iedereen heeft tegenwoordig een abbo met internet.