En "glamping"...

Een heeft haar lippen daadwerkelijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PeerAppel schreef:Misschien een stomme vraag hoor, maar er zitten hier meer met een studentenov dus waarom niet. Ik wil vrijdag reizen en dat kan gratis vanaf 12.00. Nu gaat er een trein om 11.55 en die wil ik graag nemen. Zou ik dan, omdat ik incheck voor 12.00 de hele reis moeten betalen of hoe werkt dat?
Flying_Angel schreef:Pff zonet zag ik weer iets opmerkelijks. Meisje zat in de trein en hield de stoel bezet voor vriendinnetje dat instapte. Voor haar liep een vrouw die zei: 'Ik wil hier zitten.'
Meisje zei: 'Deze is bezet voor mijn vriendin.'
Vrouw: 'Helemaal boos, je kunt je tas toch weghalen, ik wil hier zitten.'
Flying_Angel schreef:Pff zonet zag ik weer iets opmerkelijks. Meisje zat in de trein en hield de stoel bezet voor vriendinnetje dat instapte. Voor haar liep een vrouw die zei: 'Ik wil hier zitten.'
Jolien87 schreef:Flying_Angel schreef:Pff zonet zag ik weer iets opmerkelijks. Meisje zat in de trein en hield de stoel bezet voor vriendinnetje dat instapte. Voor haar liep een vrouw die zei: 'Ik wil hier zitten.'
Die vrouw was waarschijnlijk allang blij dat ze überhaupt een vrij plekje had gevonden. In de spits mag je, je rijk rekenen met een zitplaats, ongeacht naast wie dat is. Vrijhouden van plekken vind ik dan ook not done.
Jans schreef:Met dit weer al helemaaldan plakt iedereen al zo lekker. Als er dan voldoende ruimte is dan idd liever daar en niet naast mij
in de spits / als het drukker is vind ik dan weer niet zo erg.